Boracle Публикувано 10 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2020 (Редактирано) Колеги, какво мислите за тази А4-ка? Братовчедка ми иска да си вземе кола и ѝ хареса удобството на комбито и quattro-то, но държи да е дизел. Гледахме я днес и като изключим циганските джанти, които веднага ще заминат в olx-a, прилича на страшно гледана кола. Върви не с 1, не с 2, а с 4 ключа. Има ги всичките малки глезотийки, които първи хващат пътят по родните къщи - заводския буфер си е на мястото, резервната гума с инструментите, естествено и сервизна книжка с Ауди печат от Германия на 02.07.2019г (това май някаква нова мода всички коли да са минали миналата година сервиз в Германия). Единственото, което и спря да я вземем на момента беше, че се позабави с паленето. В смисъл нямаше провлачване с неравномерни темпове, просто стартера повъртя около 2 секунди докато запали, но тъй като не съм карал дизел, не знам дали е като при моята, когато при по-продължително непалене (повече от 5 дни) ѝ трябва малко време да закара бензина до дюзите, но иначе пали само докато види ключа. Мислим утре пак да идем да я пробваме. Нямам в момета условия да я закача с диагностика освен с BT dongle-a и Torque Pro. P.S Забравих да отбележа, че снимките са ужасни и на живо колата е още по-впечатляваща, макар и да не е виждала автомивка скоро време. Редактирано 10 Септември 2020 от Boracle Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pampo Публикувано 10 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2020 Пълна диагностика в адекватен сервиз преди покупката е задължителна според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 10 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2020 Аз съм със същия двигател - във връзка с паленето 7 дни не я бях палил моята, но запалва от раз - все едно си я изгасил преди час. Ако ходите утре, преди да запалите погледнете нивото на маслото, защото модела е с ДПФ филтър и ако пуска нафта в маслото ще се познае веднага и отделно на VAG-COM e хубаво да се закачи и да се видят тези канали свързани с този филтър, че създава ядове - колата става доста тромава и неприятна за каране когато прави регенерации (особено в градски условия) и ако са много чести значи филтъра е за махане или евентуално за "пране" - споменавам да го имате в предвид. Както казва колегата по-горе трябва една пълна диагностика, че доста неща може да излязат - както го гледаш едно обикновено 2.0ТДи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 10 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2020 Аз се питам....дали защо е с черни стелки. От 30 лв. Например защото са светли и на шофьорската има дупка от петАта. То за черни няма читави по моргите, какво да говорим за такъв цвят. Което никак не кореспондира с посочения километраж. както и износването на волана. Верно, че със светла кожа/боЯ се изтриват повече от черните.....но за 170К . Това с книжката и печати и дати Имам и едни съмнения за издърпващата се част на предните седалки. Май не са същия цвят. Ако не е от снимките....като нищо са претапицирани. Ама по картинка...толкова. Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 11 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2020 Мога да ти покажа стелка на почти 170к, реално ако е поддъжана/чистена редовно е почти неразличима от нова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
karakonjula Публикувано 11 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2020 Преди 16 часа, kurty написа: Аз се питам....дали защо е с черни стелки. От 30 лв. Например защото са светли и на шофьорската има дупка от петАта. То за черни няма читави по моргите, какво да говорим за такъв цвят. Което никак не кореспондира с посочения километраж. както и износването на волана. Верно, че със светла кожа/боЯ се изтриват повече от черните.....но за 170К . Това с книжката и печати и дати Имам и едни съмнения за издърпващата се част на предните седалки. Май не са същия цвят. Ако не е от снимките....като нищо са претапицирани. Ама по картинка...толкова. Успех. Щот има сложени нови стелки значи има дупка от пета. Кой нормален си търси стелки по моргите. Ти си е8ати гадулката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boracle Публикувано 11 Септември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 11 Септември 2020 (Редактирано) Аз казах, че снимките са отвратителни. Волана грам износено няма, даже се чудех да не е претапициран. Стелките на гърба имат някакъв Ауди каталожен номер, вече дали са китайски реплики не мога да преценя, но са идеални. Най-подозрително ми беше, че копчетата не са изтъркани, след като на едно приятелче в ТТ-то тези за стъклата се изтъркаха за няма и 2 години. Викам сигурно са лепени, ама не. Освен може би да са сменяни. Гледах че 3 пъти през 6 месеца е влизала за смяна на пасажерския еърбег и последно 2018-та за смяна на шофьорския. Утре ще водим майсторчето да я гледа и да ѝ пъхне диагностиката. Приятно впечатление ми направи, че всички мрежички са стегнати и не са като пазарски торби. Наистина изглежда на поддържана кола. Сега основния ми въпрос е този 2.0 ТDI има ли някакви характерни болежки, които да се имат предвид за близко бъдеще? Малсени помпи, дюзи, валове или нещо друго конкретно, което е типично за него? Единственото, което знам за дизелите е 2.5tdi 150 коня - душегуб, 3.0tdi - големия душегуб и 2.0tdi - техния първи братовчед, който все пука глави. Ама какво да се прави - зарибих цялата фамилия по Ауди и сега един по един всички се престрашават, след като видяха от мен, че не е толкова страшно колкото хората разправят. Редактирано 11 Септември 2020 от Boracle Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 11 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2020 Щот има сложени нови стелки значи има дупка от пета. Кой нормален си търси стелки по моргите. Ти си е8ати гадулката. В една фейсбук група станах свидетел как се купиха предни мокетени стелки за А8 на цена от 35лв. Шофьорската беше пред скъсване, но се продадоха...Sent from my Pixel 3a using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 12 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2020 Преди 13 часа, Boracle написа: Сега основния ми въпрос е този 2.0 ТDI има ли някакви характерни болежки, които да се имат предвид за близко бъдеще? Малсени помпи, дюзи, валове или нещо друго конкретно, което е типично за него? https://shop.zedperformance.co.uk/passat-a4-2.0-tdi-balance-shaft На тази тема има доста изписано ... Двама приятели имам с такъв автомобил и за около 2-3години никакви проблеми с двигателя. Смяна на съединител с маховик но PD е сила голяма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darknessevil Публикувано 12 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2020 Само на мен ли ми се струва, че тая кола работи на малко по-високи обороти от нормалното? За един прЕател питам ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване