pe6koo Публикувано 13 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2020 За коя кола говорите? Най-наточената 4ф-ка, която съм виждал беше един оуроуд за части Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 13 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2020 Не, тая не е в бг. Затова малко сложно вървят "преговорите". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 13 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2020 Здравейте, като говорим за екстри - имам гласово набиране, това значи ли че имам и гласови команди или не е задължително? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 13 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2020 @zdrash: може да имаш само за телефона, а не full voice commands. И двете не са нещо особено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 13 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2020 Т'ва с вакуум на вратите е готино, ама за мен в пъти по-функционално е да има вентилация на седалките. Моята си има мемори на пасажера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krischan Публикувано 13 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2020 И аз мисля,че вентилацията на седалката е най яката екстра. И аз имам памет на пасажерската седалка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 13 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2020 (Редактирано) Аз вентилация на 4ф преди фейса не съм виждал. Ако се окаже че има, почвам да търся друга кола. Редактирано 13 Декември 2020 от Evgeni K. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 13 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2020 (Редактирано) 4f няма с вентилация. Първото A6 с вентилация е 4G Иначе най-хубавата екстра е печката, след това keyless-a Редактирано 13 Декември 2020 от pe6koo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 13 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2020 (Редактирано) То това в D3 го има рядко....к'во остава за 4Ф. Всеки разбира екстрите от гледната си точка. За мен най-важна е функционалността на екстрите. То'а вакуум изобщо не разбирам каква му е функционалността. Камерата пък каква екстра е....нека да има парктроник и огледала и драйвера да не е тотАл щета и всичко е точно. Дистроник е що-годе хубава екстра, ама този който има функция спиране - че са 3 или 4 модела. Солара е много хубава екстра, еле па ако отпадъка е с черна кожа. А, да...печката е хубава екстра, ама аз моята съм я ползвал за 3 години май 1-2 пъти..... Редактирано 13 Декември 2020 от kurty Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 13 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2020 За мен задължителните екстри са солар, кийлес и ел. Багажник. От меморите за мен файда няма, само аз карам колата, дистроника е нож с две остриета. Обаче, как съм с 2 малки деца, вакуума ще ми е от полза. Няма всеки път да ги проверявам дали са си затворили добре вратите. А и ретрофита е сравнително лесен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 13 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2020 аз харесвам екстрите, които доставят комфорт и сигурност. памет имам само на моята седалка, ползвам я рядко, но е много благо, когато да кажем в сервиза са я разместили, връща се 1:1 на моята позиция, това с ръчно нагласяне е невъзможно, все ще е леко по-различно. кийлес е супер удобна и ползвана екстра и то всеки път, когато карам колата. солар - комфорт, яко е, нямам. С обикновен съм, не ми се ретрофитва. Става и непрогледен. камера - нямам, но парктроник с визуализация върши добра работа. Може и един ден да ретрофитна, но едва ли ще е оригиналната, завиващи черти не ми трябват. Чакам друг ретрофит в момента като прелюдия. дистроник - нямам, но съм карал на кола 2020 - много ме дразнеше на магистралата! Набива ми спирачка, а а аз не искам ако може да е пасивен, т.е. да спре, само ако се загледам - това е супер. обдухването - супер приятно, но няма в 4F. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marin4.2 Публикувано 13 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2020 (Редактирано) Преди 2 часа, pe6koo написа: 4f няма с вентилация. Първото A6 с вентилация е 4G Иначе най-хубавата екстра е печката, след това keyless-a А няма ли вариант да се сложат седалки от Д3 с вентилация? Редактирано 13 Декември 2020 от marin4.2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 13 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2020 Понеже от няколко дни съм с 4ф,има дистроник, но като пробвах да го включа изписва, че не е достъпен. Още не съм я закачал на диагностика, но има ли как да проверя защо не тръгва? И съответно от кой вид е, защото видях, че са няколко вида. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 13 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2020 Като я закачиш, ще си покаже къде е проблема. Най-често в нагревателя, особенно, ако е пукнат капака. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 13 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2020 Кои са тия различни дистроници, от това което съм ровил е само един вид. То ако не може да спира какъв дистроник е, уви обаче не да може да спира на 100% или иначе казано full stop (освен ако нещо съм грешка де). Спират до около 30км/ч от там нататък нещата са оставени на заскормилното устройство Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 13 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2020 И аз незнам да са различни видове. За проблема залагам на misadjusted sensor. Ауди -180лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 13 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2020 Ами по-нагоре колегата е писал, че са 3 4 вида. Ще я закача тези дни и ще видя какво е записала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 13 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2020 5 hours ago, pe6koo said: 4f няма с вентилация. Първото A6 с вентилация е 4G Иначе най-хубавата екстра е печката, след това keyless-a печка нямам също на места са ми казвали, че е сложен ретрофитът, а бях питал в представителството на webasto за Бг - искаха ми над 3000лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro299 Публикувано 13 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2020 Здравейте колеги, Имам едно тресене на волана, което се усеща и в цялата кола след 130 км/ч. Проблема е, че при намаляване на скоростта и ускоряване не всеки път се получава. Примерно един път не тресе след 130, а други два пъти си тресе. Забелязвам тресенето и под 130км/ч до около 90 но доста по недоловимо. Вариант - 1 крива джанта/ джанти и дисбаланс - отпада като вариант защото лично гледах като ми изправяха джантите и правиха баланс. Вариант 2 - каре ? Вътрешно/ външно ???? Вариант 3 - нещо свързано с кутията дали е възможно...? Вариант 4 - криви дискове. Да, съвсем леко са криви, но отпада като вариант. Ако някой е имал подобна драма нека сподели, че иначе само се хвърлят едни пари за нищо конкретно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 13 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2020 във връзка с питането на колегата - някой знае ли как се диагностицира каре дали е за смяна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 13 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2020 Е не е ли от място пълен ляв/десен и кат затрака.....готово. @miro299 втулки да имат джантите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 13 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2020 Колеги, някой слагал ли е от тия лед крушки на биксенона, D2S.Питам, защото ми иде да извадя фаровете с козия крак. Бива такава тъпотия ама ханс ги е мислил тия фарове сутрин в тоалетната, докато си чете шпигел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 13 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2020 @ники 125кс.: може по-скоро нарочно да са мислени да са труднодостъпни. Със сваляне на бронята вече е лесно и културно. Какво те ядосва, аз не бих си го причинил да сложа лед, охлаждане и прочие на мястото на ксеноните. Ако светят слабо - рециклаж на рефлекторите и добри крушки и ще забравиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 13 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2020 Нищо не виждам, чета че лед крушките имат доста силен поток на светлината около 6000 лумена на крушка, което е колкото две ксенонови. Свалянето не е проблем, просто ме вбесиха тия фарове, се едно има свещ вътре. Минах шипка преди малко и имаше зверска мъгла, плюс мокрия асвалт, стана чудесна картинка. Единият ми фар и с откачено регулиране, защото прещраква нещо като въртя с шестограма, така че ще трябва да го свалям. Та затова питам и за лед крушките дали някой е слагал и има ли наистина такъв ефект във видимостта. Пък и не мога да пращам фарове за рециклиране защото колата се кара всеки ден, без изключение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro299 Публикувано 13 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2020 Здравейте, Да може би пропуснах най важното. Джантите са с втулки. По принцип джантите са 66.6 с втулки за 57.1 А6 4ф - 2010. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts