Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

Добавката/дифузора на бронята.Седан комби няма значение и двете си имат добавка.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk



Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Е хубаво де все пак снимка нещо за да покажеш може ли да видя за какво говориш? Заинтересован съм и аз като сменям сензор следващия път да го правя по-лесно ако има такъв начин. 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Потвърждавам само добавкат се сваля
заедно я свалихме и наместихме единия сензор че му бях играл едно коляно.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааа за дифузьор-а говориш. Сега вече се съгласих, че със сваляне можеш да имаш достъп, но трябва и да си вдигнал колата за да ти е удобен достъпа. На мен пред блока няма да ми е удобно особено с тези спортни амортесьори които правят колата ми още по-ниска ;) 

Редактирано от kgg.becks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така или иначе като смъкваш бронята отвиваш 3 от добавката остават 2 до накрайниците.Моята и тя е ниска и на улицата без проблем се смъква.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам претенции кой метод е по-лесен или по-удобен. На теб ти е удобно да свалиш дифузьор-а или лип добавка както му викаш, а аз бих предпочел да разкача бронята от едната страна, да стигна до сензора, който ми трябва и да закача като го правя в изправено положение без да лягам на земята :) Но е важно да има различни мнения и все пак научих и друг начин за достигане до сензорите :)

 

Edit: Ето това гледах аз когато търсих как да сменя датчик :)

 

Редактирано от kgg.becks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, докато сме на тема дифузьори......гледам си задника и много ми малеят накрайниците. Фейслифт съм и са тия правите, но стоят малки в отворите на добавката. Има ли модел от който могат да се вземат за директна смяна и да изпълват отворите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наско, да не хванахте, че от висящия лагер има вибрации?

Сега го гледах за моята някаква странна марка Metalcaucho?!?! след отстъпки е 108 лв

целият кардан с лагера - 600 лв марка SPIDAN

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте инфо откъде и какъв лагер се продава за тоя кардан и как по точно се сменя, защото при моя кардан не е мъжко в женско с ъс зегерка която да махнеш с отвертката, а нещо подобно на външното каре в което влиза полуоската.
Нищо не се вижда и незнам как се разделят двете части. Може би с рязък удар като при каре на полуоска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което съм чел при руснаците..Развалцова се маншона и излиза достъп до зегера.Лагери слагат от БМВ като им заварят нащи уши.
https://www.drive2.ru/l/577868678016533438/

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk



Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ники 125кс.: защо не попиташ във фирма Феликс срещу БАН на Южната дъга е фирмата - не знам дали те разглобяват или искат да им се занесе кардана. Онзи ден минах през тяхната уличка и един А6 шлеп стоеше паркиран.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос относно акумулатора. Днес взех един нов 100-так на фирмата FIAMM. Сложих го и всичко е ток, но излезе леко разминаване. Когато сложа акумулатора, както си му е мястото на за плюса и минуса, има едно малко черно маркуче, което влиза в една малка дупка острани, та на старият акумулатор се пада отдолу и влиза перфектно, но на новият се пада отгоре и няма как да стигне маркуча до там. Проблем ли е това, някакво решение има ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Някой би ли могъл да ме насочи къде да гледам ( да разглабям), взимайки предвид грешките описани по-долу ?

1. 020072 - Control Module for energy management (J644)

004 - No Signal/Communication - Intermittent freeze time 

 

2.  000257 Mass air flow sensor (G70)

P0101 - 001 - Implausible Signal Intermittent freeze time 

 

3. 049408 - No Communication with Engine Control Module ( SAE ECM/PCM)

U0100 - 000 - Intermittent Freeze time

 

4.  006273 - Powertrain Data Bus : Missing Message

P1881 - 000 - Acceleration request

 

5. 000458 - Control Module for battery Monitoring (J367)

004 - No signal/ Communication

 

6. 00003 - Control Module

003 - Mechanical Failure 

 

7.  02069 - Front Parking Aid Sensors

011 - Open Circuit

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1,3,4,5 Грешка на мен ми ги е записвало когато акумулаторът ми е бил слаб и дори имах драма с ММИ - рестартираше се или дори не тръгваше. Колата палеше без проблем, но на запалена кола в движение спираше подаването на ток към определени модули ( хванах го с ваг ком).

Грешка 2 мисля, че беше за дебитомер.

Грешка 7 - парктроника отпред (неработещ сензор или сензори).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

акумулаторът е чисто нов 100 ампера в гаранция.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Key712: оправи си клемата под капака да не грее, ако не си го направил, наистина някои от грешките са поради слаб акумулатор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той нов нов ама ...дали го ожени с колата (кодира с ВАГ) и как го смени ... да не се е ошашкала нещо при смяната. Като сменяха моя вързаха друг на клемите, внимателно разкачиха стария и много внимаваха да не дадат накъсо. Казаха че ако се обърка нещо ще светнат бая грешки които нямат общо са акумулатора. След това с колега от форума ги оженихме.

Иначе следва това:
Закачаш я на компютър, кодираш акумулатора, чистиш грешките и следиш после известно време за грешките и кога се появяват.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Въпрос относно акумулатора. Днес взех един нов 100-так на фирмата FIAMM. Сложих го и всичко е ток, но излезе леко разминаване. Когато сложа акумулатора, както си му е мястото на за плюса и минуса, има едно малко черно маркуче, което влиза в една малка дупка острани, та на старият акумулатор се пада отдолу и влиза перфектно, но на новият се пада отгоре и няма как да стигне маркуча до там. Проблем ли е това, някакво решение има ли?

То е за вентилация на акумулатора, не можеш ли да си го удължиш по някакъв начин-ако съм те разбрал правилно.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, OvivO said:

@Key712: оправи си клемата под капака да не грее, ако не си го направил, наистина някои от грешките са поради слаб акумулатор

тря да го вида това ти ми беше писал още в началото, обаче  нямам връзка с борд компютъра между часовниците само грешка на ръчната върти и си мисля да не е заради този  контрол енджин модул къде се намира за да го погледна ? 

1 hour ago, Galin said:

Той нов нов ама ...дали го ожени с колата (кодира с ВАГ) и как го смени ... да не се е ошашкала нещо при смяната. Като сменяха моя вързаха друг на клемите, внимателно разкачиха стария и много внимаваха да не дадат накъсо. Казаха че ако се обърка нещо ще светнат бая грешки които нямат общо са акумулатора.
Иначе следва това:
Закачаш я на компютър, кодираш акумулатора, чистиш грешките и следиш после известно време за грешките и кога се появяват.


Sent from my iPhone using Tapatalk


То е за вентилация на акумулатора, не можеш ли да си го удължиш по някакъв начин-ако съм те разбрал правилно.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Как се кодира акулмулатора >?? имам  Вак Ком но не съм сигурен че знам как става

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз му казах че е нов но нямам код (взех bosch)и пусна опция че ще се пробва да кара новия с настройките за стария акумулатор.

За 7-8 месеца няма проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Galin, ясно, благодаря. Мисля, че правилно си ме разбрал, то няма какво друго да е. Те са две клеми и едно малко черно макуче. Значи ще измисля нещо да го удължа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...