GiN Публикувано 26 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2020 Полу по темата, светлината за заден ход е само една и е халогенна крушка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 26 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2020 Аз съм с 2 защото е avant знам че са с халогенни , но случайно видях едно такова с лед на едно видео затова питам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 26 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2020 Ще премигват и сравнително нищо не печелиш като осветяване.Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 26 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2020 Благодаря, това ми беше нужно да знам дали ще свети повече. Щом и премигват значи няма смисъл от упражнението Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 26 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2020 Пууу, извинявай, не знам защо съм останал с впечатление, че си със седан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 26 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2020 Няма ядове , може и да не съм споменавал че е avant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 26 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2020 аз бях сложил лед, мигаше на всяка минута. сложих резистор, пак мигаше. Върнах си халогенната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 26 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2020 Е добре че не се хванах да ги смяна ами първо попитах 🍻 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamzoff Публикувано 26 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2020 Здравейте,Как се регулират халогените?Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 27 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2020 Преди 23 часа, Vasil82 написа: Колеги някой слагал ли е лед на светлините за заден ход Аз съм с LED на аванта и свето доста добре,примигването се "лекува" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 27 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2020 (Редактирано) Ще споделиш ли как ,благодаря Редактирано 30 Ноември 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galin Публикувано 27 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2020 И аз си мисля за лечение на лед примигването. Мисля си за съпротивление, но не съм седнал да изчисля какво. Ако знаете колко и какво кажете да пробвам.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 28 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2020 Пробвали сме с кондензатори преди крушките, но пак не става. (Това за лед крушки на мигачите) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 28 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2020 Става с кондензатор и резистор, но не е толкова лесно. Трябва точно да се измери времето на пробния импулс с осцилоскоп и по него да се изчислят кондензатора и резистора. Идеята е кондензатора да се зарежда и да поглъща импулса и след това бавно да се разрежда през резистора, защото трябва да е изпразнен до следващия импулс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 28 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2020 аха, аз свалих заден десен стоп, намерих кой е кабелът за задната светлина, шибнах му един резистор, включих, премигваше, върнах си всичко и забравих На другата кола сложих лед на задната и свети в пъти повече, но тя не сигнализира за крушки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 28 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2020 (Редактирано) Само да излъжеш системата да не сигнализира за изгоряла крушка е много по-лесно и става само с резистор. Стойността му се налучква чрез проба-грешка. Аз използвам 100-омови 10W циментови резистори от Комет и ги връзвам паралелно. Два са 50 ома, 3 са 33,3 ома, 4 са 25 ома и т.н. Като им уцеля съпротивлението ги лепя със силикон за нещо метално и се охлаждат отлично. По 30 стотинки бройката са: цък! Редактирано 28 Ноември 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 28 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2020 аз се отказах много бързо, защото не ми е важно как ми свети крушката за задна DRL например заспаха с резистори без проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n0pain0gain Публикувано 29 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2020 Като говорит за крушки, някой може ли да ми каже каква ми трябва за дневните светлини.. И трудно ли се свалят тия фарове защото помня че бях чел че единия се сваля сравнително по-лесно докато другия трябва да махнеш един куп неща преди да стигнеш до него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 29 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2020 (Редактирано) osram cool white слагаш с резистори. Най-добре да се свали бронята и фаровете, да се види инсталацията вътре в тях, че обикновено е нагоряла - оправят кабелите, да се извадят и забършат лупите (ако не са завиващи фаровете, иначе май трябва да се разлепва стъклото отпред), както и стъклата отвътре, че се натрупва един белезникъв тънък филм по тях. Щракват се разисторите на точните кабели за дневните, самите резистори се хващат подходящо за метал извън фара - аз ползвах паста за процесори, за да има най-добра проводимост и това е. Няколко години би трябвало да забравиш за дневните, като бонус - ще се засилят значително фаровете, поради отстраняването на боклуците върху лупите и стъклото отвътре. Фаровете си светят идеално след тази процедура дори без рециклиране на рефлектори, но зависи и от тяхното състояние, както и на самите крушки за ксенона. п.п. достъп до преден десен фар има по-лесно след сваляне на кутията на въздушния филтър. До другия си е доста тегава работа, бута се казанчето на хидравликата надолу. Като цяло за смяна на крушки става без сваляне, но си е гинекология голяма, за цялата описана по-горе процедура - най-добре сваляне, за да е културка. п.п.2 това са крушките: http://avtochasti.store/LED-Крушка-OSRAM-P21-5W-12V-2W-BAY15d-LEDRIVING-COOL-WHITE-OFF-ROAD-2-бр. Редактирано 29 Ноември 2020 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 30 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2020 При мен на А6-цата LED DRL крушките са без резистори. Това използвам: Цитат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 30 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2020 аз съм със същите, но не бях прекодирал и си сложих и резистори. В последствие и прекодирах и сега DRL са ми като габарити. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 30 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2020 И при мен DRL са и габарити и най-важното е, че вече не дават грешки без резистори и не примигват заради check-a. На много нови коли гледам, че фабрично при пускане на мигач или габарит не намаляват интензитета на светене на LED DRL. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 30 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2020 Много блестят и заслепяват като светят заедно с фаровете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 30 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2020 (Редактирано) Може би ако не са регулирани фаровете, досега за няколко години никой не ми присветвал, че го заслепявам нито денем нито нощем. Редактирано 30 Ноември 2020 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 30 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2020 Колеги някой знае ли как се сменят зъбните колела на дроселовата клапа на 3.0 tdi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts