Jump to content

DSG 7 ритане от 3-та към2-ра


vraykov

Recommended Posts

Здравейте колеги, искам да споделя нещо, което може да помогне на някои от вас. Имам А6 3.0 204PS. Беше на 180 000 като я купих на 210 000 ѝ смених съединителите. Още отначало се получаваше кик от 3-та на 2-ра и ставаше все по осезаем. След като дойде време и смених съединителите кика остана, по-мек, но си го имаше. Питах по различни бг и немски форуми, но без резултат и останах с впечатление, че това е проблем неясен на широката майсторска гилдия. Дори нагодих начина си на каране с проблема, винаги подавах внимателно газ, за да не рита много. И така до 250 000-ния километър. Преди седмица заведох колата в Ауди, да правят някакъв ъпдейт свързан с газовете и околната среда. В Германия е задължителен. След 20 мин. като ми върнаха колата проблемът с ритането беше изчезнал. От тогава съм минал о/о 3000 км. до България и тук обиколки, ритане няма. Тъй че ако въпреки смяната а съединителя, имате такъв проблем, може да се окаже, че това е решението ви. Проблемът е софтуерен, ъпдейта го има в Ауди.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма сеги ше задръстиш егр и всичко ше стане в нагар от тоо софт.  И моята не сменя най чисто между 2 и 3 ма въпреки че софта ми е на една ръка дето се вика, няма да го сложа. 

Редактирано от moto_fan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъпдейта е ПОЖЕЛАНИЕ, поне за този мотор и засега нема такова нещо като задължителен.  Друг е въпросът кво пазим с новия софт , ма аре да кажем че си прав 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не намирам нищо отрицателно в ъпдейта. Така както мислиш, че ъпдейта ще задръсти ЕГР-а, със същата логика мога да твърдя, че ритането скапва лагери и съединител. Очаквай проблеми в заден диференциал, като за начало...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

@vraykov Здравей колега, да те питам какво точно ти смениха в Германия само  фрикционните шайби или комплекта със металните шайби.И дали ти смениха цялата кошница и соленоидите в мехтроника и след ъпдейта на софта колата върви ли както преди.Също така в официален сервиз на ауди ли в Германия или другаде. Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителя го сменях в България. Към момента ня смана в Германия ми поискаха 8000€ в обикновен сервиз и 10 000€ в Ауди. От Ауди казаха, че скоростната кутия е резервна част и се сменя нацяло. В България смениха мехатроника, а за съединителя нямам представа какво, но всеобщо мнение, е че такова нещо като частичен ремонт на скоростна кутия е глупост, така че надявам се да са си свършили работата както трябва. След софтуерния ъпдейт, колата върви добре когато я настъпваш. Ако решиш да караш лениво, се държи странно. Имам чувство, че газта се връща преди да се натисне съединителя при смяна на скоростите нагоре, ама и с това свикнах. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяната на мехатроника ми струваше 900€ и майстора ми каза, че тази кутия не се ремонтира частично, но го смени. След 15000км смених и съединителите и новите майстори казаха категорично, че държат да сменят и мехатроника, независимо колко е нов, иначе няма да ми дадат гаранция. Така че платих мехатроник 2 пъти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 900 евро няма как да са ти сменили мехатроника, самия той струва поне два пъти по толкова... и мехатроника като такъв рядко има нужда да се сменя целия, някой и друг клапан, почистване и е готов да кара още 200к км.
Съединителя от Ауди го дават да се сменя целия, с кошницата (защото е надрана)... а не само фрикциони, както опитват разни хора - след това се започват разни подритвания и подобни, защото луфтовете на съединителя не са настроени коректно или задържа в диругите на кошницата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да в Германия без да обиждам никой от нищо не разбират, те си знаят тяхната цялата кутия вег и нова айде чао, казвам го от опит на познати не само с тази марка ауди.

Самият мехатроник в интертнет гледам е 1300 евро и то рециклиран вероятно с нов ремонтен комплект,който е около 600 евро само той.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно, нагодено към техния манталитет на работа и системата им, която е коренно различна от България са прави.

1. Труда им тук струва доста пари и е константа. А производството на компоненти поевтинява със всяка произведена част.

2. Всяка поправка е свързана със съответната гаранция, която не се пише на пясъка както в България.

3. Такъв клас коли се карат от хора над средната класа, което предполага доста разходи при евентуален некачествен ремонт и връщане на колата в сервиза, защото тия имат хиляди застраховки, които се грижат за спокойният им живот.

4. Качествените сервизни работници в сервизите на марката са кът и никой не залага на тях, че ще се справят с евентуален ремонт.

4. И не на последно място, всичко това е превърнало немеца в един консервиран консуматор, който до такава степен се кефи от факта 

че рециклира боклука си не синдава сметка, че праща за рециклиране стойностни неща. Не говоря само за автомобилната промишленост.

Так че производителя не си губи времето с мислене а инструктира сервизите да сменят с ново всичко дефектно, без да си губят времето да поправят.

Факт е, че все още не съм срещнал немец, който да може да си обясни как сърби, българи и турци успяват да притежават такъв клас коли и да поемат режийните им, които според статистики (немците без статистики не знаят кво да ядат) надхвърлят 400-500€ месечно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 45 минути, BECKO написа:

За 900 евро няма как да са ти сменили мехатроника...

Колега, не споря щото не съм много наясно, явно не съм се изразил както трябва, човека смени пред мен едни пластмасови неща с кабели и всички релета, всъщност ремонтен комплект за мехатроник се казва май. Пускам снимка на нещо подобно, но релетата бяха повече, май 4, знам щото още пазя старите части.

793F0680-7490-4147-B94A-B095397A1414.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е  ремонтния комлект на мехатроника.Аз се колебая да ли да си вема такава кола,защото нямам време да ходя по сервизи,а и да имам няма кой да я направи.Замислям се дори дали може евентуално да се сложи осем стемпенен типтроник на този двигател 245 к.с.?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, srmf430 написа:

Замислям се дори дали може евентуално да се сложи осем стемпенен типтроник...

Съмнявам се, освен ако не е предвидено от производителя. Иначе се почват едни проблеми с компютъра и и с регистрациите. Ако е в Германия, по всяка вероятност ще трябва да минеш тест за стандартизация и ако не е предвидено от Ауди, няма да те пуснат. Във всички случай ще ти излезне по-евтино и безстресово ако просто си купиш модела със 8 S-tronik.

Редактирано от vraykov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@vraykov Определено е така и без това не бързам с покупката,а тук в Германия стрес има във всичко.За мен лично ги няма в зара,както се казва,но ги търпим какво да се прави.Относно  тези с осем степенния типтроник бях чел в един немски форум,че имат проблеми със болтовете,които държт инжекторите към главата.В следствие на високото налягане в двигателя(компресията) провлачват резбите и се получава луфт между инжектор и леглото му и от там всички последващи проблеми...също така някакви проблеми се появили и в горивната система в следствие на високото нялагане,под което тя работи,а за сменини турбо компресори има доста теми.Лошото е че тези проблеми се появяват на коли около и малко над  100 000 километра.

Редактирано от srmf430
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мишо, в Хърватска, има контакти във форума и достатъчно суперлативи за него.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

@Yassst Да и аз видях миналия ден едно ударено и едно кю 7 пак ударено.Това в сайт за аукциони.ИНтересното,е че за Европа на А8 3.0 тди 250 коня преполагам е този мотор 245 коня слагат 8 степенен типтроник, на останалите не слагат макар и на по-висока цена да я има опцията с поръчка от конкретния клиент.

Редактирано от srmf430
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагай си ама за Европа е S-tronic само 3.0 biturbo дизела е с 8 степенен типтроник ;)

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...