Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

Някой може ли да обясни защо от кутията при смяна на маслото изтекоха 4.2 л масло при положение че дават да изтече 7 ?
След това толкова и побра 4.2 л .... нещо имам чуството че 350 лв отидоха на вятъра за оригинално масло при което останаха 2 бутилки и половина неизползвани.
Първия път като сменях останаха 2,5л от кита.Втория път смъквах и мехатроника за смяна на бинокъла и едни гумички тогава си събра 7л.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 hour ago, Gangbango said:

Я кажи, изчезна ли вибрацията м/у 3-та и 4-та?

Иначе за количеството масло, аз знам, че остава старото масло, което е в хидрото, но не знам колко литра е. Реално китовете, които се продават за обслужване на нашите кутии са с по 7 литра масло, но може би тези 7 са предвидени при пълно източване на системата. Ти при кой ходи за смяната?

Да ти кажа още преди да го сменя спря да го прави :Д сега няма ядове .. мисля да довзема още 2 3 бутилки оригинално  и след 1000км пак така да го сменя за да знам че маслото вътре ще е на 80% от новото поне.

Защото някак си лигаво ми се струва 4л  4.5л смяна при положение 4е кутията е 9... Ходих при сервиза на Влади_Ди  ама там пичовете нито го закачих да мерят температура нито нищо ... :Д то аз главно за това отидох в сервиз иначе можех и аз си го сменя :Д

Редактирано от Key712
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, chefoukr написа:

Първия път като сменях останаха 2,5л от кита.Втория път смъквах и мехатроника за смяна на бинокъла и едни гумички тогава си събра 7л.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk
 

 

Колега, какво те накара да смениш бинокъла и уплътненията м/у мехатроника и кутията? Аз бях на милимунда да ги поръчвам при обслужването на автомата, но ме разубедиха. С тях реши някакъв проблем ли? Или профилактично?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, Key712 написа:

...

Ходих при сервиза на Влади_Ди  ама там пичовете нито го закачих да мерят температура нито нищо ... :Д то аз главно за това отидох в сервиз иначе можех и аз си го сменя :Д

 

Като можеш да си го сменяш сам, температурата се следи много лесно през ВАГ-COM. Свързваш се съм кутията и гледаш на живи данни. На един от първите канали е.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не ме лъже паметта :) следиш с ваг-а само ако отваряш кутията и пълниш докато протече . палиш да стигне 40 градуса и доливаш и си готов .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 17 часа, OvivO написа:

март 2016 е произведен, интересно, че пише made in germany, чак не ми се вярва.

Сега бе на 60% SoC, което е малко, но уикенда на -9 никакви драми и колата се кара 2/3 дни в седмицата градско сега зимата. 

Интересно, че battery condition е 100%, но явно е фалшиво

 

П.П. лятото съм го гледал и на 80%
ясно е, че скоро ще се купува :)

Добре му е SoC засега - той показва текущото състояние и ако е карана колата на къси разстояние е нормално да е по-ниско. Ако след извънградско каране отива към 80% акумулатора все още е в много добро състояние и би трябвало да изкара още доста време.

 

Въпроса за SoC беше по-скоро да си направя сметка дали си струва да се сложи AGM акумулатор или да се кара с обикновен в предвид цената и колко време може да се ползва преди да се смени. Аз карам с обикновен акумулатор и при мен каквото и да правя, каквато и марка да сложа изкарва максимум 3 години и после в студено време почва да ми показва 20-30% състояние на акумулатора на дисплея на MMI. Това е сигурен знак, че е пътник и ако не карам колата всеки ден някой път след престой (събота-неделя) няма да мога да запаля. Иначе преди зимата профилактично ги дозареждам с изправител, но SoC ми е около 40%, не се вдига повече дори и след каране извънградско. Слагал съм и евтини и скъпи (VARTA) акумулатори, но максимума им е 3 години. Примерно VARTA-та ми изкара малко над 2 години и половина и SoC падна до 40% - смених го превантивно защото със сигурност щеше да ме предаде сега в големите студове. Зареждал съм го профилактично преди всяка зима с външно зарядно, всеки ден минавам по минимум 40км в града, алтернатора зарежда около 14.2В при пуснати консуматори (фарове, парно и т.н.) и въпреки всичко не изкарват повече от 3 години. Сега сложих някакъв (това е 3-ти акумулатор от както купих колата) от магазин 6Plus 100А/ч за 140лв, ще видим колко ще изкара, но ако са 3 години в предвид цената ще е напълно достатъчно.

 

Реално ако AGM акумулатор изкарва гарантирано 6+ години (зими) ще е по-добре да се слага такъв вместо обикновен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@VBI: гледам поне веднъж седмично да я карам колата, но дори и след 5/6 дни - на MMI си стои 100%. 

Имало е инцидентни случаи и да е бил на 10%, ако да кажем kessy не е заспало по някаква причина или преди да оправя проблема с греещата клема под капака.

Ти да нямаш някаква лека утечка? 2/3 години ми се вижда много малко за акумулатор. Моят за сега не го мисля, макар че имам едно на ум предвид годините.

П.П. както имаш андроид системата, нали се закача по can? Можеш ли да следиш волтажът на акумулатора и при падане под 12.2 V - да си изпращаш мейл :) така ще знаеш, че нещата отиват на зле... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, chefoukr said:

Първия път като сменях останаха 2,5л от кита.Втория път смъквах и мехатроника за смяна на бинокъла и едни гумички тогава си събра 7л.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk
 

колко струва този бинокъл и гумичките ? и какво включва  комплекта ? 

как се връща буталото на накладктие чрез вак при смяна на спирачен диск ?

Редактирано от Key712
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Vasil82 написа:

Колеги някой знае ли от къде минава маркучи за задната чистачка на комбито

Минава от лявата страна и се пука често при свивката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@venko74 при свивката е здраво от ляво къде точно върви знаеш ли,  отдолу под купето имам следи от течност за чистачки 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Key712: колега, докъде я докара с твоите грешки, разчисти ли нещо? Добре е, че си обслужил кутията. Смени ли филтъра, махнахте ли стружките от магнита и всички други неща, които се правят. 

Това намерих набързо като процедура:

https://aftermarket.zf.com/go/en/aftermarket-portal/passenger-cars-and-lcv/know-how/useful-tips/transmission-oil-change/

50 minutes ago, Key712 said:

как се връща буталото на накладктие чрез вак при смяна на спирачен диск ?

мисля, че може само на задните, трябва да е в модул на ръчната спирачка, но не съм сигурен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 32 минути, Vasil82 написа:

@venko74 при свивката е здраво от ляво къде точно върви знаеш ли

При мен течеше в колконката.Отдолу не знам как точно минава, но няма логика да се спука, където няма огъване, или каквото и да е движение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

35 minutes ago, chefoukr said:

@Key712 бунокъл и 4 гумички 30лв някъде бешеa5a0a47eccd9ab31d5b09c96290e5425.jpg

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk
 

чувствам се леко прецакан :Д ако знаех за тия карантии да ги взема.. са смяната на маслото имам чуството че е била на вятъра :Д

16 minutes ago, OvivO said:

@Key712: колега, докъде я докара с твоите грешки, разчисти ли нещо? Добре е, че си обслужил кутията. Смени ли филтъра, махнахте ли стружките от магнита и всички други неща, които се правят. 

Това намерих набързо като процедура:

https://aftermarket.zf.com/go/en/aftermarket-portal/passenger-cars-and-lcv/know-how/useful-tips/transmission-oil-change/

мисля, че може само на задните, трябва да е в модул на ръчната спирачка, но не съм сигурен.

аз взех немски кит с life guard 8  гарнитури нови магнити и филтър... само че сега разбирам за този бинокъл и гумички от където вече се точат още 3 кила и работата става цяла.. 

иначе по смених крушките .. тия дни ще зачиста депитомера... като отключвам с централното една от задните врати не се отключва идея ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO Когато акумулатора е под 2 години, дори и колата да не се кара 1 седмица на MMI си показва 100% . Проблема се появява когато акумулатора наближи 3 години и температурата навън е около и под 0 градуса. Така, че проблема не е в колата (въпреки, че я наричам енергиен вампир :hilezh: ) , а по-скоро в качеството на акумулаторите, които се продават.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@VBI Моя акумулатор е AGM,купих го аварийно,защото моя сдаде багажа точно на 6 септември,2019(празник),а на другия ден ми предстоеше пътуване. 95 Ah,в Практикер нямаше по голям тогава. Покрай вашата дискусия тук днес проверих колко е SOC на моя днес,беше на 60%. Нямам си на идея дали е добре или зле,колата откакто съм се прибрал от рейс се кара само по 20-тина километра на ден из града. Акумулатора  за тази година и нещо откакто съм го купил е работил около 6 месеца,през другото време колата е в гаража с разкачен акумулатор. За сега съм нямал проблеми,въпреки че акумулатора е само 95 Ah.

Battery 2-1000.jpg

Battery-1000.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам теч на течност за чистачки, пада се под шофьорското място теча е отвън под краката вътре е сухо. Някой има ли идея дали маркучи за задната чистачка минава оттам или се е пукнало казанчето и се стича отнякъде 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@pe6koo в краката е сухо , мокро е под купето ама от предпазната кора не виждам нищо,а сега нямам къде да я вдигна да огледам отдолу. Четох че на комбито имало и друг съд вярно ли е? 

Редактирано от Vasil82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 19.01.2021 г. at 20:37, MachineSpirit написа:

Ти пишеш за дефектни части които имат нужда от ревизия за да работят нормално, което е различно от това което написах. Изискванията към качеството на частите е различно в зависимост дали са за първоначално вграждане или не. Тези за първоначално вграждане трябва да си изкарат гаранцията и километрите в твзи гаранция.

Имаш ли с какво да подкрепиш твърдението си???От VW Group твърдят,че частите не се различават,но явно ти знаеш друго!Те много хора си мислят,че ако дисковете оригиналните са произведени от АТЕ , и после като си купят АТЕ е същото,ама нищо общо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...