Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • VBI pinned this topic

Може и да е обсъждано до сега, но може ли да се променя малкия сервизен интервал? Аз сменям на 9-10 000 км, а интервала е 15 000. Винаги като поглеждам трябва да вадя 5 000 за да си знам колко остават.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че може. С ВАГ-КОМ влез в 17 - Instruments и иди на Адаптация. Там имаш следните параметри от падащото меню:

 

Minimum Mileage to Service
Maximum Mileage to Service

Minimum Time to Service
Maximum Time to Service

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, променя се. Аз сменям маслото на 12 000км и така и съм го настроил да ме подсеща с VCDS.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че може да се промени през SRI Reset също. Поне аз така го направих при последнаия ресет, но все още чакам да излезнат данните на MMI-я да видя дали е така както въведох. През 17 - Instruments мисля, че трябва да се спазва някъв ред при промяна на данни. Поне така пише във VCDS. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 41 минути, kgg.becks написа:

Мисля, че може да се промени през SRI Reset също.

По този начин го промених при мен - VCDS -> SRI Reset и промених интервала като километри и дни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги, на пасежарската седалка от зад е започнала да ми се отлепя пласмасовата кора, предложете с какво мога/трябва да я залепя. И още нещо се чудех, тъй като волана ми доста се е изтъркал дали си заслужава да купя нов волан (че намерих един доста запазен) или да го претпицирам, при което ме притеснява дали ще могат да го направят добре (п.с. не съм от софия и тук избора на кадърни майстори не е чак толкова голям :Д)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой пробвал ли е метода за изправяне на вдлъбнатини със силиконови пръчки има ли някакъв ефект 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@n0pain0gain: не знам в кой град си, но аз лично, ако ми се изтърка, бих си го направил при този, доста добре ги прави и може по дизайн и комбинация на клиента. Сигурно и по еконт може да му го изпратиш.

https://m.facebook.com/profile.php?id=104744157655514&ref=content_filter

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 години на морето ми се отлепиха и двете кори на гърба на предните седалки. 3 туби капчица и още държат. За волана - боя от кожар  нанесена с тампонче и после пръснах с мебелен лак - идеален е и държи  вече година и нещо без видимо износване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, полиуретановия лак е много приятен на допир.

(Лака е мат разбира се :) )

Редактирано от zdrash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@zdrash Обаче нали волана има едни доста типичен за този модел кола точици и ми се следователно след като се боядиса би трябвало да изчезнат.

 

На 17.09.2020 г. at 16:11, OvivO написа:

@n0pain0gain: не знам в кой град си, но аз лично, ако ми се изтърка, бих си го направил при този, доста добре ги прави и може по дизайн и комбинация на клиента. Сигурно и по еконт може да му го изпратиш.

https://m.facebook.com/profile.php?id=104744157655514&ref=content_filter

Прав си, изглежда че ги прави перфектни меко казано..

Може да питам за еконт, но иначе Пловдив ми е на 300 км.

Редактирано от n0pain0gain
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 17.09.2020 г. at 15:58, Vasil82 написа:

Колеги някой пробвал ли е метода за изправяне на вдлъбнатини със силиконови пръчки има ли някакъв ефект 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искам да си променя разтоянието за service interval reminder-а кое трябва да променя, Minimum Milage to Service или Maxmimum Milage to Service [Instruments > Adaptions]. И като цяло каква е разликата между двете? Промених минимума, но все още на MMI не ми се е отразила промяна когато влезна в Car > Service interval display.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минималните и максималните километри са свързани с минималното и максималното време. Например ако ги нагласиш по следния начин:

 

Минимални километри: 5000

Максимални километри: 10000

Минимално време: 1 година

Максимално време: 2 години

 

Ще означава следното:

 

1. Ще се активира когато минеш поне 5000 км и се е минала поне 1 година.

2. Ако си изминал повече от 10000 км ще се активира, даже и да не е минала 1 година.

3. Ако са минали повече от 2 години, ще се активира даже и още да не си изминал 5000 км.

 

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CVTаз го сменям на 10к, но на колата ми бе на 15к интервал и никога не съм виждал да пищи. Сега го направих на 10к, мерси.

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Мисля, че имам проблем с динамото на колата, който забелязах случайно. На ваг ком каналите показва искан заряд 14.8. На един от каналите показва, че зарежда от 12.8 до 13.6 макс стигна. На друг канал показва, че зарежда 14.3.

Това, което мултицета показва е: на клемите при мотора 14.3-14.4, на клемите на акумулатора 14.3.

По принцип имам проблем с музиката, която ми забива за една две секунди през интервал от 30 секунди горе -долу. Прави го само на запален двигател. Да уточня - проблема не е в ММИ, понеже смених две и ги обучих (component protection) - тоест хвърлих едни пари на вятъра. Усилвателя е ОК, радиото също. Всичко е тествано.

Дилемата е дали проблема се дължи на това умно динамо или по крайният вариант - модула зад жабката, който контролира цялата електроника..

Колата е А6 4Ф - фейс 2010.

Моля за мнения и евентуално препоръки за хора от Варна, които разбират от такъв тип динамо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре, щом на акумулатор е над 14, а vdcs показва 13.6 макс зареждане, да няма нещо с реле регулаторът на алтернаторът? Той мисля си говори директно с мениджмънта на battery или неговия аналог при фейса.

Виж в модула дали имаш на живи данни: interface to generator и с каква стойност е ok/not ok?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През джантата сложи една линийка да стъпи на двата ръба на диска и отбележи отпред на джантата точно къде се пада.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...