Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Здравейте,

Прилагам снимки от състоянието на акумулатора и алтернатора на запален двигател. Според вас нормални ли са данните. В началото като запалих (колата не беше карана около 10 часа) се губеше връзката с модул 5F Info120109647_934615913730343_5923394654357934964_n.thumb.jpg.c4743624ac49d20c71e4a0d46fa85179.jpg120109647_934615913730343_5923394654357934964_n.thumb.jpg.c4743624ac49d20c71e4a0d46fa85179.jpg120089818_254934262420107_8778258423346785633_n.thumb.jpg.5a84d02896a3c9ed6b09bd612d003aeb.jpg120072347_248201399881151_283906229466660744_n.thumb.jpg.1fe2982e238e6767a150020b4cbc1208.jpg120061846_2792638554299247_6956380138998360885_n.thumb.jpg.b04cacd5f1bee311f7a81b4a89e6141f.jpg119983757_2772470243012502_420153153691225922_n.thumb.jpg.a7d83bf7045330d884c9f7087eae97e0.jpgrmation Electr.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, преди малко отворих казанчето на хидравликата и установих, че нивото е паднало под цедката. Усъмни ме, защото чух помпата лееко да вие и явно маслото е отишло някъде. Искам сега да допълня с хидравлично масло за да установя с каква скорост изчезва и дали да търся проблем. Иначе погледнах, около рейката е сухо, а и на пода в гаража няма и капка масло. Предполагам, че самата система с времето губи някакво количество масло и просто сега вече е стигнал момента да завие и помпата. Може ли някой да препоръча точното хидравлично масло за нашите коли или марка и спецификация на заместител?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако никога не си сменял хидравличното масло сега е момента,тъкмо ще огледат за течове в сервиза.1л. е достатъчен с ОЕМ масло например,аз такова ползвах и съм доволен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, добре е да се смени, аз профилактично го направих. Може и да има някъде лек теч, а то под колата трудно, заради корите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добрее, така или иначе ще викам от немско Равенол за двигателя, направо викам и за хидравликата и да ги сменям на един път.

П.С. А нещо за закърпване на положението, докато дойдат маслата от Германия и за да не вие помпичката още няколко дни? Да взема обикновено хидравлично масло ли?

Редактирано от Gangbango
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В представителството на Шкода оригиналното на ВАГ е 32 лв. за литър. Моето го смених с една ръчна помпичка. Всеки ден източвах по 200 грама от резервоарчето и доливах от новото. И така 5 дни подред докато се свърши новото.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой боядисвал/фолирал ли е интериорните лайсни в купето и каква цветова гама ще отива на черен кожен салон и светъл таван.  Благодаря предварително. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се захванах да боядисам панела около километража. От сив да го направя черен лак, какъвто се предлага и фабрично. Окалпазих го, понеже сгреших боята. Според мен "piano black" е супер стилно и дава много по-модерен вид на таблото. Истинския драскан алуминий също би ме кефил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиано лака е красив но знам че трудно се прави .Сегашните ми лайсни са махагон със сивия лъскав кант чудя се ако ги направя сива перла дали няма да се слива с канта или тъмен цвят трябва да е 

@mili 75 можеш ли да изровиш някоя снимка

Редактирано от Vasil82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте момчета имам няколко въпроса ! 

1. При вашите автомати типтроник усещате ли нещо при момента на смяната на предавките или гледате само как падат оборотите ? 
2. Маслото на кутията ми е на 40 000км. Ако го сменя ще се промени ли нещо?

3.Ако направя само адаптация на кутията ще се промени ли нещо?

4. Коя смяна на маслото е по-добра > с машина или на ръка.

6. Цена от 650лв ми направоха - добра ли е ? 

 

Благодаря предварително и мерси за отделеното време ! 🤗

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@beast1122: това са моите отговори, като не е казано, че са правилни :)

 

1. зависи дали си на D или S, колко газ се подава, с каква скорост, но аз като шофьор обикновено си усещам колата. С перата на волона сменя почти незабележимо, ако качи повече обороти и смени сама, се усеща, но не трябва да е ритане или лашкане

 

2. аз не бих го сменил, ако е на 40к, от кого е сменяно и с какво масло?

 

3. ако си с asb имаш адаптации и е много вероятно да се подобри, поне в началото

 

4. доколкото знам ZF препоръчват смяна без машина в тяхната процедура за подмяна на масло.

 

5. няма пета точка :)

 

6. зависи какво е маслото, колко масло и ZF6 или ZF8 масло, дали включва и смяна филтър, както и труд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много братле . Целия ми филм е че ходих при един майстор да я покара . Имам усещане което е адски минимално най вече от 1-ва към 2-ра и не знам как този човек прецени че кутията ще скъса вал. Да съм пробвал със смяна на маслото или направо нова кутия ... 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахахах вече 3 години я карам така , ама тоя ме наплаши здравата . Нямам никакви лашкания и ританици .... :D 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е този майстор, ако се качи в мойта сигурно ще каже, че вече е скъсала вала и синджира :D

Аз определено си усещам превключванията, но зависи от газта де. Мога да я карам да превключи неусетно, но мога и да я карам да лашка леко като превключва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...