Jump to content

Мнения за смяна на колата


Recommended Posts

Здравейте, колеги.

 

Обмислям да сменя колата (в момента карам А4 2.0 TFSI аvant B8) и съм се насочил към А6 3.0 TFSI след 2012-та година.

 

Бих искал, по възможност, да искажете мнение по следните 2 коли/обяви и, евентуално, ако може и по принцип за какво трябва да се внимава при първоначален оглед/какво бие на очи най-много да е преправяно и тн и тн. Колата ще се кара на обстоен преглед, стига да я харесам, пък А4-ката ще отиде за жената или ще я пускам за продажба.

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11599915166371026&slink=gyypef 

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11594018938108504&slink=gyypef 

 

Предварително благодаря!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 54
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Първата е съмнително евтина, в Германия вървят около 35 000 лв. и нагоре с тези екстри. Или има някакъв проблем, или километрите изобщо не са тези.

Втората ми прилича на американка или канадка, от там доколкото ми е известно здрави коли без удар, повечето тотализирани по документи, никой не вкарва.

Лично на мен не ми харесват нито една от двете. Трудничко е с този мотор, но ако намериш нещо от частно лице, с реална история, примерно купувана от Порше.

Но цената изобщо няма да бъде тази :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Благодаря за мнението, колега.

 

И на мен 1-вата ми се вижда по-евтина, пък с доста повече екстри и тн.

 

То бюджетът се променя, стига да попадна на нещо хубаво. Проблемът е, че няма много такива обяви, като цяло, камо ли от частни лица с история :) 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oт САЩ и Канада А6 4G с 3.0tfsi идва само и типтроник като също така са само седани, Алроуди и Аванти не са се предлагали за там ;)

За Европа кутиите за А6 4G с 3.0tfsi  са били само S-tronic и те така.

Разбира се има и други особенности между А6 4G с 3.0tfsi за Евроа и такива за Северна Америка.

 

п.с. Цените са кажи речи нормални ... в края на миналата година А6 4G с 3.0tfsi внесено от САЩ с всичко платено и регистрирана излизаше около 22-23 бона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, P_PETKOV написа:

 

п.с. Цените са кажи речи нормални ... в края на миналата година А6 4G с 3.0tfsi внесено от САЩ с всичко платено и регистрирана излизаше около 22-23 бона.

 

От там са евтини млатените тоталки. Има и неудряни на по 10-12к $, но са на по 300 000 км и нагоре.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и леко чукнати и по-тежко чукнати, това лесно се порверя в карфакса или даже по вина може да излязат снимките от търга. Винаги може д апоискаш снимките от търга от продавача.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е ясно, но от думите на колегата Петков излиза, че все едно там няма милионници и по сериозно ударени коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми друго излиза ама всеки сам си интерпретира нещата както намери за добре. Та да разбира се, че има тоталки за кофата има малко блъснати, много блъснати, на 50к км, 100, 200к км и т.н. Разбира се всеки вариант е на определени пари и те така. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже и аз търсих и се маех, ходих да гледам втората. Американка е, но честно да си кажа не ме грабна, а и не беше точно това, което търся. Обърнах внимание на фаровете - не са американски. Не знам някой, който да смени тези матрикс фарове без причина, което по пътя на логиката ме навежда на мисълта че е имало нещо. Откъм двигател ми се стори ОК - при палене нямаше проблеми, а определено не беше палена от доста време.

Първата на Симеонов Ауто излезе преди няколко дни и изглежда доста добре. Преди месец същия имаше една, която се продаде доста бързо и не успях даже да ида да я видя. Цената й беше под 30к. Случайно видях, че отново е пусната от друг човек, който дори не си е направил труда да й направи нови снимки: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11599583543397464

Аз си харесах една от Германия и я чакам да дойде.

Успех 

Редактирано от wolverine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да снимани са на едно и също място , но колите са различни - едната е с биксенон , а другата с диодни фарове. Интересно кое  е вярно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 12.09.2020 г. at 20:25, AudiSline написа:

Здравейте, колеги.

 

Обмислям да сменя колата (в момента карам А4 2.0 TFSI аvant B8) и съм се насочил към А6 3.0 TFSI след 2012-та година.

 

Бих искал, по възможност, да искажете мнение по следните 2 коли/обяви и, евентуално, ако може и по принцип за какво трябва да се внимава при първоначален оглед/какво бие на очи най-много да е преправяно и тн и тн. Колата ще се кара на обстоен преглед, стига да я харесам, пък А4-ката ще отиде за жената или ще я пускам за продажба.

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11599915166371026&slink=gyypef 

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11594018938108504&slink=gyypef 

 

Предварително благодаря!

 

 

Втората е внос от САЩ. Бях питал продавача преди време за VIN номер и ми даде това - WAUBGAFC2CN006575. Бърза справка в гугъл показва, че удара е отзад и не е сериозен. Не претендирам, че това е същата кола, но това е вин-а който ми прати продавача. 

От около година следя обявите за точно такава кола и мога да кажа че много рядко излизат европейски версии. Може би 5-6, макс 10 коли да е имало в мобиле.бг от европейския пазар за година назад. 

Хубавото на вноса от Америка е че много лесно можеш да провериш какъв е удара на колата и да разбереш реалните км. 

На няколко коли от там изкарвах историята от Ауди и всички бяха обслужвани навреме и всичко по разни сервизни акции беше сменяно. 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те без пари станали вече тези коли ... :)

На 13.09.2020 г. at 13:36, P_PETKOV написа:

Да добре направо минали през пресата в моргата

Има нещо такова...ама нали са по евтинки и им се кефите.

На 13.09.2020 г. at 21:39, soult@ker написа:

Има и леко чукнати 

Колко леко чукнати бе шпек?Фарче,стопче едно друго а?Оф ма нали твоята е от УСА забравих.Дру го си е Хамериканска кола... :)

На 13.09.2020 г. at 22:08, P_PETKOV написа:

Ми друго излиза ама всеки сам си интерпретира нещата 

Така е ,и рядко е в полза на УСА...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кво правим ако някой иска бензинова A6-ца след 2012-та с типтроник или викаш ебахти драмата, че била ударена и може да видиш лесно какъв е бил удара.

Докато в Европа ударени коли никой не продава еле пък в България :hilezh:

 

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не правим.Всеки сам си решава...За едни е драма,че е потрошена за други не...Ти по снимки ли решаваш коя кола колко е повредена от удър?Или мислиш,че в УСА като счупят стопа и продават колата за без пари?Бе българите все мислим,че ще таковаме дявола ама все таковани ходим...

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там си правят много добре сметката кое колко струва. Продават се главно коли които са описани като тоталки от застрахователите и не подлежат на регистрация там. Иначе нормалните коли са на високи цени и не си струва докарването, разправиите и таксите. Но всеки си решава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой никъде не прави подаръци било то САЩ, Канада или Европа ;)

Всеки си има глава на раменете смята калкулира и решава. Да риск винаги има ся дали от САЩ и Канада е по-рисково или не спрямо Европа е супер относително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 hours ago, manchorov said:

Те без пари станали вече тези коли ... :)

Има нещо такова...ама нали са по евтинки и им се кефите.

Колко леко чукнати бе шпек?Фарче,стопче едно друго а?Оф ма нали твоята е от УСА забравих.Дру го си е Хамериканска кола... :)

Така е ,и рядко е в полза на УСА...

Пукнат фар с одрана броня, надрана броня с предне капкак - се водят лек удар.

Среден удар е като е счупена бронята.

Във всяка тема ли да ти се повтаря, каот не разбирша си друж устата затворена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колата се купува от оукшън - има и дилър оукшън и за обикновенни хора . На дилър оукшън може и да извадиш късмет да я вземеш на добра цена , но за там трябват лицензи и т.н. Колата ако е с чист талон и малко мили е по скъпа , ако е от 1 собственик още качва цената . Такива които са с удар и цената на ремонта се доближава до пазарната не я ремонтират а я плащат на банката или собственика . Има опция и да ти я оставят и да си я оправяш сам , но после я водят салвидж и няма право да се движи по пътя /и за да я пуснеш обратно в движение пак трябва през фирма която има лицензи след ремонта да я направят с ребилд / отремонтирана / . До колкото знам такива с ребилд талон трудно се регистрират тук /към момента / . Излизат и доста коли които проблем с двигател и се продават доста по евтино , но пада търсене :) Както навсякъде има хора които си пазят колите и палачори . И е въпрос на не малки изчисления струва ли си да се занимава човек да внася кола от там сам или с фирма , и струва ли си да си купувате тук кола внос от САЩ или Канада . 

Канадските са изложени на много химикали и брутални студове през зимата , щатските по граничните щати не са много по различни и изведнъж като тръгне ръждата /когато е удряна колата / и става страшно . Някои сервизи давата гаранция-големите вериги сервизи /докато си собственик на колата/ на работата която са извършили , и ако нещо се случи ти я правят пак /със сигурност има и срокове на този период / . Но масово работната ръка са латиноси и мошенници от всякаква друга националност и качеството не е кой знае какво / за тенекеджийските услуги говоря / . Та въпрос на личен избор за всеки :) кола по снимка не бих си купил .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ганя е експерт по всичко, политика футбол и разбира се импорт на няколко кораба месечно с коли от Америка ;)

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за изразените мнения. За момента ще съм пас по тези обяви.

 

Доколкото разбирам, покупката на такова Ауди от Германия, също е добра опция.

 

Разбира се, че ще се по-скъпи, но предполагам и описанията ще са по-реални и самите коли по-надеждни?

 

Някой от вас да е взимал кола оттам и ако може да сподели мнение или как, като цяло, се случват нещата?

 

Предварително благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиваш на място, избираш и купуваш. Ако ще се прибира на ход колата задължително червени номера от техния КАТ, не жълти или некви други.

Може и фирма да ти я докара, ама така ще я избираш по снимки^_^.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...