Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

махни първоначално само кората в краката на шофьора - на три винта е и е най-лесна. Опитай се да огледаш нагоре от къде тече.

Ако не се вижда, свали си кората при а-конзолата, както ти каза pe6koo - разкопчават се щипките и след това дърпаш нагоре към тавана - щипката е така направена, че може да излезе само като се плъсне по едно улейче нагоре. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

21 hours ago, OvivO said:

махни първоначално само кората в краката на шофьора - на три винта е и е най-лесна. Опитай се да огледаш нагоре от къде тече.

Ако не се вижда, свали си кората при а-конзолата, както ти каза pe6koo - разкопчават се щипките и след това дърпаш нагоре към тавана - щипката е така направена, че може да излезе само като се плъсне по едно улейче нагоре. 

Благодаря колега и на всички отзовали се по моя проблем. Днес сам за захванах , за има няма 30 минути сам си я оправих . Реално колко боклуци и тиня излязоха не е истина . 😬

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги питах в друга тема, но ще питам и тук, защото повече хора четат.
Левия и десния тампон на двигателя еднакви ли са на 3.0 бмк?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , може ли някой който е сменял маслото на скоростите наското да даде отзиви. Като цена , време за смяната и най-вече какво се е променило след смяната ? 🤔

 

П.С Има много писано но информацията е над 2-3 години ! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То няма какво толкова да се промени от преди 3г :)

около 32лв литъра на зф 6, стотина лева филтър гарнитура, труд според мястото.

По принцип не трябва нищо да се промени, ако е зле кутията може малко по-плавно да започне да сменя, или да стане още по-зле

 

 

 

Редактирано от pe6koo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сменях в началото на годината в София. 350 лв консумативи с труд. Комплекта беше на SWAG. 450 лв щеше да е с комплект на ZF. Следващата смяна задължително ще е със ZF за да мога да направя разлика (ако има такава). Времето за смяната беше около час. При мен имаше симптоми преди обслужването, които реално ме накараха да го направя. След маслото отидох веднага и при Стефан за ъпдейт. Разликата след двете процедури е много осезаема. Препоръчвам, ако има наличен ъпдейт да се направи. Все едно си сложил различна кутия. Също препоръчвам да не се спестяват тия 100-150 лева за кита на ZF. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се беше появила една вибрация точно преди да превключи от 3-та на 4-та. Започна да я прави всеки път и се усилваше с километрите. Беше кратка вибрация за секунда и я оприличавах на минаване през тия новите релефни ивици, които слагат на някои места за да те подканят да намалиш преди кръстовище. Както и да е....тая вибрация изчезна тотално след смяната. Отделно от това, има неща, които се промениха само заради ъпдейта на кутията:

- няма го скачането на оборотите при качване на предавка

- не се усеща заключването при трета като изравни оборотите (преди се усещаше с лек тласък)

- сега минаването от 2 към 1 се случва буквално стотна преди да спре напълно колата (преди включваше първата още докато се движи колата с ниска скорост и се случваше това бутване, все едно пускаш рязко съединителя при ръчна кутия). Сега само по числата се разбира, че е минала на 1-ва.

- лазенето по дупки и неравности си става на 2-ра, защото държи много по-ниски обороти от преди

- преди ъпдейта минаваше на 6-та при 91-92 км/ч и сваляше на 5-та при 90км/ч. Сега качва 6-та пак при 91-92 , НО сваля на 5-та чак при 83-84км/ч. Ако е баир сваля по-рано в зависимост от подадената газ, но на равно си върви на 6-та с 83-84 и дори при подаване на газ за ускоряване си набира от 6-та.

Мисля, че с тези неща се изчерпват ефектите от смяната + ъпдейта. Ако говорим САМО за ефектите от обслужване без ъпдейт - не мога да съм сигурен, но мисля, че онази вибрация изчезна заради маслото, както и самата работа на кутията си стана по-плавна.

Разликата преди и след смяна на масло ще зависят доста от състоянието на сегашното масло. Ако е на 60-70 000 км сигурно ефекта ще е уау, но ако аз ида сега да сменя както е на 5-6 000 км сигурно само ще си дам парите. И така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

SWAG, спецификация ZF8 беше маслото. При Ники да. Просто трябваше да метна още 100-150 лева и да сменя с маслото на ZF, а не заместител. Иначе за сега и SWAG-а си работи, но сигурно по-рано ще му мине хубавото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята от време на време на време удряше от 1 на 2 като я пусна по надолнище без газ и от 4 на 3 пак без газ.  Сложих масло zf ( филтъра за съжаление е febi нямаше друг наличен), ресетнах я и след около 2000км заспа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Gangbango: ако беше ZF щеше да е 8-ца ли, защото то е доста по-скъпо от ZF6, добра цена ми се струва 450лв за пълен комплект ZF8

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO, като си върна лентата назад Ники така и не потвърди тия 450 лева за ZF8. Бяха ориентировъчни и трябваше да провери колко ще излезне самия кит за да ми каже крайната цена, но така и не го оставих да проверява, а директно реших на заместител да се спра. Сега се намира пълен кит с филтър, масло, болтове, гарнитури, уплътнения за 500 с доставката от Германия. Т.е., остава труда на Ники, но не знам колко си слага. За мен тогава беше 350 крайна цена и нямаше как да хвана колко е труда. Наблюдавайки процеса си мисля, че 50 лева е реална цена за труда по това масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

349лв в момента го гледам в аутодока.Кит zf8 6hp19 за фейслифта ми и доставка 20лв.В интеркарс ми идва с отсъпката пак същото.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk



Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Gangbango said:

Е пиши кит на ZF за 6HP19A. Дай да видим. Аз ровя и под 500 не намирам.

Не търсиш правилно:
https://www.motointegrator.de/artikel/1431141-oelwechselsatz-automatikgetriebe-zf-1071298027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера след работа ми се наложи да си повися в колата и реших да се поровя в ММИ. Преди време си бях активирал зеленото меню и реших точно него да ровя. Първо си добавих "Oil level", но дрънци.....явно нямам такава екстра, защото стои неактивна в сиво в менюто. После се рових още и видях, че има едно меню "dtcs нещо си". Викам тука сигурно складира натрупани грешки. И наистина вътре имаше изредени доста грешки. Всички бяха свързани с липсата на ток, понеже преди 2 месеца ми умря акумулатора и го смених с нов. Така и не влезнах след това с кабел да трия каквото се е записало. Мисълта ми е, че може би в това подменю на зеленото меню може човек да си чете грешки при съмнение. Само трябва да сверя с VCDS-а дали отговарят 1:1 грешките от зеленото с тези от кабела. А и не намерих опция за триене през менюто.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги нормално ли е колата да зарежда акумулатора с 13.7в при включени фарове? Акумулатора е Бош 95Ah AGM. Измерването го направиха преди 1 месец и ми казаха, че не било нормално трябвало над 14в да зарежда. Колата се кара всеки ден на разстояние от 2км до работа и 2км обратно. От вчера ми изписва, че акумулатора е изтощен и ще зарежда в движение, но си пали и музиката работи. Сега не съм я карал да мерят колко зарежда, чудя се дали да не го включа на зарядно да зареди както трябва. Колата е А6 2010 2.0тди 170 коня. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Включи го на зарядно, при тези къси разстояния няма шанс да се зареди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...