Jump to content

Странен проблем при загравяне


danni95

Recommended Posts

Извинявам се първо за глупавото заглавие , но незнам кои компонент е точно този мисля че е егр-то когато колата достигне 90 градуса това което е снимано на клипа почва да се отваря и затваря преди го нямаше но си карам така че година бил съм във 2 сервиза никои незнае защо е така и ми казват че трябва да се разглоби цялата предница но напоследък звукът които издава това нещо се чува и при запалването на колата някъде отдолу идеи какво е това как да се оправи и пречи ли на колата ? При подаване на газ това спира да се отваря и затваря и не се чува при по високи обороти.

Това започна след като ми смениха алтернатора.

 

Редактирано от danni95
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е тази клапа те искаха да отворят да проследят маркучите  тъй като във това нещо влиза 1 малък маркуч и си мисля някъде да не е прекъснат или скъсан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя маркуч е за вакума и отива до ел.клапана отгоре(made in u.s.a)[emoji3] Иначе вътре в ЕГР е клапа която направлява газовете дали да минат през охладитела или директно.Тая клапа се чупи и отива в турбото или при клапаните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заключението за счупена клапа е малко прибързано. Тази клапа е метална и трудно ще се счупи. Това, което виждам на клипа аз е по-скоро вакума се опитва да задвижи управлението, което движи клапата, но не се получава. Аз бих предположил самото управление, което получава вакуум, но не успява да помръдне клапата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вътре се набива със сажди и може да e блокирала. Откачи я и виж на ръка дали ще иска да се движи нормално.Ако не, разглабя се целия охладителна ЕГР-а, почистване и връщане обратно.

Редактирано от ma3xa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А възможно ли е след като смениха динамото да са засегнали някои маркуч я откачен я скъсан и заради това така да прави тъй като махна маркуча които влиза там спира нито се отваря нито затваря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е нормално да спира, нали той го управлява. Проследи маркуча, може да са го спукали някъде. Тия маркучи/тръбички там са подложени на постоянни температурни амплитуди и след някакво време се разпадат дори при леко докосване.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 8/18/2020 at 7:26 PM, chefoukr said:

Тоя маркуч е за вакума и отива до ел.клапана отгоре(made in u.s.a)emoji3.png Иначе вътре в ЕГР е клапа която направлява газовете дали да минат през охладитела или директно.Тая клапа се чупи и отива в турбото или при клапаните.

може ли лесно да се провери състоянието на клапата, преди да я е хапнало турбото :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 hours ago, OvivO said:

може ли лесно да се провери състоянието на клапата, преди да я е хапнало турбото :)

Лесно не. 

Иначе газовете през тази клапа вървят в посока двигателя. Не виждам как ще влезне в турбото. 

Редактирано от kgg.becks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че има как физически да се върне назад тази клапа.Първо, че отвора назад към турбото е по-малък, второ не мисля че е възможно да има вакуум, при положение, че изгорелите газове "натискат" в обратната посока.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

когато махна буксата на тази клапа маде ин уса този отварящ и затварящ звук се чуда отново но не от тази клапа , а някъде по  навътре проследих маркучите поне отгоре където се виждат и няма никъде прекъснат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...