fabricio19 Публикувано 10 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2020 (Редактирано) Здравейте! Моля за помощ! От месеци не мога да разбера проблема по колата ми ауди а4 б5 1.8т AWM 2001г. Проблема е в това ,че турбото не винаги си надува колкото трябва. На моменти като подам газ надува на 0,2 0,3 и в следващия момент налягането скочи на 0,6 0,7. Това не го прави винаги. В повечето пъти от самото начало си надува нормално, но понякога ми прави този проблем да не иска да надува за няколко секунди. Като цяло колата си върви добре и си надува и понякога като и дам газ се усеща че не дърпа както трябва и тогава си надува на 0,2 0,3 и след малко нещо включи и пак си надува на 0,6 и ускорението се оправя Редактирано 10 Септември 2020 от VBI Заглавие! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 10 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2020 Виж какви грешки записва, може да влиза в limp mode и затова да реже буста. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fabricio19 Публикувано 10 Септември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 10 Септември 2020 Колега никакви грешки няма от месеци насам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 10 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2020 Картерна вентилация пробив. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fabricio19 Публикувано 10 Септември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 10 Септември 2020 (Редактирано) Картерната вентилация съм я отвел на вън. Въпроса е , че не го прави постоянно понякога по целия оборотомер ускорява все едно е 100 коня кола. Понякога тръгва да ускорява така бавно и след 3000, 4000 оборота се оправя и почва да ускорява осезаемо и в най честите случаи колата си върви нормално, турбината се чува и си ускорява добре. Дразни ме, че като тръгвам да изпреварвам понякога го пррави това да не може да ускори веднага все едно нещо е запушено и след малко когато си иска се отпушва и пак тръгва Редактирано 10 Септември 2020 от fabricio19 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 11 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2020 (Редактирано) Огледай турбо пътищата (хлабави скоби, цепка на маркуч, която се отваря от време на време) и всички вакуум маркучета - нацепени, скъсани. Провери и клапана, който управлява турбото - задръстен, заяжда. Тази проверка най-лесно става с пушек машина, надува се и ако има пропуски ще ги видиш веднага. Редактирано 11 Септември 2020 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fabricio19 Публикувано 13 Септември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2020 В момента съм малко ангажиран, но тия дни ще ги провера отново и пак ще пиша Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fabricio19 Публикувано 26 Септември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2020 Здравейте колеги! Проверих всички вакуми и маркучи и не открих никъде пробиви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване