Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Преди 8 часа, beast1122 написа:

Колеги , как да различа S-line амортисьорите и пружинит от спортните. Видях някъде че и двата модела са червени

За S-line не знам дали всички са червени,но спортното не е задължително да е червено.Моята е със спортно окачване и не са червени,нито амортисьорите,нито пружините ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

59 minutes ago, nikolay80 said:

За S-line не знам дали всички са червени,но спортното не е задължително да е червено.Моята е със спортно окачване и не са червени,нито амортисьорите,нито пружините ;) 

Благодаря колега , а може ли да кажеш от към возия как е. Друса ли много , че на мен тоя с-лайн ми чупи бъбреците

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 13 минути, beast1122 написа:

Благодаря колега , а може ли да кажеш от към возия как е. Друса ли много , че на мен тоя с-лайн ми чупи бъбреците

Ами не  мога да кажа,че е комфортно :( Нормалното е много по добре откъм комфорт!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, nikolay80 said:

За S-line не знам дали всички са червени,но спортното не е задължително да е червено.Моята е със спортно окачване и не са червени,нито амортисьорите,нито пружините ;) 

моята е със спортно и са червени, явно има много варианти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, Nikieva написа:

А аз искам да попитам как да извадя управлението на климатроника?

Първо се вади хуйнята с бутоните, духалките и отвора за ключа, единствено и само след това може да се извади модула на климатроника. 

 

П.с. При нужда мога да извадя точните стъпки от елса. 

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 42 минути, P_PETKOV написа:

Първо се вади хуйнята с бутоните, духалките и отвора за ключа, единствено и само след това може да се извади модула на климатроника. 

 

П.с. При нужда мога да извадя точните стъпки от елса. 

Нищо не се вади.Само модула на климатроника си излиза без нищо друго да се пипа.Вадил съм го няколко пъти ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е нещо като тегловен индекс(според оборудването на колата и теглото съответно,различни са и пружините) и там вариантите са десетки на брой.При S-Line цвета на амортисьорите и пружините е червен.Сега като се замисля,май все на префейс съм виждал червени.Някой колега с фейс,на който да са червени амортисьорите и пружините?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То всъщност наистина само амортисьорите са червени,и преди това като се замисля.Нещо се заблудих,че и пружините са червени:nixweiss:

Ето два амортисьора с един и същ part номер.Единия е червен,другия черен.Червения е произведен 2007г,а черния 2011г.Явно в някакъв момент решават да са черни всички:nixweiss:

20140816_110404_zpsou8zdsw7.jpg

20141118_181639_zps7ybmetjh.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложна работа са тея пружини и амове.S-line сигорно има толкова комбинации,колкото двигатели.Смисъл няма как да са еднакви 2.0тди на предно и 3.0тди или 4.2 всичко е няква комбинация според тегловия индекс.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много сложна даже:( Сега погледнах в ЕТКА за фейса.12 модела пружини за обикновенното окачване.36 вида спортни пружини и 12 някакви for Heavy Duty Suspension.Тоест общо 50 разновидности на пружините само,и още 11 вида амортисьори за тях:icon_eek::icon_eek:

2 модела амортисьори стандартни.модела спортни,и 4 модела подсилени 

Редактирано от nikolay80
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ако моторчето на ръчната блокира в някакъв момент (дано да не става) има ли начин за аварийно освобождаване

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

25 minutes ago, kikson1979 said:

За окачване 1BE и 1BV амовете са еднакви,а пружините рязлични ;)

това е много интересна информация, аз съм с 1BE - спортното, което се води, не знаех, че амовете са като на sline.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове,в такъв филм бях влязъл миналата година,защото от S_line минах на нормално окачване,що нерви потроших,ужасТ... Та голям хОй си е,докато се напаснат нещата 😁

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, nikolay80 написа:

Нищо не се вади.Само модула на климатроника си излиза без нищо друго да се пипа.Вадил съм го няколко пъти ;) 

Eмии в ELSA пишат, че се вади ама явно няма нужда ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, Vasil82 написа:

Колеги ако моторчето на ръчната блокира в някакъв момент (дано да не става) има ли начин за аварийно освобождаване

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Vasil82 С лимбуса, който се намира при ключа за гумите и секрета за болтовете се развиват 2-та винта на пластмасовата капачка отзад на блокиралия спирачен апарат и се освобождава. Ако се намери клипче как става ще е най-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги волан от модела на снимката става ли за нашите коли и аирбеците еднакви ли са смисъл патрона под капачката

20210128_160233.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...