Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

27 minutes ago, Galin said:

Днес и аз забелязах че, левия заден нещо не отчита близките разстояния ги няма май, а далечните са там.
Нямам никакви предупреждения на таблото и се чудя има ли изобщо нещо което те предупреждава за изгорял датчик и как изглежда?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Като изгори датчик ще разбереш. Парктроника изобщо не работи ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

На 7.10.2020 г. at 21:24, chefoukr написа:

Паследната карта за 2g е 2018 и май по-нова няма да има.
Мен пък в 3g картите ме устройват и редовна я ползвам заводската навигация.

И аз редовно си ползвам 3g картите. Тия дни ще сложа последната, че все не остава време. Малко ми е мудно набирането на адреса за крайна точка, но не е болка за умиране. С гласовото набиране не съм убеден че ще разпознае адреса. Трябва да пробвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз затова си сложих Андроидска мултимедия с навигация - картите на WAZE/HERE са много по-пълни от тези на заводската навигация (за MMI 2G последните са от 2018г.), а и показва камери, цени на горива, задръствания, полиция и какво ли още не. Адреса може да се набира гласово или през клавиатурата на дисплея, което е много удобно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Андроидна навигация преди използвах HERE, но вече преминах на Гугъл Мапс и Waze. Като актуалност на карти HERE вече са доста зле. Откакто Нокия го продаде и прибра 3-те милиарда, май съвсем го разязаха. Иначе гласовите им инструкции на български са доста добри и може спокойно да се върти в бекграунда и да те инструктира докато си въртиш музикални клипчета да речем.

 

Waze e супер по актуалност, но гласовите им инструкции са много зле. Казва ти завивай още докато има друг завой преди твоя. Не го ли гледаш на екрана ще те прати в друга посока със сигурност. Също няма офлайн карти.

 

Гугъл Мапс е супер по актуалност, гласови инструкции и също поддържа офлайн карти. За навигация използвам главно него, а Waze се върти в бекграунда да ме предупреждава за катаджии, камери, катастрофи и т.н. Спокойно мога да си въртя Тубата, докато Гугъл Мапс и Waze се въртят в бекграунда и ми пускат гласови съобщения когато трябва.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам, мен Гугъл Мапс няколко пъти ме праща в затворени или еднопосочни улици срещу трафика и затова спрях да го ползвам. Отделно на това някак са ми странни гласовите му указания, а английския глас е направо отвратителен, някак все едно грачи някой. Може пак да го кача ако са го пооправили.

 

Като онлайн навигация WAZE за сега ми върши добра работа. Намерих някакъв начин да ѝ качвам офлайн целия маршрут - оказа се, че кешира маршрута ако го зададеш предварително и после и да няма интернет през целия път работи без проблеми стига да не се отклониш много някъде. Това, което не харесвам е, че ако спра и загася колата, после не си помни маршрута и трябва пак да го задавам, т.е. няма опцията "resume".

 

При HERE тези проблеми ги няма, но там най-много ме дразни интерфейса - не е предвиден да работи в Landscape и черните ленти отгоре и отдолу са много широки, което изяжда малко мястото за самата карта, иначе се справя отлично. Също така графиката му е малко бедна.

 

@GiN Поръчах тази:

 

Цитат

 

 

 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@VBI, ако искаш Waze да ти помни маршрута си отвори акаунт. При следващото отваряне ще те пита дали искаш Resume, но трябва тогава да има Интернет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CVT  Имам акаунт, но въпреки всичко не прави resume. Трябва пак да избера крайната точка, иначе си стои на карта при следващо стартиране на навигацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен Waze-то на телефона винаги ме пита дали да продължи зададения маршрут, ако съм го загасил без да стигна крайната точка.

 

Иначе никога не разчитайте само на гласовите му предупреждения за полиция, камери и т.н. - няма вариант да му кажеш колко по-рано да предупреждава и може да се обади прекалено късно, стационарните камери ти ги казва на глас само ако караш с превишена скорост, за полицаи няма да те предупреди ако са маркирани от другата страна на пътя (а те могат да снимат в двете посоки примерно) и т.н. така че ако давате газ винаги му хвърляйте по едно око.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, предложете някои задни накладки, които да не се изтъркват толкова бързо. Купих последния път ате предни и задни, предните са на половината на скосената част, а задните са 3-4 мм. Отзад ги яде като се едно нямам дискове а пила.
Дисковете ми са цимерман 302мм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[mention=91518]CVT[/mention]  Имам акаунт, но въпреки всичко не прави resume. Трябва пак да избера крайната точка, иначе си стои на карта при следващо стартиране на навигацията.

Моя си ме пита да продължи ли по маршрута
но май зависи как си го затворил. Ако си убил процеса може и да не пита.


За накладките предни задни било 1:3 ... едни предни три смени на задните. Гущера спира със задните - мои наблюдения ...
Аз предпочитам pagid ( https://pagid.com )меки са и не скърцат на другата ми кола .. но на А6 още не съм сменял.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок, ще пробвам някоя друга марка. Досега съм пробвал феродо и ате. Може би текстар или jurid. Между другото преди ми бяха сложили на предишната ц5 роадхаус накладки и направо изтрещях като ми казаха, обаче нямах проблеми с тях. Някой има ли отзиви за тях на тоя локомотив дали издържат.
Брей сега видях инфото за pagid.
Дават им 25000 мили, което е невъзможно според мен. Но, пък докато не опита човек не може да знае.



Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с предни и задни Ате и зверски цапат джантите. За мен спират доволно, обаче много цапат.....сигурно това е показател и за скоростта, с която свършват. Преди на Пасатора бях сложил едни накладки ITN......много ми харесаха. Твърди като камик, стопиха нови дискове преди да свършат, но и спираха доста. Не ги намирам вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз мисля, че накладките трябва да са меки, да спират и да се изтриват те, а не толкова дисковете. 
Бях с нецапащите АТЕ - керамик серията им - пълен (по-скъп) шит и се радвам, че ги махнах. 

Истината е, че с ОЕМ частите по-трудно има грешки и обикновено са и по-издръжливи.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От около две години вземам само ОЕМ дискове и накладки емии нищо общо с шир потребата ATE, TRW, Pagid, Zimmerman и т.н. Аз лично приключих с експерименирането и вечното чудене ся тия XXX дискове/накладки читави ли са или скорострелно ще отидат за скрап.

 

Като наблючденията ми са върху 3 различни коли:

- 4F задни 330mm дискове и накладки

- A6 C5 предни 288mm дискове и накладки

- Октавия 1 предни дискове и накладки, като задните дойде ли им времето също ще се сменят с ОЕМ дискове и накладки

 

Накратко за ОЕМ дисковете  и накладки: по-адекватно спиране дори и при няколко поредни резки спирания, без видимо износване след навъртени около 10-11 хил км на всеки от автомбилите.

 

п.с. Никой в нищо нямам за цел да убеждавам, само споделям лични впечатления ;)

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за ОЕМ не го разбирам.
Противоречи с знанието ми за резервните части ОЕМ които се подържат с договор с производителя до 8 години от свалянето на модела от производство. Вероятно са някакви складови наличности от миналата година. Но може и да греша.
Просто са ми казвали в официален сервиз, че колата мине ли 8 години се обслужва с марката части която е за оригинално вграждане но самата част не е ОЕМ и се поръчва по друг канал.
Но принципно е възможно все още да се намерят залежали ОЕМ части да.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глупости на търкалета са това за 8те години поне 15 са ама както и да е има си парт номера и т.н. отваря се ЕТКА и се вижда тая част може ли да се поръчва или не и толкова.

Специално дискове и накладки си има за А6 C5 които са от 1997 до 2004 което са си над 15 години даже както и да го смятаме.

А това дето са ти казвали е ... мани бегай официален сервиз и уж ОЕМ части които не са баш ОЕМ и се поръчват по друг канал заеби това и малките деца го знаят, че е пълен нонсенс.

Предполагам иде реч за нашенските официални сервизи та може и да са възможни такива схеми :nixweiss:

 

VAG си имат само ОЕМ канал няма опциия искам ся TRW PAGID и т.н. ся ако за България има някакви изключения ... ама едва ли.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Вероятно хахаха казах че не претендирам за достоверност.
Като разговор ми го казаха


Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам едно запитване към вас, кой и къде могат да ми сменят лагерите на диференциала става дума за 2.7tdi Multitronik 2007.

Ако ме съветвате за кординати и телефон за връзка ще въм ви много благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се маха волана? Търсих клипове обаче за 4ф не намерих.

Редактирано от n0pain0gain
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Развиваш болтовете които държат бега, сваляш го внимателно (В ELSA пише да се разкачи акумулатора), след това се развива един болт с бит M10 (по спомен) и те това е ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...