Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

Свиркай си,и при нас има алгоритъм за смятане колко остава до смяна на масло.Щом нямаш драми с ДПФа сега,мачкай и тва е 😁

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

От Tiptronic ще я превърна в RIPtronic. Аз иначе за 2 години на тая кола никога не съм и давал прословутия кик-даун. Какво ли е чувството? Настъпвал съм я, но все натискам газта на 80-90 процента макс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това ще е съвсем брутално за риптроника :)

@Gangbango: никой ли не те е ядосвал, като вече си тръгнал? Натискаш до ламарината рязко, подсвиркаш си една секунда, докато премине турбо лага и печката се усети, че искаш да подскочи и след това те удря кикчето.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така ми раздува турбината до към 0.8бара и ми смъква с 0.5сек до 100км/ч

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта я мачкам всеки ден от 3.5 години. В крайна сметка за това съм я взел и и плащам масрафа.

Като влезе в регенерация си понамирисва неприятно - така разбирам че регенерира, обороти не съм забелязал да мени. Наскоро явно бях прекъснал регенерацията и дпф а беше пълен с нафта, като тръгнах се разпуши като парен локомотив.  Нивото на маслото не мърда. Даже се притесних и ходих в Боша на околовръстното, но казаха че дюзите са ОК. Този датчик за диф. налягане как се разбира че е за смяна ? Гледам има бош по 50тина лв. Да взема да го сменя ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно ДПФ-а. Аз съм с всичко, и аз също не я разбирам освен, ако не си светне лампата. И при мен понякога вдига оборотите и почва да намирисва неприятно, за година и нещо, само веднъж съм я виждал да изпушва.

 

А сега и аз да питам нещо...

Фаровете ми са с автоматично регулиране по височина, знам, че рефлекторите ми са за рециклиране. Но дългите ми светят ужасно високо, толкова високо, че никой не ми присветва, че го дразнят. Веднъж вече писах по този въпрос, колеги отговориха, че проблема е само то рефлекторите...не ми се вярва.

Колеги, кажете, регулирането на фаровете по хоризонтла/височина/ действа ли при превключвне къси-дълги? 

Или действа само спрямо наклона и тежестта на предница-задница?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2.0TDI доста явно се разбира кога регенерира.Вдига оборотите до почти 1000 и пуска перките отпред.Но пушеци отзад никога не съм виждал при регенерация.Само една зима при много ниски температури,пускаше яко пара отзад при регенерация.За 5 години веднъж се е случвало да виждам т пара отзад,а регенерира долу горепоне  2 пъти  месечно.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно......предполагам, че като е мн студено не стартира веднага процеса по регенериране, а минава някаква подготовка за да загрее достатъчно целия дпф. Явно това е мъчила да прави сутринта с тия +100 оборота, но реално до регенерация не е стигнала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 minutes ago, OvivO said:

@GiN: с регулиране не можеш ли да ги свалиш? Има врътки на фаровете, отиди в Порше и за 20лв ще ти ги направят добре

Ще ида, днес купих фарове като моите, ще ги рециклирам и след като ги кача на  колата ще отида за реглаж в Порше.

В момента обаче, разликата между късите и дългите е огромна. Заставам срещу двуетажна къща,на 20метра, на къси свети горе-долу където трябва, но слабо, на дълги пере в прозорците на втория етаж....в пълно недоумение съм, как е възможно. Ако взема да ги настройвам сам, може и да докарам дългите, но нали са на един корпус, късите ще светят 2м

 Пред колата. Просто не мога да си обясня как е възможно само от изгорял рефлектор да има такъв ефект?

И започнах да се чудя, дали тези моторчета за нивелирането свалят фара при дълги и вдигат при къси, за да е ок светлината, но при мен да не работи??? Макар, че прерових и руските, и немските, и инглиш форумите, и никъде не се споменава за такава функция на самонивелиращите се фарове, реших да питам и тук. 

Някой колега с такива, ако може да гледа отстрани дали се движи рефлектора, докато някой друг цъка къси -дълги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, от време на време колата пуши, докато не вдигне температура,обикновено между 80 и 90 градуса. Днес пуши доста. Нямам VCDS и не съм „спец“, но взех някакво elm (за майтап, ако има грешка по време на път, да видя и да кажа на майстора какъв е проблема ), та днес си го включих на “ живи данни“ и обърнах внимание че на фиш-а показва 0,5 градуса външа температура , а на него “ambient temperaturе” 6 градуса. Външната температура със сигурност беше 0,5. Спрях за около час, запалих я почнах да карам ,двете температури (и на фиш-а и на elm еднакви ) никъв пушек. Колата върви много.... спирам нарочно на място и след 5 мин, на фиш-а показва нормалната температура 0.5  а на gsm-a даните от elm за ambient temperature 6 градуса. Някой да знае дали е някакъв датчик ? или какво би могло да е ?

P.s. по колата всичко си стои, само е сменен EGR -a, с нов от порше, както  и дебитомер ( не е от порше).

Редактирано от buki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@GiN  Има една пластинка, която се мести нагоре при пускане на дълги. Иначе си стои пред рефлектора и реже снопа светлина. При мен рефлектора не мърда при къси и дълги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 14.01.2021 г. at 18:29, OvivO написа:

никога не съм я стартирал така, но пък на S до ламарината от място - добре тръгва. 

Аз пробвах няколко пъти с мултитрошляка кефа е много ко като на Airbus 320 ама след няколко опита и удоволствие ми се зави свят, минялия месец ми се разпадна кутията  от точно такива потегляния, лагери оплътнения маховик  3К лв. 

0ADD8800-70D3-4B29-94A9-BE291F45D0F3.jpeg

A621CDD2-A001-4F47-A852-255AF061379A.jpeg

На 14.01.2021 г. at 19:30, zdrash написа:

Мойта я мачкам всеки ден от 3.5 години. В крайна сметка за това съм я взел и и плащам масрафа.

Като влезе в регенерация си понамирисва неприятно - така разбирам че регенерира, обороти не съм забелязал да мени. Наскоро явно бях прекъснал регенерацията и дпф а беше пълен с нафта, като тръгнах се разпуши като парен локомотив.  Нивото на маслото не мърда. Даже се притесних и ходих в Боша на околовръстното, но казаха че дюзите са ОК. Този датчик за диф. налягане как се разбира че е за смяна ? Гледам има бош по 50тина лв. Да взема да го сменя ?

Аз го смених скоро, започва да регенерира през 100 тина километри, без да свети за регенерация просто дига обороти до 1400 и го прави по често, тогава ги сменяш, в Бг монополистите искат много пари по добре си я поръчвах или от ибей или аутодок струва около 20 евра 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи на път към България някъде до Будапеща се обади кътията, започна едно силно виене след което се засили дори и на N свободна след което по този начин дойдпх до България, веднага на сервиз в Кърджали свалихме кутията и я изпратихме до Пловдив, сервиза се казва Бензин трансмишънс-смяна на 3 лагера гарнитури филтър масло 1500лв 850 маховик 500 за сваляне и качване, в момета е с масло ИГАТ изминах около 1к км след ремонта и за свга всичко добре няма шум вибрации не преплъзва, след ремонта не се наложи адаптация, момчетата от Бензина си свършили работата коректно. Забравих да добавям че смениха и пластмасените тръби вътре в кутията със чугунени, те също струваха доата прички, по принцип най често са се спуквали тези тръби, първите са били супер тънки като найлон искаше да каже майстора, вторите са били по дебела пластмаса, а и вече като ремонтен комплект съществувал чугунени така че който е с мултитрошляка да се замисли всеки път когато превключи на S какво може да го очаква, да голям кеф е да караш с такава кутия все едно се возиш на тролей така и като настъпиш до кикдаун имаш чувството че си в самолет с тези 180 коня си е доста приятна машинка но и толкова чуплива, закон номер 1 за мултитроник е да не се потегли от нясто със пълна газ та тогава става най цветно на вариатора и останалото, да се потегли плавно и след 30 40 може да се настъпи но не и до кикдаун, а за перата на волана при мултитроника просто забравете, за какво изобщо са ги направили незнам при тякава кутия тази екстра е излишна.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...