Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Някой го е напръскал с вода (може би на автомивка) и бутона е корозирал.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е заливано минават седмици преди да корозира достатъчно за да спре да дава контакт.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички!

Имам нужда от съвет, ако някой от вас се е срещнал с този проблем. Значи имам ауди а6 3.0 Тди куатро от 2005 с 4 ф скоростна кутия, до сега не съм имал проблеми с кутията, обаче днес ми се случи това, като карам нормално кутията сама си почна да минава на свободна, после спирам и пак тръгвам, този път почна да не сменя скоростите и кара в една скорост, след малко каране така нещо се чу някакъв звук и колата спря, сега не влиза в скорост,, какво може да е станало, ако някой имал такъв проблем, може да ми помогне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

търси истински сервиз, където да я направиш. вариант е и втора употреба кутия, но може да се случи същото много скоро.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И Кое ще излезе по солено, ремонт на кутията, или направо да си намеря втора употреба кутия, а и какво да гледам при втора употреба кутия, имаш ли някакъв съвет?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 14.11.2020 г. at 21:18, chefoukr написа:

С vcds може да се види дали има грешка от тампона и нищо повече.При мен левия протече без грешки,от десния при движение назад ми се получаваше вибрация която се разнасяше по купето.Двата сложих афтермаркет VAICO или VEMO не помня.Ядови за сега нямам левия е на 3години десния на 6месеца.Като цяло може да се прецени на вдигнат капак се гледа мотора колко мърда.Примерно вкарваш D леко газ без де се пуска спирачката ще покаже състоянието на левия тампон,на R десния.Колкото по малко подскача мотора толкова по добре.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk
 

Фейса е с един на кутията отзаде централно.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk
 

Така ме лъгаха и мен  ...с VCDS  можеш да щракаш  соленоида  на левия и десния .. ако ги чуваш  и няма масло покрай тях ... работят . Грешка дава ако кабела окъси към  маса.  Тези тампони са управляеми затова е кабела а не да дава грешка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влизаш в engine,  след това в output tests.  Или избираш отгоре от менюто тампоните, или започваш да цъкаш тест на компонентите на мотора докато дойде реда и на клапаните на тампоните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги дава ми тази грешка на парктроника въпросния датчик от време на време  сработва и изключва, дали е тръгнал да сдава багажа или някъде по кабелаците е проблема 

20201119_101553.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , задна дясна врата се отваря отвън от второ натискане на копчето за отключване. Как да реша пробема 

П.С по темата с тампона на двигателя , колата заспа , не са оригинални тампони но всичко вече е точно, дано устискат повече време

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...