Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Хора, дайте някой с пушек машина и да може да работи с нея. Колата има симптоми на вакуум теч, обаче не мога да го намеря. Тука във Варна никой не успях да намеря. И да е в друг град, ако е в радиус 100-200 км ще отида.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да прозвучи смешно.......ама аз си направих сам :gruebel:

Метална кутия кръгла, да кажем нещо като 5 - 10-тина литра. Не помня. Мисля от боя или нещо такова.

Отвора в капака на кутията с диаметър, колкото да се завия вентил за гума. Аз точно ползвах едни вентили, бях ги купувал за датчици за налягане и темп. на гумите. И още един отвор отстрани на кутията.....долу някъде.

Ръчна помпа за помпене на гуми.  Прозрачен маркуч от горния отвор към двигателя. В долния отвор влиза маркуча от помпата. Ползвах кори за яйца :verweis:Разпалвам ги в кутията и затварям  капака. ( затова трЕбе да е метална).  Те почват да тлеят и правят яко дим. Като почнеш да вкарваш въздух с помпата и влиза кислород и поддържа долу-горе тлеенето. Като в същото време от горния отвор започва да излиза дим към двигателя. Махнах дебиЛомера и на входа на големИо маркуч си приспособих от дърво цилиндър с отвор в средата, в който навих пак един вентил. Външния диаметър е колкото да може да се стегне плътно със скобата на маркуча(гофрЕто) след дебиломера към дросела. Та помпиш си с ръчната помпа и димът от тлеенето пълни всичко и си показва откъде смуче. Надявам се успях да обясня.....баЯ технологично е :hilezh:.  Но на мен ми свърши работа. 

За твоята кола си мисля, че е от едни малки гадни тънки маркучлета, които са под интейка и са свързани с SAI системата или онези клапани металните, дето им викат EGR.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@kurty с някои неща просто не ми се занимава. Това е едно от тях. Инъче гледах в нета  има интересни машинки как да си направиш сам. А стандартните проблеми ги проверих. Сега по скоро се съмнявам да не е някъде в онази плетеница около дросела. Клапите за рециркулация се проверяват много лесно, а механичната част ако е блокирала филтъра целя ще е в масгоч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не ти се занимава, ама по сервизите "майсторите" не се занимават с глупости...Еле пА да инвестира нЕкой в машина за дим. Да кажем 300 долАрес. Те се чудят на кой по-напред да му вземат парИте, ти чаккай нЕщо "тънко" да свършат......Направи си го сам. За час-два и си готов. И освен това, като разбереш къде е пропуска, а той е на майната си.....пак на никой няма да му се занимава.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 hours ago, Vasil82 said:

@royce благодаря ти 

Така ...

Васко, извинявам се за закъснението, че днеска от преди обяд съм излязъл из гората с джипката.

При мен е точно 100 cm разстоянието от център до център на отворите на тавана за закаченето на щората. Олроуд края на 2006-та.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хайде, @VBI, @ники 125кс., @Cikata, @Key712

@marinnik не е в София в момента.

 

@beast1122, @EHKOB : ае, майни, палнете с 240 от Плойф и елате и вие :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги един въпрос та днес бях в един сервиз за да ми проверят течност за спирачки и през цялото време в сервиза дебнех една Q7 ца и буквално свалиха едни тонколони от задните гърнета! И сега ми е мега интересно какви са тези тонколони в гърнетата, понеже съм срамежлив и така не ги попитах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги един въпрос та днес бях в един сервиз за да ми проверят течност за спирачки и през цялото време в сервиза дебнех една Q7 ца и буквално свалиха едни тонколони от задните гърнета! И сега ми е мега интересно какви са тези тонколони в гърнетата, понеже съм срамежлив и така не ги попитах.



Не само Ауди го слагат - в мазератито май е базово изпълнение.

От електричка какъв ли звук ще изкарат :) с тях????


Sent from my iPhone using Tapatalk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, OvivO написа:

хайде, @VBI, @ники 125кс., @Cikata, @Key712

@marinnik не е в София в момента.

 

@beast1122, @EHKOB : ае, майни, палнете с 240 от Плойф и елате и вие :D

 сори ивак, но не съм в софия  :( иначе с удоволствие бих дошъл да ме образовате малко за наще бангии ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 hours ago, Vasil82 said:

@royce явно съм взел някоя куца ама не знам защо така при положение че е за 4ф

Я потърси по щората парт номера. Да не са ти бутнали нещо друго? Незнам да има разлика в купето през годините.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Evgeni K. Ще видя ,ама ако беше за друга кола би трябвало да не може да се закопчее зад седалките и другата щора там си пасва перфектно 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязах че подглавниците на предните седалките не се накланят напред. Дали защото е от Швейцария, дали е екстра или някой ги е трампил ?

Взех си два регулируеми, не че е голяма далавера ама ме дразнеше и все пак ми е интересно що така. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен шофьорския подглавник го бях извадил и при слагането не можа да влезе отново до край, остават около 3 4см и не влиза повече. Някакви идеи как да го прибера до край? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Натисни копчето отстрани на подглавника и бутай надолу - ще потъне още малко.

Май от някоя година насам не се сгъват подглавниците.

Гледам и на други коли.

Някой след 2008 ще се включи ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имаше прогрес на 4F срещата - миналият път са били само двама, сега бяхме трима :)

@Gangbango, @P_PETKOV и аз.

две печки и едно tfsi.

Обсъдихме колите, побъбрихме, малко студ събрахме, заканихме се на Subaru сбирката да ги дръпнем и си тръгнахме :)

Следващ път - повече хора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...