Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

То конвертори има и по 20 и по 120лв

Едва ли са еднакви, а и на този смешен дисплей колко да му се влоши качеството :). Слагай тунера, нали си го взел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Китайската HDMI2AV кутийка е много зле. Няма никаква екранизация и събира смущения от всякъде. Вижда се през дупките на чинчовете че платката не е в метален корпус. Може до някъде да се подобри ако се обвие цялата в алуминиево или медно фолио което да дава контакт с шасито на чинчовете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове като въртя волана наляво надясно се чува едно скърцане сакаш нещо се търка в нещо. Дали е маншона под волана или е нещо по ходовата част , рейла или .. ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

писано е по темата, кормилният прът се съединява с рейката, която влиза в купето с един joint и болт, там има и маншон. Когато се размести маншонът, което става често при вдигане на колата на подемник и работа по предницата - да кажем носачи, тогава болтът започва да се търка в маншона. 
Оправя се за 10 мин - махаш кората в краката - на 3 болта е, завираш се и гледаш белегът на маншонът дали сочи към маркерът като стрелка - мисля е точно надолу, както и дали добре ляга около цилиндърчето на рейката. Най-вероятно ще видиш и къде точно е търкал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега , а кората с дърпане ли се вади , има ли опасност да счупя нещо ако напъна 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на 3 винта е кората - два гледат към стелките в двата края, третият е отстрани при бушоните под малкото капаче.

Когато ги развиеш, хващаш кората в горния ѝ край към волана и дърпаш все пак леко и рязко - мисля имаше и две щипки. 

След като откопчееш и тях, дърпаш назад към багажника, защото пък долу в другия край към двигателя - има две като щипки, в които влиза кората, по-скоро са като каналчета, не защипват, но я придържат.

Свалял съм я няколко пъти и няма никакъв проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваля се бронята за парктроника, но е мн лесно. Можеш да откачиш и само от едната страна ако е краен сензор, но бронята е на 3 болта в калника при гумата и 2 или 3 гайки при стопа.(от страна). Има клипчета в тубата. Бързо и лесно се сваля. 

Редактирано от kgg.becks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е къв е смисъла цялата броня за сензор?Само като махнеш липа добавката е 10минути цялата работа.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой има ли адеквятно обяснение какво се е случило тук на снимката след обилните вълежи снощи?! Че се хванах за главята! 

F312B971-F02C-4B1C-9A21-22DE97B2F0EB.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата май е седан? Тогава е странно, че влиза вода :) авант боледува от това...

Виж си двата стопа и особено левият - има една пластмаса черна между стопа и багажника, не знам дали е само декоративна или пази от нещо. 
Отвори багажника и наливай вода по задното стъкло и виж какво се случва...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е седан може да влиза и покрай маншона с кабелите на стопа и/или маншона между задния капак и купето. Виж и отдясно при предпазителите дали не е мокро. Огледай гуменото уплътнение между задния капак и купето да не е скъсано/прегънато.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 41 минути, djuni_ibiza написа:

От лявата страна под dvd gps е локва, но от дясбо няма нищо та къде точно да проверя за този 3 ти стоп?

 

Не беше ли писал веднъж че в стоповете ти влизала вода, или те бъркам с някой друг?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, на предна шофьорска врата една от колонките ми припуква от известно време. Дайте съвет, как най лесно да разбера коя точно прави проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 15 минути, CVT написа:

 

Не беше ли писал веднъж че в стоповете ти влизала вода, или те бъркам с някой друг?

Точно така но проблема беше решен със нови уплътнители, но този път става дума за вътре под багажника, да колата е седан а където са предпазителите от дясно е сухо като кибрит, не виждам някаква аномалия в уплътнението на капака на багажника по често ме съмнява от към кабелите на левия стоп.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@djuni_ibiza,

Аз съм с авант и имах драми. При мен беше проблема от 3тия стоп, но със силикон вече му реших проблема.

Не съм сигурен дали при седана е така, но доста бях гледал и ако имаш шибидах е възможно от него да става проблем. До колкото знам при шибидаха има 4 тръби общо за оттичане на водата ( във всеки ъгъл ). Май беше на Q7 където ако задните се запушат и почва вода да отида така в някоя от страните и да се пълни с водица. Но както другите колеги споменаха може да огледаш покрай стоповете.

На една А8ца в тубата видях, че влизаше през пластмасата дето са лампите за номера и бутона на багажника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имаш ли я тази пластмаса до левия стоп?

1062408E-E211-48A4-9184-96786D16F06D.jpeg.e5503e4131e08e988d713317d083aaaa.jpeg

 

много е вероятно да тече и от люка.

Предните дупки се виждат и тестват лесно.

Задните не знам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 hours ago, chefoukr said:

Е къв е смисъла цялата броня за сензор?Само като махнеш липа добавката е 10минути цялата работа.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk
 

Можеш ли да ми покажеш за кой "лип"  при авант говориш? За 10 мин се сваля и бронята ако ще се мери и време. 

Редактирано от kgg.becks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...