Jump to content

Ауди А4 Б8 2010-2014 2.0 ТФСИ Фейслифт Автоматик


Recommended Posts

Добър вечер,

 

Разглеждам напоследък Аудита Б8 от по-новите (2010-2014) и бих искал да е над максималните 170 коня на двигателя 2.0 ТДИ и ми харесаха някои 2.0 ТФСИ 211 (за сега не съм попадал на 225 хубава) автоматик.

 

Та желанието ми е да споделите лични мнения за този тип кола - задължителни екстри/пакети към колата, без които не би си заслужавало.

 

Куатрото е препоръчително нали?

 

Автомат кутията здрава ли е? Четох, че имало 2ра и 3та генерация.

 

Кои фарове са за предпочитание?

 

Гледах също, че бензиновите мотори на А4 Б8 много харчели мотор, ама имала някой, дето и не харчат :D.

 

Като цяло за проблеми, които са познати за тази спецификация на А4 Б8 2.0 ТФСИ Автомат.

 

Та много ще ви бъда благодарен, да споделите мнения по темата :). 

 

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Куатрото е препоръчително, особено щом ходите по ски и планини, просто ще си по спокоен.... другото нещо е, че ако искаш да тръгнеш рязко от място, предното се оскветква на повечко газ и включва системите.

По принцип, тези по новите не би трябвало да имат проблем с маслото, след 2012 година. 211 коня е ок, тя с чип пак ще си стане повечко коне.

Като цяло колата върви прекрасно и не харчи много. 

Другият вариант ти е 3.0 ТФСИ .което вече е топ вървеж, но и по скъпа за обслужване. Но пък би трябвало да отсъства проблема с маслото...

Редактирано от Prokopi90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2-ра генерация на дсг- то го слагат от 2013, трета генерация я слагат на а4 б9.

 А 2.0 тфси доколкоото знам трябва да се купува от 2014 натам, преди това може да се падне да харчи масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при фейслифт-а 211 коня харчат масло, но може да се провери дали е правен ремонт или не.

Ако искаш да си сигурен търси кола произведена след 4-5-ти 2013-та с код на моторa CNDC.

Фарове би-ксенон задължително, това е до голяма степен чара на тези коли :).

Куатрото е препоръчително да.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

много благодаря за споделените мнения.

 

Нямаше кои знае колко много 2.0 ТФСИ след 2013 в мобилето според моите изисквания.

 

Бих искал да попитам това с харча на масло поправимо ли е, ако ми се случи?

 

Къде и при кого (освен Ауди) мога да я закарам, за да се провери дали всичко и е наред във връзка с този проблем (преди да се купи)?

 

Според вас ако става на въпрос за Ауди А4 Б8 (2010-2014) Фейслифт Автомат, 2.0 ТФСИ куатро или 3 ТДИ куатро е по-добрия избор?

 

Под по-добър имам предвид - по малко известни проблеми по двигателите/скоростната кутия?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в мобиле.де има доста предложения за 3тфси, който не е в S4, а в стандартни А4ки с 272кс. Той също ли е надежден? Ето една за пример.

Audi A4 Avant 3.0 TFSI Ambition quattro + Navi + BO +

 

има и в бюджета на 4-5 пъти по-голям пробег (ако може да им се вярва :))

Audi A4 Avant 3.0 TFSI quattro S tronic Ambition

Редактирано от pampo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 13.08.2020 г. at 11:12, pampo написа:

в мобиле.де има доста предложения за 3тфси, който не е в S4, а в стандартни А4ки с 272кс. Той също ли е надежден? Ето една за пример.

Audi A4 Avant 3.0 TFSI Ambition quattro + Navi + BO +

2013-та 3.0 TFSI на 51000км и почти най-ниската цена за стандартен филтър - кожа, куатро и автоматик. Къв е шанса деа? Според мен шанса е паднал под 0.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

272коня мотора и 333 коня е само софтуер ама друг път...Взимай 2.0 дизела и не го мисли...Тоя 2.0 бензина си е таралеж в гащите,и то купен от бг.Гледай да е куатро ако искаш автомат и това е.Ако пък искаш 3.0 тфси взимай S4,и не се занимавай с друго.Като ще е гарга да е рошава...

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 13.09.2020 г. at 1:04, P_PETKOV написа:

 

Сигурен ли си в това ?

А ти?

На 13.09.2020 г. at 19:17, soult@ker написа:

Е Манчоров ли точно попита, нали знаеш нивото му на техническа грамотност.

Аре бе шпек ти все много знаеш... :) Вие с това 3.0 TFSI се побъркахте вече...

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


@manchorov Аз лично, не съм ровил в ЕТКА да сравнявам парт номера, за тва те питах дали имаш достоверна информация, че са разлини мотори, а не просто софтуерно лимитирани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тогава защо се изказваш,че само това е разликата?Аз оставам с впечатление от твойте изказвания и на шпекса,че има само едно масло,и един двигател...Спрете се вече.Някой пита за масло..само еди кое си.Друг за двигател...само едикой си.Еми не е така да знаете...Има и други.Както и други предпочитания.Не е нужно във всяка тема да е едно и също...Направете една подтема във форума примерно...(само това е маслото и двигателя в Ауди автомобилите)и те така.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И масла и двигатели много, кои стават кои не е много относително и индивидуално ;)

 

Ясно и ти си нямаш идея дали модификацията на 3.0TFSI в А4 с 272НР е еднаква с 333НР версията в S4.

Отделих малко време да поровя в ЕТКА ... та освен софтуерна разлика друго не виждам след като имат еднакви бутала биели, колянов вал, чарджъра е един и същ също така ... та определено са "различни" мотори :bia:

 

Относно маслата безспорен факт е, че Равенол имат супер широка гама масла и също така е факт, че при тях е лесно разбираемо кое масло е истинска синтетика или не.

Цените са им доста балансирани особенно за истинската синтетика. Redline също имат брутални масла и нищо друго освен синтетика с база група 5 , но цените има са близо двойни спрямо Равенол (които ползват за база група IV PAO за 100% синтетичните им масла) ... и те така. Масовките като Мотул, Кастрол, Тотал и т.н. изобщо не ги коментирам, понеже там ходи им хвани спатиите кое масло какво след като за едно и също масло ползват различни рецепти за различните пазари ... емииии заеби ебаси якото.

 

Ся ако дадеш друг производител на масла при който тези неща които са налице при Равенол ги има давай смело, лошо няма да има разнообразие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...