Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

Мисля че е възможно. За начало виж с колко запалки е твоя еърбег и с колко запалки е новия. Ако са две и на двата вида, виж това: цък!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@CVT Аз искам да ползвам моя просто да го прехвърля в кръглата капачка дали ще стане и бутоните дали ще тръгнат или ще искат преправяне

Редактирано от Vasil82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, за еърбега това е най-сигуния начин да си спокоен че ще се отвори, обаче на знам колко е лесно. Правил съм тази операция с волан на Голф 5 и е много лесно, но за Ауди не знам. Свали твоя волан и пробвай.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 1/27/2021 at 12:28 PM, nikolay80 said:

Нищо не се вади.Само модула на климатроника си излиза без нищо друго да се пипа.Вадил съм го няколко пъти ;) 

e да ама ме е страх да го напъна.Всъщност ще сменям бутона за парктроника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Модула на климатроника се вади по два начина, зависи от годината на колата. Коя година е?

Ако е след 2006та се вадят и духалките.

Редактирано от GiN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Nikieva  Като извадиш панела с  духалките ще можеш да смениш бутона на парктроника - той е закачен към тях. Самия панел се сваля много лесно, само с дърпане с кука от страна на духалките (има си дупка за тази работа на двете духалки). Климатика може да се свали и директно с издърпване, но има голяма вероятност да тръгне само предния панел без тялото отзад и да изпочупи пластмасовите зъбчета и затова като се вади е хубаво да бръкнеш зад него и да го избуташ напред вместо да го издърпаш, което пак няма как да стане без да свалиш панела с духалките (е, има един начин ако махнеш кората между климатроника отдолу и пепелника, но пак няма да имаш добър достъп до бутона на парктроника защото е монтиран в панела с духалките).

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма го другия клип, изтрит е. Там се обясняваше за разликата в горните щипки на модула, че са на 90 градуса и не запъват. Моите са същите, аз го свалих моя с махане на въздуховода.

Редактирано от GiN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

шестограм, шестостен

имбус, лимбус

не е казано, че има такава дума, но се ползва :)

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много си пунктуален колега, все едно сме в клуб по спелуване, а не в автомобилен клуб.

Дали е нужно все пак всеки пишещ да знае как се пише и произнася имбус или дихтунг, при положение, че всички разбираме какво иска да каже. Без въпросителен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не съм пунктуален...нямах идея какво е това. 

Интерсна раЛта....не знам какво е нещо, което го нЕма, ама съм и в "грешка" че не знам и как му "викат"....

Как и да е.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, GiN написа:

Модула на климатроника се вади по два начина, зависи от годината на колата. Коя година е?

Ако е след 2006та се вадят и духалките.

Утре ще ме накараш на моята да снимам клип как се сваля,и да видиш,че не се свалят духалките ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да почвам ли да се притеснявам за акумулатора Varta agm 95a. Заредих го на зарядно(електронно bosch) за 12 часа и после товаНяма налично описание.

 

 

Колата пали но имаше грешки за нисък волтаж 03041 - Energy Management Active и за това го заредих като цяло. На другия ден ходих да го мерят с товарна вилка или там както му се казва и пича ми вика да го заредя иначе бил добре.🤨 

П.С. Акумулатора държи 11.9-12.1 волта. След като го заредих още 12 часа

П.С. 2 и да кара се само градско на къси растояния.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, P_PETKOV написа:

Кога ти е произведена колата? 

2011г.

преди 54 минути, TURBO_RS написа:

Колеги да почвам ли да се притеснявам за акумулатора Varta agm 95a. Заредих го на зарядно(електронно bosch) за 12 часа и после товаНяма налично описание.

 

 

Колата пали но имаше грешки за нисък волтаж 03041 - Energy Management Active и за това го заредих като цяло. На другия ден ходих да го мерят с товарна вилка или там както му се казва и пича ми вика да го заредя иначе бил добре.🤨 

П.С. Акумулатора държи 11.9-12.1 волта. След като го заредих още 12 часа

П.С. 2 и да кара се само градско на къси растояния.

Моята VARTA 95Ah AGM(на почти 5 години)на Battery Aging(delivered fr.Output) показва 34% и все още нямам никакви проблеми сутрин и при минусови температури.Така,че не се впрягай много,много на тези неща.Щом палиш и нямаш проблеми не се занимавай с глупости.Като спре,нов и готово ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги когато стане студено по 0 градуса от време на време се включва сигнализацията за ниско ниво на антифриза, а нивото му си е ОК . След като поработи колата около 20 секунди с и алармата изчезва.Дали датчика на съда се е предал или капачката. 

Редактирано от Vasil82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Проследи за контактен проблем - при студено материалите се свиват и може да е от това.
А някой знае ли кога точно се включва тази сигнализация защото разчитам на нея - а долях половин литър без да е гъкнала.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 hours ago, TURBO_RS said:

Колеги да почвам ли да се притеснявам за акумулатора Varta agm 95a. Заредих го на зарядно(електронно bosch) за 12 часа и после товаНяма налично описание.

 

 

Колата пали но имаше грешки за нисък волтаж 03041 - Energy Management Active и за това го заредих като цяло. На другия ден ходих да го мерят с товарна вилка или там както му се казва и пича ми вика да го заредя иначе бил добре.🤨 

П.С. Акумулатора държи 11.9-12.1 волта. След като го заредих още 12 часа

П.С. 2 и да кара се само градско на къси растояния.

 

По скоро имаш утечка според мен. Защо не си измериш консумацията на колата в покой. Ако си без босе, бих заложил на усилвателя. Там има едно проблемно реле.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами буксата я пръсках с контактен спрей,но не се сетих да свия малко пластинките.

Редактирано от Vasil82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...