Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

За пореден път се убедих че Multıtronoc а върши чудеса на снега, макар не е куатро, но доста добра динамика на снега така и на заледени пътища, вчера се наложи да се катерям на 900м Родопско  село, на пътя имаше най малко 7,8 закъсали коли а аз се катерях съвсем спокойно, дори ме питаха дали е 4х4 и като чуха отгивора НЕ и не ми вярваха, не знам дали е само от гумите или също опита ми със снега влиае на ситуацията но колата се държи много много добре на снега така и на катерене, изненадан съм от поведението на мулти то.

Редактирано от djuni_ibiza
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Колеги, в голямо приключение ли ще се вкарам ако искам да сменя нормалното окачване със С-лайн такова? С големи джанти и по-ниско окачване изглежда страхотно. За дълъг път и комфортно возене имам друг автомобил, така, че твърдата возия не ме притеснява. 

Редактирано от Papi123
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не мисля, че е толкова сложно и просто намери колега със слайн, който го притеснява твърдата возия и иска нормално и сменяйте 1:1 :)

 

всъщност мисля колегата @kikson1979 бе правил наобратно, той може да сподели повече.

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,от S_line окачване минах на нормално и си беше истинско приключение докато наглася колата както аз искам.Според мен обратно не би трябвало да има драми,защото пружините са по-къси и твърди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм със спортно и ми допада, да, по-твърдо е, но стои по-ниско, но не прекалено и е много стабилна.

От друга страна на изкуствени неравности по пътя почти спирам, защото не е много приятно, а с друга кола на същите и с 40 минавам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да ви питам за механизма на чистачките, някой да му се е случвало да се развият болтовета който го държат към купето или да се е разбил механизма. Забелязах някакъв луфт в механизма и утре ще махам чистачките с рамената  и кората и ще гледам какво става.

п.с. такъв луфт има че чистачките по точно моята неможе да прилепне плътно за стъклото ами подскача по него. 🙃

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

осите запичат, моят механизъм се счупи буквално точно при едната ос. Не си взимай от афтърмаркет за 80/100лв, по-добре втора ръка работещ.

раменете се свалят лесно, трябва точно на сгъвката, която е на 10см от гайката - да натиснеш рамото към стъклото, така шлиците при гайката са най-свободни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз смених моя, защото чистачката пред мен не стигаше до колоната, а ми цапаше с мръсотия почти пред очите. видимо нямаше някъв проблем с рамената, но като ги смених с 2ра ръка оригинални ( май бяха около 80лв) и всичко се оправи. с Овиво си поиграхме малко, но така и не успяхме да разберем ква е разликата между афтърмаркета дето той си беше взел и оригиналната, но не работеха по един начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойте ме издъниха 2дни преди пътуване извън страната.Накрая имаха ход 10см някъде по-средата на стъклото.И аз сложих оригинален трапец от морга.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, OvivO написа:

осите запичат, моят механизъм се счупи буквално точно при едната ос. Не си взимай от афтърмаркет за 80/100лв, по-добре втора ръка работещ.

раменете се свалят лесно, трябва точно на сгъвката, която е на 10см от гайката - да натиснеш рамото към стъклото, така шлиците при гайката са най-свободни.

С тия втора ръка "оригални" освен после да ги смениш пак друго не може да стане. Все пак е 15 годишно желязо, пък нека е оригинално. Аз сменях с "оригинални" и след година така запекоха, че чистачките правеха един оборот за 5 секунди. После си взех нови от интеркарс за 40лв и няма яд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, нов афтърмаркет - бе хлабав и подминаваше крайните положения, съответно чистачките се удряха в кората долу или в гумите отстрани на челното, много зле.

@Briefs: аз също взех нов механизъм не ОЕМ и бе много зле, може и да ми се е паднал дефектен, не знам.

скъса ми нервите, наглася го, пусна чистачките и се удряха...полудявах.

@Briefs: кажи какъв точно си взел, за да се знае кой афтърмаркет работи. Моят от евро07 за 80 кинта - е за кофата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През приятели със сервизи или магазини за авточасти.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk
 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, OvivO написа:

да, нов афтърмаркет - бе хлабав и подминаваше крайните положения, съответно чистачките се удряха в кората долу или в гумите отстрани на челното, много зле.

@Briefs: аз също взех нов механизъм не ОЕМ и бе много зле, може и да ми се е паднал дефектен, не знам.

скъса ми нервите, наглася го, пусна чистачките и се удряха...полудявах.

@Briefs: кажи какъв точно си взел, за да се знае кой афтърмаркет работи. Моят от евро07 за 80 кинта - е за кофата.

Възможно най-евтиния. Blic е марката. И парктроници съм си взимал на тая марка и след 3 години още работят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Briefs: ако е 40 лв този нов и работи перфектно, супер. Аз имах много ядове с моя механизъм и го свалях толкова пъти, че накрая за 4 минути за норматив падаше :)
 

@TURBO_RS: тук има коментари и особености при свалянето:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

спукало ми се е казанчето за течност за чистачки, вижда се зад предна лява гума как е текло. Слагам само омв зимна течност...баси.

Лесно ли се сменя и ОЕМ ли да взема или може и афтърмаркет, читави ли са?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така днес си пойграх с чистачките. Свалиха се семената само със скоба, бяха яко запекли. След това не успях на сваля пластмасата която крие механизма и като огледах луфта при мене идва от разхлабен болт който държи целия механизъм затегнах го и това ще му бъде докато се стопли. 

OvivO за казанчето може да пробваш да махнеш предната гума и подкалника аз от там съм го вадил каза че то. Единствено тъпо е (самата фуния която идва от горе)  че се маха със завъртане на казанчето обратно на часовниковата стрелка и дърпане към теб. Но както каза колегата малко пречи калника.

Ако си по упорит ще стане без да сваляш калника. Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO Може да тече от О-пръстен на някое от моторчетата или от самото моторче, или от сцепен маркуч към тях - не бързай да поръчваш казанче за стъкломиещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO При мен се беше предала едната помпа както каза VBI взех чисто нова на феби по спомен беше около 18 лв. Така че първо виж. Може и без да свалиш джантата като запретнеш мокета се вижда. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Vasil82: мокетния подкалник отвън ли имаш предвид?

 

Ще видя кога ще се занимавам с него, за сега ще си доливам, изнервям се как, за да спестят място, шайзе инженерите на Ауди са завряли някои неща на Мачо Пикчу...

 

Благодаря, колеги :) с тези шлепове, като стари баби пред някой блок сме, обсъждаме болежки и лекарствата :D

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Ето клипче може и без сваляне на джантата само завърташ настрани малко е неудобно ама става.

https://youtu.be/UpTmBDXcQhE

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За първи път ползвах waze, вероятно и за последен. Поне 3 улици в Симеоново трябва да черпят за снегопочистване. Поне кутрото бачка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...