Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

4 hours ago, alexander alexandrov said:

Моята се отключва само като си допра ръката до дръжката без да натискам копчето или да вдигам дръжката. 

Това е нормално, копчетата са само за заключване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Здравейте, предстои ми смяна на акумулатора явно е сдал багажа....
Колата е А6 4F 3.0Tdi 171kw 2007 без старт стоп.
До сега колата е с Varta silver dynamic 110ah, 920a и той 2007г. В ауди казват, че това е акумулатора, намерих го между 250-270лв и мисля пак да взема такъв.

Вие какво ще ме посъветвате, защото едната от фирмите на които звънях задължително искат да ми пробутат AGM (Банер 105ah 950a).


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2007г ти е акумулаторът varta? изкарал е 13 години :) Баси!

Аз нямам start-stop и съм с Bosch 105 AGM - вече е на над 5 години и нямам драми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Eng.Ivanov написа:

Здравейте, предстои ми смяна на акумулатора явно е сдал багажа....
Колата е А6 4F 3.0Tdi 171kw 2007 без старт стоп.
До сега колата е с Varta silver dynamic 110ah, 920a и той 2007г. В ауди казват, че това е акумулатора, намерих го между 250-270лв и мисля пак да взема такъв.

Вие какво ще ме посъветвате, защото едната от фирмите на които звънях задължително искат да ми пробутат AGM (Банер 105ah 950a).


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Пак същия. И аз съм точно с такъв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

преди 50 минути, OvivO написа:

...

Аз нямам start-stop и съм с Bosch 105 AGM - вече е на над 5 години и нямам драми.

Гледал ли си в Батери менажера какъв му е SoC ? Интересно е колко е загубил от капацитета си за 5 години.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, OvivO написа:

2007г ти е акумулаторът varta? изкарал е 13 години :) Баси!

 

При мен е точно същото положение.Преди 2 месеца свалих оригиналния-2007г. До последно си палеше с него, но въртеше бавно и реших, че тая зима може да ме остави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя го свалих миналата зима - 92 ампера agm. Беше със щампа на клемата 2010г., от когато е и колата. Сложих новия - varta 95 пак agm (няма щампа на клемата) и тая зима взе да ме съмнява нещо. Не знам какво се случва ама масовките по магазините нямат нищо общо със заводските. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тая връзка, да питам ако си купя нов от порше дали ще са същите като тези с които излизат от завода? Някой ако си е взимал наскоро?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще е същия като тези с които излизат от завода днес, а не през 2007 г. (или която година там е колата ти).

 

Иначе нов Варта от Порше ще е същия като нов Варта от Варта.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 hours ago, VBI said:

 

Гледал ли си в Батери менажера какъв му е SoC ? Интересно е колко е загубил от капацитета си за 5 години.

март 2016 е произведен, интересно, че пише made in germany, чак не ми се вярва.

Сега бе на 60% SoC, което е малко, но уикенда на -9 никакви драми и колата се кара 2/3 дни в седмицата градско сега зимата. 

Интересно, че battery condition е 100%, но явно е фалшиво

 

П.П. лятото съм го гледал и на 80%
ясно е, че скоро ще се купува :)

Редактирано от OvivO
не мога да смятам :D
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, на какво се дължи това, че точно в момента на запалване оборотите ходят до почти 1200 и веднага падат. Това се случва единствено като паля при ниски температури и то първите 3-4 паления докато е лед двигателя. Като се разгрее и отлепи стрелката за температурата вече си пали по-спокойно. Също ще споделите ли вашите мотори при минус градуси, дали тракат отчетливо? Моя тази зима уж с много хубаво масло го карам, но започна да трака доста осезаемо като е леден двигателя. Като вдигне темп. няма ядове и си работи мазно мазно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

направи клипче как пали на студено, моята вдига, пада на 900 и нещо и там държи.

Нормалните по спомен са 750 при моя двигател

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, CVT said:

Ще е същия като тези с които излизат от завода днес, а не през 2007 г. (или която година там е колата ти).

 

Иначе нов Варта от Порше ще е същия като нов Варта от Варта.

 

Това не е вярно, частитв които продават след това от Ауди не са със същото качество като тези сложени при сглобяването в завода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При -8 тази сутрин като запалих държеше над 1000 оборота, даже се чуваше турбото как работи. След 30-40 секунди падна под 1000 оборота. На моментния разход ми показваше 2.9л/час :D Просто си е студ тва си е :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, CVT said:

В повечето случаи са по-качествени, като минат през 2-3 ревизии.

Ти пишеш за дефектни части които имат нужда от ревизия за да работят нормално, което е различно от това което написах. Изискванията към качеството на частите е различно в зависимост дали са за първоначално вграждане или не. Тези за първоначално вграждане трябва да си изкарат гаранцията и километрите в твзи гаранция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е и моята. На студа, първите 20 сек над 950-1000, трака като умиране, после на 800 и нещо до към 65 градуса и 777 след 65. А и още 1 път превърта на стартер спрямо палене на топло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ново двайсет, два дни е -5, колата пали но първите 10ина минути не ми позволява да включа на скорост (лоста не мърда от P).
След десетина минути някъде лоста “тръгна” но при първото вкючване се движеше някак бавно(като лъжица в мед)...
Дали е някаква защита на автоматика или е проблем ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да е лошо да я сканираш за грешки. Цели 10 минути не е нормално за Типтроника, а и -5 градуса не е чак толкова студено.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да обясни защо от кутията при смяна на маслото изтекоха 4.2 л масло при положение че дават да изтече 7 ?

След това толкова и побра 4.2 л .... нещо имам чуството че 350 лв отидоха на вятъра за оригинално масло при което останаха 2 бутилки и половина неизползвани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я кажи, изчезна ли вибрацията м/у 3-та и 4-та?

Иначе за количеството масло, аз знам, че остава старото масло, което е в хидрото, но не знам колко литра е. Реално китовете, които се продават за обслужване на нашите кутии са с по 7 литра масло, но може би тези 7 са предвидени при пълно източване на системата. Ти при кой ходи за смяната?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

преди две вечери запалих колата след няколко дена покой. Запали си от ряз, което беше добре, обаче ми направи впечатление, че като завъртя леко волана на място и отпред се чуваше доста силно цвърчене, което предполагам идва от хидравликата. Цвърченото се чуваше само когато бутна волана в някоя посока, иначе всичко точно. Дали си заслужава да проучвам за потенциален проблем или просто студеното време не й влияе добре ? :Д

Като запалих си беше студено. Може би -5, -10, а колата беше цялата обледена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...