v140 Публикувано 21 Август 2020 Доклад Share Публикувано 21 Август 2020 (Редактирано) Да се похваля с първи успешен ретрофит. Колага ми фабрично е с най-ниското ниво на озвучение с 8 колони. Поразрових в интернет и попаднат на това (google translate го превежда достатъчно добре) ръководство за ретрофит до Audi Sound System. Оказа се, че базовата музика е същата като ASS, но има добавени буфер в багажника до акумулатора и център в предното табло. Няма да описвам стъпките, защото е описано достатъчно подробно, не съм измислил аз топлата вода. Частите ги купух от ebay и aliexpress. Колони оригинални има супер евтини, всички ъпгрейдват до B&O и си продават старите. Буфера го взех за 45 паунда, а централната колона за 11 паунда. Освен колоните са важни и пиновете, които се свързват към ММИ, ето тези. Останаха ми много бройки и мога да подаря няколко ако някой се реши да го прави. Букси трябва пак от aliexpres, защото тук са мега скъпи. В порше за двете искат 60 лева. Качеството на звука се подобри значително, пак не е както трябва, но е много по-добре. Цялата инвестиция е под 250 лева. Според мен си заслужава. Редактирано 21 Август 2020 от v140 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Airfan Публикувано 22 Август 2020 Доклад Share Публикувано 22 Август 2020 На B&O буфера е под задното стъкло, не е до акумулатора. При Sound system до акумулатора ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v140 Публикувано 28 Август 2020 Автор Доклад Share Публикувано 28 Август 2020 При седана е под стъклото, а при комбито е до акумулатора. Вече карам една седмица така. Определено разликата е голяма и си заслужава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 18 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2020 Малко в страни от темата... Та идея си нямам дали шумоизоляция е на ниво, ама едва ли познавайки ауди и екселския им подход. Та ако някой иска да извлече максималното и има достатъчно време понеже за да стане както трябва всичко от интериора на колата се разглобява/сваля. След това се полага виброизолация и върху нея шумоизоляция. Като разбира се както при всичко и тук има топ решения и такива които не стават за нищо. Пример за топ решения са Dynamat Като разбира се има и други варианти. Аз лично заложих на Dynamat за виброизолацията. Като за вратите, тавана и капака на багажника взех Dynamat Superlite, а за навсякъде другаде Dynamat Xtreme. За шумоизоляцията заложих на Absor-b като взех 15мм пирамиди за корите на вратите, а за навсякъде другаде 6 и 10мм листове. Като цяло има два подхода: - бърз врати и подкалници - максимален, вибро и шумоизоляция на под, багажник, надкалници, подкалници, врати, таван и навсякъде другаде където е възможно. Вече ако сте супер максимслисти преден капак и зад мотора (за там обаче трябват специални термоустойчиви продукти). Също така има и едни пастообразни чудесии които се нанасят върху долната част на купето. Ама колко са ефективни идея си нямам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване