Jump to content

Recommended Posts

Маслото Shell AV-L 0w-30 Ultra е без аналог в класа си, Ravenol може да се използва като база на Shell. 

Вискозитет 40 градуса 58.9 

Вискозитетен индекс над 200 

Киселино число 1.72

Пакет присадки infineum добре познат и доказан 

Чиста база GTL плюс PAO 

P. Petkov да чиста синтетика е

Моля дайте аналог на друго 504 507 ... 

Castrol 0w30 longlife 2 няма нищо общо! 

Единственото Ravenol 0w30 предлага подобен продукт поради ясни причини. 

Не случайно минават на 0w30 и не случайно избора е Shell 

Редактирано от Misho 82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, zoo said:

Един тест на триене на  longlife III    и много други 5W40 масла.

Руснаците продължават с безумните си тестове.

Какво общо този тест с функциите на маслото в един съвременен двигател?

 

Да, вероятно е добре да е с по-малко триене при равни други условия.

Но да се говори само за триене е като да се сравняват алкохоли по градус.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тествано е вече на интервал 15 000 на две служебни без забележки! Партида от Март 2020  545М4 EUR

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е тест. Тест ще бъде ако измериш изходните параметри след 15 хил. км. и ги сравниш с входните които си дал по-горе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 16 минути, robobug написа:

Руснаците продължават с безумните си тестове.

Какво общо този тест с функциите на маслото в един съвременен двигател?

 

Да, вероятно е добре да е с по-малко триене при равни други условия.

Но да се говори само за триене е като да се сравняват алкохоли по градус.

 

 

 

Чудесно!  Предложете вие други достъпни тестове или спецификации, по които да направи човек разлика. Само да не стане да погледна тази тема след 2 седмици и да е 10 страници " като сложих ******  и утихна колата даже пали по добре сутрин" 

че не е смешно дори...

А на рашките може само вода да им носиме, и като форуми и като възможности и като отзивчивост. Почти всичко за явтомобилите е напоително обяснено със видео и мнения и информация за разлика от нашего брата великия българин дето е по велик и от най великите и като застане на светофара първи или намери някаква информация и вече не го интересува нищо и никой. Има и изключения но много рядко. Спирам че почва да ми се гади...

преди 4 минути, CVT написа:

Това не е тест. Тест ще бъде ако измериш изходните параметри след 15 хил. км. и ги сравниш с входните които си дал по-горе.

 

Между другото този същия герой от клипа има такива тестове със отработено масло но само 3 марки бяха

и да, точно така си мисля, маслото на триене, на висока температура и на пробег е интересно какви качества запазва и има.

Редактирано от zoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш да гледаш реални тестове преди и след гледай тук https://www.oil-club.ru/forum/

А тези тестове с фрикшънметъра нямат нищо общо с реалността. 

https://www.oil-club.ru/forum/topic/35161-shell-helix-ultra-professional-av-l-0w-30-svezhee/

Ето въпросното масло

Редактирано от Misho 82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко това е супер за въпросното Shell масло ама как може човек да е сигурен, че това което има в тубите които VAG продават е точно Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W-30:lupe:

 

Понеже "утре" някой с ексел мастър от VAG вижда, че има друго масло на шел което идва по-тънко на литър и покрива нормите на VAG и бам почват да поръчват от него нищо, че няма да е истинска синтетика.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако си го поръчаш от онлайн магазина на ravenol, мисля тази опция е сведена до минимум - поне за маслото в тубата.

След това обаче маслото в тубата го даваш на сервиза, в който си обслужваш колата и там вече не се знае дали ще го сложат :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 11 минути, Andy3 написа:

Същото важи и за ravenol i xado значи. 

 

Леко си коригирах мнението :)

Иначе това си е валидно за всеки един производител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Shell-a винаги можеш да го купиш от вносителя или бензиностанция на Shell - не е нужно да се купува от представителство на Ауди. Сумарно на двете Аудита, които карам в момента имам над 200 000км само на Shell 5w40, купувал съм го само от бензиностанции на Shell и съм доволен от маслото, сменям го на 12 000км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това в ясно, ама случая иде реч като отидеш за обслужване в официален сервиз какво ще има в оригиналната туба на VW/AUDI.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никъде на става въпрос да се сменя в официален сервиз, просто се зачекна въпроса с оригиналното масло, че от Castrol минават на Shell. В интерес на истината в Европа, в повечето представителства  на VW/Audi слагат Shell поне от няколко години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно, както и е редно да знаем щом ги коментираме, че това е компания монополист в производството и продажбите  на GTL и PAO суровини. Компании като нея продават на повечето "модерни" блендери... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От написаното по-горе, от Misho82, както не само аз, но и други съфорумци оставаме с впечатление, че същия твърди, че в т. н. "оригинално" масло ( туби) на VAG-групата е моторното масло на Shell, AV-L 0w30 Ultra! Кой от къде може да си закупи оригинално масло на дадена марка е друг въпрос. Както и всеки производител носи отговорност за това, което е в тубата да отговаря на описаното, на етикета.
VBI, много - силно казано е, че в сервизите на VW/Audi от години слагали масло на Shell, защото официално от 2020г. VW груп започват съвместна работа с Shell ( изключение правивят отSkoda) . И да през 2019г. в официалния представител на VW ми наляха Castrol magnatec professional oe 5w40.

Изпратено от моят BLA-L29 с помощта на Tapatalk



Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От написаното по-горе не разбрах кое не е ясно. 

Официално от 2020 сменят 0w30 с Shell а преди това Shell е присъствал с други вискозитети също. 

RknCDIt_d.webp

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

22 hours ago, zoo said:

Чудесно!  Предложете вие други достъпни тестове или спецификации, по които да направи човек разлика.

Когато видя тест в ютюб за разликата между пещерска гроздова и лагавулин.

Ама не да ми опитват някакви, а да има стрелки и цифри.

 

@VBI - мисля, че и друг път стана дума - това, че си минал 200к км с Шел 5/40 не значи нищо, защото преди две-три години (когато имаше ембарго на Катар) Шел обявиха, че затварят завода за GTL за профилактика.

Аз купих от новото не-GTL 5/40 и е пълен боклук, който няма нищо общо с оригинала.

Друго масло, което съм ползвал много, ама много е Мотул 8100.....вече не купувам и от него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 16 минути, robobug написа:

Когато видя тест в ютюб за разликата между пещерска гроздова и лагавулин.

Ама не да ми опитват някакви, а да има стрелки и цифри.

 

@VBI - мисля, че и друг път стана дума - това, че си минал 200к км с Шел 5/40 не значи нищо, защото преди две-три години (когато имаше ембарго на Катар) Шел обявиха, че затварят завода за GTL за профилактика.

Аз купих от новото не-GTL 5/40 и е пълен боклук, който няма нищо общо с оригинала.

Друго масло, което съм ползвал много, ама много е Мотул 8100.....вече не купувам и от него.

Пещерска и като цяло ракия може и да не пиеш, нищо няма да ти стане. Но масло не може да не купуваш.

Разбирам, че това ви нарушава изконните права на диванни хайдути и револусионери и най вече на баш бараби пред телевизора, ама е възможно :)

 

Има един универсален метод да елеиминираш кофти маслата - като сам си слагаш добавките. Купуваш произволно масло и сипваш. Ама не е модерно и може да те помислят за лузър, в най бедната държава в Европа...

Редактирано от zoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, zoo said:

Има един универсален метод да елеиминираш кофти маслата - като сам си слагаш добавките.

Този метод работи когато критерият е триене при 20 градуса....който няма много общо с двигателите с вътрешно горене.

Вероятно, ако се мажат осите на една каруца ще е много важен победителят в тестовете.

 

Не ми е ясно какво общо има бедната държава в Европа, модерното, революциите, хайдутите, лузърите и прочие с храктеристиките на едно масло.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 9/13/2020 at 11:10 PM, Mustaka said:

Въртя километри с гадното ваг масло, сигурно съм скапал мотора emoji2957.pngemoji2957.pngemoji2957.png Иначе съм добре, мерси.

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk
 

Товс е щот си циция, иначе няма причина да си купиш ваг маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, zoo said:

Пещерска и като цяло ракия може и да не пиеш, нищо няма да ти стане. Но масло не може да не купуваш.

Разбирам, че това ви нарушава изконните права на диванни хайдути и револусионери и най вече на баш бараби пред телевизора, ама е възможно :)

 

Има един универсален метод да елеиминираш кофти маслата - като сам си слагаш добавките. Купуваш произволно масло и сипваш. Ама не е модерно и може да те помислят за лузър, в най бедната държава в Европа...

 

Точно заради индивиди като теб ще страдаме дълги години още ☺️ шлагери и усмивки от една минала епоха.... 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...