Jump to content

Напукани гуми, на какво се дължи ако може мнение.


Recommended Posts

Здравейте гумите са на точно има няма 2 години и  като дот и като всичко летни са зимата се съхраняват в склад на тъмно място и не се вадят от джантите , някой може ли да каже на какво се дължи това напукване и нови ли да вземам или какво да правя, че е гадно това напукване,

 

Ето снимка на гумата, 

https://imgur.com/a/lxyRPpm

 

за съжалените и 4те са така, да не е да ми ги яде заради неправилно регулирана предница или заради грешно налягане в момента са студени на около 2.1 бара налягане,

понякога като е по студено спадат на 2 бара.

рано сутрин,

не са на повече от 15,000км.

вижда се и фирмата производител купувани са от бг.

4те гуми са еднакви и са долу горе и еднакво напукани и така както от снимката.

 

 

Редактирано от Bladest
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този вид напукване не е проблем. Ако спират добре не са за смяна. Пробвай как спират, особено на мокър път.

 

През последните години много производители започнаха да слагат специални химикали в грайферите с цел да направят чисто новата гумата по-мека и да скъсят спирачния път с цел да се класират по-напред от конкуренцията. Обаче тези химикали се разграждат още първата година и след това гумата става по-твърда и се напуква. Проблема е че повечето класации сравняват спирачния път само на чисто нови гуми, а не гледат какво става с тях след една, две или три години. Бях чел една много интересна статия на тази тема наречена "Гуми на стероиди", ама не мога вече да я намеря.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Типични за продължително шофиране с ниско налягане пукнатини, заедно с некачествени гуми (мат`ряла), резОлтата е ясен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гумите са с точното налягане на колата и имат в джантите датчици за налягане отделно се проверяват и с помпа на милешин месечно, колата се държи на улицата на слънце целогодишно когато се кара зимата и лятото да.Не знам,дали от топ производителите bridgestone да е некачествен.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гумите са 4ри еднакви индекс 91H   Колата е а80 сам я карам не я товаря има газ с газта предполагам да е 1400кг и с мене 1500кг макс , от индекса за товар ли е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези Bridgestone да не би да са турско производство? 😉

 

6050-1993210704ac520b4a3691039cd4568c.thumb.jpg.c94fed0a770cc9ee67efa97e9cdaa3d6.jpg

 

Ако само това са пораженията, може да изкарат спокойно поне още един сезон.

Карай разумно и им хвърляй по едно око.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гумите са произведени в Италия, не са турско производство и не са и бюджетни. Гумите са на 2години има няма,. не е ли малко на 15,000км и да ги мятам вече.

грайфер си имат нито са търкани гумите нито нищо.

Колата е на улицата и не е в гараж.

 

Редактирано от Bladest
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един приятел има същата дилема, дали ще изкарат и четвърто лято. Първите две на Е класа, сега на А6 allroad и вече са напукани, пак става въпрос за Bridgestone. Ама сравнително скъпа гума да изглежда така след ~20к км......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гумите са карани на една единствена кола не е проблема в товарния индекс нито в скоростния колата не е карана с 300км, 

а80 е все пак 

от нови ги имам, не знам дали от кола стояща на слънце може да се получи това, да не са заводски дефекти на  гумата нямам представа,

 някой ако може да обясни.И континентал ли са така премиум 5 или премиум 6? пак ли се напукват яко. за 2 години,. явно в бг продават боклуци е другото нещо в чужбина съм виждал такива гуми без проблеми и на нови коли също им слагат в шоурумите такива, и не съм виждал такова нещо.

 

Редактирано от Bladest
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е, просто имат скапани партиди. Нокиан преди 3-4 години имаха една партида зимни гуми, които се разпадаха след втори сезон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бахахаха.

Това крос-климат, да не би вече да не е техен модел.

:hilezh:

Щото за едни, чак снимки и експертизи правиха и накрая 

....ми ако не изпускат, няма приблем.

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втори комплект крос климат на мишелин карам на двете аудита - никакви проблеми, няма нацепвания, да се втвърди гумата или лошо сцепление. На около 60-70 000км ги сменям, това са около 3 години. Данчо, вероятно си уцелил лоша партида (твоите се бяха нацепили отстрани ако не се лъжа) или са мазани с нещо - като препаратите, с които мажат гумите по автомивките примерно :nixweiss:

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15 hours ago, janoar said:

Бахахаха.

Това крос-климат, да не би вече да не е техен модел.

:hilezh:

Щото за едни, чак снимки и експертизи правиха и накрая 

....ми ако не изпускат, няма приблем.


Да съм написал, че Жаноар не е имАл проблеми :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, VBI написа:

или са мазани с нещо

Хмм,  може и да се окажеш прав, въпреки, че идея си нямам с какво ги мажат, и как им влияе, но не изключвам като причина за напукването да са препаратите с които ги мажат.  Безконтактното също(разредена сода каустик) да е причината да стареят толкова бързо. Бая гадост е всепроникваща и не се отмива после ако е навлезела  в повърхността.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...