Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Аз съм с 2 защото е avant знам че са с халогенни , но случайно видях едно такова с лед на едно видео затова питам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря,  това ми беше нужно да знам дали ще свети повече. Щом и премигват значи няма смисъл от упражнението

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 23 часа, Vasil82 написа:

Колеги някой слагал ли е лед на светлините за заден ход

Аз съм с  LED на аванта и свето доста добре,примигването се "лекува" :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз си мисля за лечение на лед примигването.
Мисля си за съпротивление, но не съм седнал да изчисля какво. Ако знаете колко и какво кажете да пробвам.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става с кондензатор и резистор, но не е толкова лесно. Трябва точно да се измери времето на пробния импулс с осцилоскоп и по него да се изчислят кондензатора и резистора. Идеята е кондензатора да се зарежда и да поглъща импулса и след това бавно да се разрежда през резистора, защото трябва да е изпразнен до следващия импулс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аха, аз свалих заден десен стоп, намерих кой е кабелът за задната светлина, шибнах му един резистор, включих, премигваше, върнах си всичко и забравих :)

На другата кола сложих лед на задната и свети в пъти повече, но тя не сигнализира за крушки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да излъжеш системата да не сигнализира за изгоряла крушка е много по-лесно и става само с резистор. Стойността му се налучква чрез проба-грешка. Аз използвам 100-омови 10W циментови резистори от Комет и ги връзвам паралелно. Два са 50 ома, 3 са 33,3 ома, 4 са 25 ома и т.н. Като им уцеля съпротивлението ги лепя със силикон за нещо метално и се охлаждат отлично. По 30 стотинки бройката са: цък!

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз се отказах много бързо, защото не ми е важно как ми свети крушката за задна :) 

DRL например заспаха с резистори без проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като говорит за крушки, някой може ли да ми каже каква ми трябва за дневните светлини.. И трудно ли се свалят тия фарове защото помня че бях чел че единия се сваля сравнително по-лесно докато другия трябва да махнеш един куп неща преди да стигнеш до него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

osram cool white слагаш с резистори.

Най-добре да се свали бронята и фаровете, да се види инсталацията вътре в тях, че обикновено е нагоряла - оправят кабелите, да се извадят и забършат лупите (ако не са завиващи фаровете, иначе май трябва да се разлепва стъклото отпред), както и стъклата отвътре, че се натрупва един белезникъв тънък филм по тях. Щракват се разисторите на точните кабели за дневните, самите резистори се хващат подходящо за метал извън фара - аз ползвах паста за процесори, за да има най-добра проводимост :) и това е. Няколко години би трябвало да забравиш за дневните, като бонус - ще се засилят значително фаровете, поради отстраняването на боклуците върху лупите и стъклото отвътре. Фаровете си светят идеално след тази процедура дори без рециклиране на рефлектори, но зависи и от тяхното състояние, както и на самите крушки за ксенона.

п.п. достъп до преден десен фар има по-лесно след сваляне на кутията на въздушния филтър. До другия си е доста тегава работа, бута се казанчето на хидравликата надолу. Като цяло за смяна на крушки става без сваляне, но си е гинекология голяма, за цялата описана по-горе процедура - най-добре сваляне, за да е културка.

п.п.2  това са крушките:

http://avtochasti.store/LED-Крушка-OSRAM-P21-5W-12V-2W-BAY15d-LEDRIVING-COOL-WHITE-OFF-ROAD-2-бр.

 

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на А6-цата LED DRL крушките са без резистори. Това използвам:

 

Цитат

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм със същите, но не бях прекодирал и си сложих и резистори. В последствие и прекодирах и сега DRL са ми като габарити.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен DRL са и габарити и най-важното е, че вече не дават грешки без резистори и не примигват заради check-a. На много нови коли гледам, че фабрично при пускане на мигач или габарит не намаляват интензитета на светене на LED DRL.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би ако не са регулирани фаровете, досега за няколко години никой не ми присветвал, че го заслепявам нито денем нито нощем.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...