Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Преди 21 часа, Vasil82 написа:

@CVT знаеш ли колко квадрата е кабела и може ли от тази клема когато е топла колата да забива при палене и да премигват плафоните 

 

Не знам - може недозареждането да е скъсило живота на акумулатора, може да има още години в него. Иначе това забиване и премигване при палене става от прекалено голям пад на напрежението. Оправи първо клемата и сам ще разбереш. Има доста изписано във форума как се оправя. Кабела който е и сега е достатъчно квадрати, но до колкото знам проблема е в самото кримпване.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, djuni_ibiza написа:

Колеги някой поръчвал ли е части от Аутодок България, когато бях в Германия съм поръчвал и доставката е била бърза но сега съм в България и ме интересува за колко време би пристигал една поръчка.

 

Тъкмо ми пристигна поръчка от Автодок.де. Няма смисъл да поръчваш през българския. Поръчах нещата на 31-ви (Събота) и вчера получих известие от спиди, че са при тях. Т.е. доволен съм от доставката. И от други сайтове като съм поръчвал все е била в рамките на седмица. Единственото, което не ми хареса от 1-2 поръчки (не от Аутодок, но от западни сайтове), е че частите са произведени я в Китай, я в Тайван. А съм вземал части от Техко и са били оргиналдъ немски.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за ориентир понеже не дава кои части спрени имат ли заместител и т.н.

Накратко ако щв поръчваш ти трябва хакната ЕТКА. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , днес въпроса ми е относно тампони на мотора. 

1.Мога ли да ползвам компросимисен варянт(200лв) или трябва оригинален(470лв). Мога ли да намеря втора ръка запазен и как да разбера че е добре.

2. Нормална ли е цена 100 лв за труд?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега от форума, който е много наясно с нашите шлепове и е разглобил не малко точно 4F-ки каза: до сега не е виждал читав и несмачкан тампон на двигателя. Това мисля, че изключва втора ръка. Понякога са смачкани и деформирани над 1см.

Може да пробваш с нов неоригинален, но да не са като термостат афтърмаркет - изкарват по 2 години макс и пак си за термостат.

Излиза, че тампоните на всички 4F-ки на тези години са си за смяна, дори да не вадят грешки.

Има ли вариант визуално да се огледа или с vcds?

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те са 2 на двигател и 1 на скорости колега или греша? И за цена за труд може ли да кажеш около колко клони

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С vcds може да се види дали има грешка от тампона и нищо повече.При мен левия протече без грешки,от десния при движение назад ми се получаваше вибрация която се разнасяше по купето.Двата сложих афтермаркет VAICO или VEMO не помня.Ядови за сега нямам левия е на 3години десния на 6месеца.Като цяло може да се прецени на вдигнат капак се гледа мотора колко мърда.Примерно вкарваш D леко газ без де се пуска спирачката ще покаже състоянието на левия тампон,на R десния.Колкото по малко подскача мотора толкова по добре.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

нямам идея за цена на труд, не съм ги сменял на моя шлеп.
Не са ли 2 мотор, 2 на типтроника?
Фейса е с един на кутията отзаде централно.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз реално не знам в какво състояние но се появи една финна вибрация само във волана когато колата е на място. Подам ли газ след 1000 оборота спира. Мисля си че са те

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неам идея, дали на всички 4Ф-ки са смачкани и са за смяна....аз мога да споделя моя опит.

Наложи се да сменя стартер. За целта майстора свали десния тампон и де да знам какво още. Та като свали тампона и той беше на две части. Горна и долна.

Е купх си нов ОЕМ за торба парИ. Ами нямаше никаква, ама никаква разлика в поведението на мотора на "тихи" обороти, на високи обороти, на местО....в движение и каквото друго е възможно. Реално ,ако не беше стартера...отпадъкЪт още щеше да е със стария си тампон. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да прочетеш по-бавно ;)

"Реално ,ако не беше стартера...отпадъкЪт още щеше да е със стария си тампон."  >>> По ясно от това едва ли може да се напише :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, OvivO написа:

колега от форума, който е много наясно с нашите шлепове и е разглобил не малко точно 4F-ки каза: до сега не е виждал читав и несмачкан тампон на двигателя. Това мисля, че изключва втора ръка. Понякога са смачкани и деформирани над 1см.

Може да пробваш с нов неоригинален, но да не са като термостат афтърмаркет - изкарват по 2 години макс и пак си за термостат.

Излиза, че тампоните на всички 4F-ки на тези години са си за смяна, дори да не вадят грешки.

Има ли вариант визуално да се огледа или с vcds?

 То вече не е сигурно и да са оригинални че ще карат. Казваш че афтърмаркет термостат държат по 2 години макс. За мойта купувах оригинален и изкара малко над 2 месеца...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка току що поръчах 2 тампона Lemforder. Колебаех се между тях и SWAG но майстора каза че е сменял на доста А6 и А8 и хората са нямали никакви проблеми от лемфордера. Другата седмица ще ги сменя и ще дам отзиви

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

34 minutes ago, Briefs said:

За мойта купувах оригинален и изкара малко над 2 месеца...

нещо друго му се е случило на оригиналния през тези два месеца или само е минал покрай оригиналните, а е бил ментак...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реалната цена е 190лв бройката. Със сервизна отстъпка легнахга на 145лв на брой което мисля че е ок. Някои хора казват че щяла колата да стане още по-зле, съмнява ме но ще видим като ги сложа 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия афтърмаркет тампони не бяха ли без хидравлика и за това да са на половин цена от оригиналните или бъркам ?

 

Някой, който скоро е взимал такива може ли да сподели дали са с ел. букса и дали има грешки в мотора (през VCDS) след смяната ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами лично при мен е положителен резултата след смяната на тампониге с неОЕМ.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги отказа ми зануляването на дневния километраж,пуснах vcds грешки няма ,иначе си отчита километрите в  движение.  Някой има ли идея от какво може да е 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...