Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Здравейте, колеги!
Когато загася колата и извадя ключа напрежението към запалката не прекъсва. Така ли е по принцип или трябва да търся къде е проблема?


Изпратено от моят Mi Note 10 Lite с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчаках я са заспи, но запалката продължи да работи. Пробвах и тази отзад и тя работеше. Не знам може ли да се адаптира това или е някакъв друг проблема.

Изпратено от моят Mi Note 10 Lite с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На някои модели Ауди можеш да избираш дали запалката е постоянно захранена или само на контакт чрез преместване на бушон с една позиция нагоре или надолу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега може и да се бъркам, но май е така.
Имам видеорегистратор и той изключва ... обаче на коя кола...
За малкото Ауди съм сигурен, че не прекъсва запалката ... но така си е от 18 години и не ми е правило впечатление.
Но на служебния Опел и голямото Ауди май изключваше на едната ... ама сега не съм сигурен като се размислих. Утре ще проверя.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На някои модели Ауди можеш да избираш дали запалката е постоянно захранена или само на контакт чрез преместване на бушон с една позиция нагоре или надолу.
Благодаря за инфото, ще пробвам. Реших да сложа видеорегистратор и от там тръгна цялата история...

Изпратено от моят Mi Note 10 Lite с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, Deso_FCB написа:

Благодаря за инфото, ще пробвам. Реших да сложа видеорегистратор и от там тръгна цялата история...

Изпратено от моят Mi Note 10 Lite с помощта на Tapatalk
 

 

Най добре го сложи зад бушониерата и го свържи за плюса за контакт. Аз така направих и всички кабели са скрити.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Моля те кажи къде и как точно, че имам идея да го вържа постоянно.
Благодаря предварително.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махни кората под волана и след това отвърти болтовете на бушониерата. Тя се отваря и от задната страна са всички кабели. Можеш да вземеш ток от там, а под кората на волана има страшно много празно място.

 

audi-a6-c6-2004-2011-fuse-box-dash-panel

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От пасажерската страна е по лесно.Имаси и свободен бушон и 12волта на контакт.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Усещам, че имаш работа към нас или аз към вас
:) хахаха :)
Само да сменя задните пружини и ще се разберем :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 minutes ago, beast1122 said:

@CVT @OvivO Ето какво установих. Поема водата с 300 зора и капките идват някъде отгоре

Ицглежда да е спукан малкуча...Водата трябва да излиза само извън купето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да махнеш страничната кора, кората на колонката, това за начало е най-лесно.

Внимавай да не счупиш щипките и да не пробиеш въздушната възглавница.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@beast1122, аз чистих моите канали преди време и установих, че има някъв завои в долната част на купето, някъде около бушоните. Аз позлвах един по-мек маркуч и при шофера ми беше тегаво да направя завоя. Накрая ползвах компресор с по-лека струя и се отпуши като водата дирекшън си излизаше. Ей в това видео се вижда къде са дупките на тавана:

 

Едит:
Ако не се лъжа на други коли бях гледал, че маркуча е свързан към дупката в горнатаа час и може от там да се откачи и да изтича още в самия таван,  но не  съм сигурен. Може да се опиташ да откриеш малко от тавана  и да видиш какво  е  положението.

Редактирано от marinnik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Аз не съм се наводнявал до момента в предната част, но това което съм чел е че най-често от шебидаха и от двигателя (това веече си го проверил) стават тези наводнения. Мисля, че най-добре  би било  да се опиташ да прекараш да прекараш кабела както е показано във видеото, за да знаеш  че на 100% дренажите са отпушени и после изсипи малко водичка. Ако всичко е наред трябва веднага да се оттече - така стана  при мен. Ако водата не излиза от изхода долу до пантите на вратата...тогава предполагам има проблем по линията :Д.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако си гледал под чистачките и там няма езеро, значи не е от там.

Скоро правени ли са някакви интервенции около челното стъкло, кората на а колоната отвътре?

огледай си уплътненията на челното стъкло.

А тръбичката от люка върви по а колоната, ако се е измъкнала/спукала, то ще попада водата точно в мокета при шофьора, а там има модул отдолу и ще се прецака.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В този ред на мисли, някой случайно да е проверявал задните дренажи на шебидахаа? Те са маалко заврени назад и като е отворен люка не ги виждаам. Има ли вариант как да се почистят ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На седана се сваля кофти, понеже леко трабва да се сгъне. Излиза през задна дясна врата. На комбито си излиза през петата врата.

Предните колонки се свалят кофти. Първо трябва да отпуснат щипките, след това се издърпват нагоре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12 hours ago, OvivO said:

ако си гледал под чистачките и там няма езеро, значи не е от там.

Скоро правени ли са някакви интервенции около челното стъкло, кората на а колоната отвътре?

огледай си уплътненията на челното стъкло.

А тръбичката от люка върви по а колоната, ако се е измъкнала/спукала, то ще попада водата точно в мокета при шофьора, а там има модул отдолу и ще се прецака.

Не съм правил нищо колега. Прави ми впечерление че водата се стича едвам едвам от там където ми е ръчката за предния капак . От там се стича капка по капка но самоя дренаж е пълен с вода все още. Утре почвам да разглабям

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...