kikson1979 Публикувано 14 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2021 Свиркай си,и при нас има алгоритъм за смятане колко остава до смяна на масло.Щом нямаш драми с ДПФа сега,мачкай и тва е 😁 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 14 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2021 Ей ся като си тръгна от работа всяко потегляне ще ми е кикдаун в S режим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 14 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2021 хаха, след това пост за кутията Иначе на S и от светофар на кик-даун - наказва доста от останалите МПС-та Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 14 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2021 От Tiptronic ще я превърна в RIPtronic. Аз иначе за 2 години на тая кола никога не съм и давал прословутия кик-даун. Какво ли е чувството? Настъпвал съм я, но все натискам газта на 80-90 процента макс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 14 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2021 За да я рипниш пробвай с кик+спирачка демек старт с 2500оборотаИзпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 14 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2021 (Редактирано) това ще е съвсем брутално за риптроника @Gangbango: никой ли не те е ядосвал, като вече си тръгнал? Натискаш до ламарината рязко, подсвиркаш си една секунда, докато премине турбо лага и печката се усети, че искаш да подскочи и след това те удря кикчето. Редактирано 15 Януари 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Briefs Публикувано 14 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2021 Много ги подценявате тия кутии. Мойта няма седмица да не отнася поне по един старт на газ и спирачка и няма яд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 14 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2021 никога не съм я стартирал така, но пък на S до ламарината от място - добре тръгва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 14 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2021 Така ми раздува турбината до към 0.8бара и ми смъква с 0.5сек до 100км/чИзпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 14 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2021 Мойта я мачкам всеки ден от 3.5 години. В крайна сметка за това съм я взел и и плащам масрафа. Като влезе в регенерация си понамирисва неприятно - така разбирам че регенерира, обороти не съм забелязал да мени. Наскоро явно бях прекъснал регенерацията и дпф а беше пълен с нафта, като тръгнах се разпуши като парен локомотив. Нивото на маслото не мърда. Даже се притесних и ходих в Боша на околовръстното, но казаха че дюзите са ОК. Този датчик за диф. налягане как се разбира че е за смяна ? Гледам има бош по 50тина лв. Да взема да го сменя ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MachineSpirit Публикувано 14 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2021 Мачкайте здраво, не са от кашкавал тия кутии. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 14 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2021 Колеги на обикновени амортисьори могат ли да се сложат спортни пружини да се снижи малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 14 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2021 Относно ДПФ-а. Аз съм с всичко, и аз също не я разбирам освен, ако не си светне лампата. И при мен понякога вдига оборотите и почва да намирисва неприятно, за година и нещо, само веднъж съм я виждал да изпушва. А сега и аз да питам нещо... Фаровете ми са с автоматично регулиране по височина, знам, че рефлекторите ми са за рециклиране. Но дългите ми светят ужасно високо, толкова високо, че никой не ми присветва, че го дразнят. Веднъж вече писах по този въпрос, колеги отговориха, че проблема е само то рефлекторите...не ми се вярва. Колеги, кажете, регулирането на фаровете по хоризонтла/височина/ действа ли при превключвне къси-дълги? Или действа само спрямо наклона и тежестта на предница-задница? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 14 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2021 На 2.0TDI доста явно се разбира кога регенерира.Вдига оборотите до почти 1000 и пуска перките отпред.Но пушеци отзад никога не съм виждал при регенерация.Само една зима при много ниски температури,пускаше яко пара отзад при регенерация.За 5 години веднъж се е случвало да виждам т пара отзад,а регенерира долу горепоне 2 пъти месечно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 14 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2021 @GiN: с регулиране не можеш ли да ги свалиш? Има врътки на фаровете, отиди в Порше и за 20лв ще ти ги направят добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 14 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2021 Ясно......предполагам, че като е мн студено не стартира веднага процеса по регенериране, а минава някаква подготовка за да загрее достатъчно целия дпф. Явно това е мъчила да прави сутринта с тия +100 оборота, но реално до регенерация не е стигнала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 14 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2021 2 minutes ago, OvivO said: @GiN: с регулиране не можеш ли да ги свалиш? Има врътки на фаровете, отиди в Порше и за 20лв ще ти ги направят добре Ще ида, днес купих фарове като моите, ще ги рециклирам и след като ги кача на колата ще отида за реглаж в Порше. В момента обаче, разликата между късите и дългите е огромна. Заставам срещу двуетажна къща,на 20метра, на къси свети горе-долу където трябва, но слабо, на дълги пере в прозорците на втория етаж....в пълно недоумение съм, как е възможно. Ако взема да ги настройвам сам, може и да докарам дългите, но нали са на един корпус, късите ще светят 2м Пред колата. Просто не мога да си обясня как е възможно само от изгорял рефлектор да има такъв ефект? И започнах да се чудя, дали тези моторчета за нивелирането свалят фара при дълги и вдигат при къси, за да е ок светлината, но при мен да не работи??? Макар, че прерових и руските, и немските, и инглиш форумите, и никъде не се споменава за такава функция на самонивелиращите се фарове, реших да питам и тук. Някой колега с такива, ако може да гледа отстрани дали се движи рефлектора, докато някой друг цъка къси -дълги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buki Публикувано 14 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2021 (Редактирано) Здравейте, от време на време колата пуши, докато не вдигне температура,обикновено между 80 и 90 градуса. Днес пуши доста. Нямам VCDS и не съм „спец“, но взех някакво elm (за майтап, ако има грешка по време на път, да видя и да кажа на майстора какъв е проблема ), та днес си го включих на “ живи данни“ и обърнах внимание че на фиш-а показва 0,5 градуса външа температура , а на него “ambient temperaturе” 6 градуса. Външната температура със сигурност беше 0,5. Спрях за около час, запалих я почнах да карам ,двете температури (и на фиш-а и на elm еднакви ) никъв пушек. Колата върви много.... спирам нарочно на място и след 5 мин, на фиш-а показва нормалната температура 0.5 а на gsm-a даните от elm за ambient temperature 6 градуса. Някой да знае дали е някакъв датчик ? или какво би могло да е ? P.s. по колата всичко си стои, само е сменен EGR -a, с нов от порше, както и дебитомер ( не е от порше). Редактирано 14 Януари 2021 от buki Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihailks Публикувано 15 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2021 @GiN Има една пластинка, която се мести нагоре при пускане на дълги. Иначе си стои пред рефлектора и реже снопа светлина. При мен рефлектора не мърда при къси и дълги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beast1122 Публикувано 15 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2021 Пичове , някой сменял ли е предно каре на кардана , да изкаже малко мнения ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 16 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2021 Чувал съм, че от москвич алеко пасвали каретата, но това не мога да потвърдя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 16 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2021 От алеко и фoрд гранада скорпио и т.н.SKF VKJA 8688Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 16 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2021 На 14.01.2021 г. at 18:29, OvivO написа: никога не съм я стартирал така, но пък на S до ламарината от място - добре тръгва. Аз пробвах няколко пъти с мултитрошляка кефа е много ко като на Airbus 320 ама след няколко опита и удоволствие ми се зави свят, минялия месец ми се разпадна кутията от точно такива потегляния, лагери оплътнения маховик 3К лв. На 14.01.2021 г. at 19:30, zdrash написа: Мойта я мачкам всеки ден от 3.5 години. В крайна сметка за това съм я взел и и плащам масрафа. Като влезе в регенерация си понамирисва неприятно - така разбирам че регенерира, обороти не съм забелязал да мени. Наскоро явно бях прекъснал регенерацията и дпф а беше пълен с нафта, като тръгнах се разпуши като парен локомотив. Нивото на маслото не мърда. Даже се притесних и ходих в Боша на околовръстното, но казаха че дюзите са ОК. Този датчик за диф. налягане как се разбира че е за смяна ? Гледам има бош по 50тина лв. Да взема да го сменя ? Аз го смених скоро, започва да регенерира през 100 тина километри, без да свети за регенерация просто дига обороти до 1400 и го прави по често, тогава ги сменяш, в Бг монополистите искат много пари по добре си я поръчвах или от ибей или аутодок струва около 20 евра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 16 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2021 @djuni_ibiza: къде си я направи кутията и как е след ремонта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 16 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2021 (Редактирано) Значи на път към България някъде до Будапеща се обади кътията, започна едно силно виене след което се засили дори и на N свободна след което по този начин дойдпх до България, веднага на сервиз в Кърджали свалихме кутията и я изпратихме до Пловдив, сервиза се казва Бензин трансмишънс-смяна на 3 лагера гарнитури филтър масло 1500лв 850 маховик 500 за сваляне и качване, в момета е с масло ИГАТ изминах около 1к км след ремонта и за свга всичко добре няма шум вибрации не преплъзва, след ремонта не се наложи адаптация, момчетата от Бензина си свършили работата коректно. Забравих да добавям че смениха и пластмасените тръби вътре в кутията със чугунени, те също струваха доата прички, по принцип най често са се спуквали тези тръби, първите са били супер тънки като найлон искаше да каже майстора, вторите са били по дебела пластмаса, а и вече като ремонтен комплект съществувал чугунени така че който е с мултитрошляка да се замисли всеки път когато превключи на S какво може да го очаква, да голям кеф е да караш с такава кутия все едно се возиш на тролей така и като настъпиш до кикдаун имаш чувството че си в самолет с тези 180 коня си е доста приятна машинка но и толкова чуплива, закон номер 1 за мултитроник е да не се потегли от нясто със пълна газ та тогава става най цветно на вариатора и останалото, да се потегли плавно и след 30 40 може да се настъпи но не и до кикдаун, а за перата на волана при мултитроника просто забравете, за какво изобщо са ги направили незнам при тякава кутия тази екстра е излишна. Редактирано 18 Януари 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts