Jump to content

Проблем със спирачки - след рециклиране на апарати A3 8P


Victor_G Audi

Recommended Posts

Здравейте,
след като задните ми апарати не бяха в топ форма и единия задържаше реших да рециклирам и 4те апарата и хем ще са като нови, хем ще изглеждат и много свежо зад джантата. И течността ще подменя и дет се вика ще стана с чисто нови спирачки. 

Боядисах апаратите при професионалист, който боядисва на Панамери и тн. (апарати за 10ки хиляди лева), той ги сглоби и аз си ги взех. 

На задните им смениха всичко, заедно с буталцата, а на предните всички гумички и маншончета. 

Сега обаче, не спира както преди... по-зле е. Имам чувството, че не мога да ги обезвъздуша. Да не преувеличавам, но сигурно съм ги обезвъздушавал поне по 100 напомпвания на колело. Това се случва на няколко пъти. Карам една седмица, свалям обезвъздушавам, пак карам една седмица и пак не ми харесва. Спира, но не кове. Почвам от задно дясно, после ляво, предно дясно и предно ляво. Почвам от най-далечното от казанчето. 

 

Има ли някакъв пиниз или примерно компютърно да се обезвъздушават или некъде другаде е проблема?

Обезвъздушавал съм ги и на загасена кола първия път и след това 2 пъти в два отделни дни на запалена и пак не ми харесва. Педала е мек, не е както беше. 

Направи ми впечатление, че предните при всяко обезвъздушаване(демек всяка седмица) има по няколко балончета...

 

 

Редактирано от Victor_G Audi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах подобен проблем при смяна на заден ляв апарат, заради задържаща ръчна. След смяната колата не спираше добре, дърпаше на една страна... Закарах я на майстор, обезвъдушава я доста време и се оправи. Оказа се че има едно филтърче на казанчето със спирачна течност, което бавно пропуска течността и е най-добре да се извади при наливането на новата, понеже създава илюзията че казанчето е пълно, а то всъщност е празно и засмуква въздух. Поне при мен това беше най-вероятната причина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами аз като ги сложих новите апарати обезвъздуших без да паля, мислех си, че всико е наред и като запалих и тръгнах нямах грам спирачки. После на запалена пак си играхме 2 часа да обезвъздушаваме и се подобри. След това в рамките на 2 седмици съм обезвъздушавал още два пъти. Има подобрение след всеки път, но не е това, което беше.

На електрическа машинка ли ходихте вие или на такава помпичка ръчна и къде.  И 2ри въпрос, нормалко ли е това разтояние при водача, при положение, че има накладка поне 12-15мм. И буталцето ми се вижда мноог излезнало при такава дебела накладка?

IMG_2856.JPG

Редактирано от Victor_G Audi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а ABS модула обезвъздушихте ли,  не става без вагком, че няма как да отваря клапаните. Пуска се тест и тогава самата абс помпа прави налягане и се отвиват тръбичките в определена последователност. Иначе модула си остава с въздух ако си сменявал течността и е била празна системата. Колкото и да обезвъздушаваш колелата...има си играеш цял месец и пак на дали ще успееш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12 minutes ago, audi+ said:

 Ако колелото се върти свободно там няма проблеми .Аз ползвам вакум  помпата  евтините започват от 35лв.

Колелата се въртят абсолютно свободно всичките. Отпред имам 12-15мм накладка и реших като се изтъркат да сменя и дисковете заедно с накладките. Апаратите са рециклирани на 100% без буталцата. 

 Отзад смених абсолютно всичко и по апартите (буталца и гумички и водачи и тн.) и дискове с накладки, защото едното доста, а другото по-малко задържаха и не знаех дали не са се прецакали и дисковете и ги смених. А и как се бяха опекли накладките... ужас беше. 

 

Ето линк:

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=3108574585890497&id=826964370718208

 

13 minutes ago, janoar said:

а ABS модула обезвъздушихте ли,  не става без вагком, че няма как да отваря клапаните. Пуска се тест и тогава самата абс помпа прави налягане и се отвиват тръбичките в определена последователност. Иначе модула си остава с въздух ако си сменявал течността и е била празна системата. Колкото и да обезвъздушаваш колелата...има си играеш цял месец и пак на дали ще успееш.

 

Ясно, значи си трябва процедура със софтуер за да влезе в такъв режим спирачната система и да се обезвъздуши като хората. 

Сменях и всичката течност след рециклирането. 

 

Къде да отида да го направи някой кадърно и разумно? В София?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На дали е останало въздух в системата,а и това за abs модула дълбоко ме съмнява вдигни ръчната и виж някой от задните апарати е виновника.Най добре както е сега колата отиди в пункт за прегледи и провери спирачките,виновник е някой апарат.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 24.08.2020 г. at 13:20, kivv написа:

 

Какво ще рече виновник? Според теб задържа или ... или не спира? Според мен има въздух ... някъде по системата.

 

 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вдигни ръчната ако някое от задните не държи там е белята,според мен имаш проблем с някой заден апарат

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...