Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

Ако избереш държавата да не е САЩ или Великобритания ще стане в километри. Мисля че може и през MMI. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ок утре ще видя и на моята,че сега съм на работа ама тя е с 2G или няма значение. Питам защото ако сложа километраж от англичанка дали ще показва както трябва 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тя ще показва, както трябва, но ще имаш основно мили на скоростомера, със ситни цифри ще са ти км

Вероятно ще може да се прекодира да ти показва л/100, а не в галони

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало и то да може през ММия едва ли е скопено чак толкова 2Gтоb986ef581e2e6daa2f72905704d6b435.jpg

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, Леле този салон написа:

Здравейте!Извинявам се за безпокойството,но имам питане относно салона на Audi a6 4f седан.Колата беше със платнен салон,купих кожен,предните седалки станаха,но задните са различни.Новите са на две части,а моята старата е само една!Също имам някаква метална преграда между салона и багажника и няма начин,като при други седани да паднат седалките и да има повече пространство.Дали има начин да се напаснат новите седалки и те са от седан?Благодаря,изчетох мнения в доста форуми,но нищо съществено

Вероятно тоята кола е била без падащи задни седалки и затова има разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Vasil82 написа:

Това за литрите не се бях сетил. Отпада варианта не си струва 

 

Най-гадното на тези в мили е че са линейни и 100 км/ч не се пада точно в средата като на нашенските, а едва на една трета от нулата. Ако караш под 150 км/ч, стрелката никога няма да мине повече от половината.

 

maxresdefault.jpg

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става, но и EEPROM-а трябва да се промени за да показва правилно.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

продават се и само циферблати за 4F. kpematop може да го флашне. Като цяло не си заслужава всичко.

Има си занимавка дори и с нормално EU фейс табло: CP,  сетване на точните км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, CVT написа:

За да го изключиш трябва да извадиш 5, не да прибавиш. Може би това обаче да се отнася за целия код, а не само за последната цифра. Така че пробвай да смениш целия код на 0260148

Цъ,не го приема.Coding rejected,code out of range.Явно ще ми "писка"докато се стопли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по повод на акумулаторите ей тази грешка се появява при мен откакто сложих AGM преди 5-6 месеца
--------------------------------------
Address 19: CAN Gateway (J533)

******

2 Faults Found:
02256 - Quiescent Current 
            001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 7
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 173
                    Time Indication: 0
                    Date: 2021.01.24
                    Time: 00:00:00

             Freeze Frame:
                    Bin. Bits:    00000
                    Voltage: 12.60 V
                    Count: 18

03041 - Energy Management Active 
            000 - - - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 7
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 171
                    Time Indication: 0
                    Date: 2021.01.24
                    Time: 00:00:00

             Freeze Frame:
                    Bin. Bits:    00000
                    Voltage: 12.50 V
                    Count: 18
-------------------
часа е странен 0 часа и 0 минути 
100 % съм сигурен че колата не е пипана тогава 
часовника не е мърдал (а е ръчно настроен) 

кодирахме го и клемата отпред не грее
винаги в MMI е на 100%
никакви проблеми с палене в студа 

 

чудя се да се притеснявам ли или не?

 

Редактирано от Galin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

или караш на много кратки отсечки, или имаш утечка, ако не грее клемата

Януари месец наистина карах само в града по 8-9 км сутрин и толкова вечер.

А за казанчето играх интересен филм миналото лято:
Взех колата с течащо и аз си мислих, че е спукано.
Оказа се че е извадена гърловината му горе в калника и тече като го напълня и докато го пълня - половината отива на земята.
Разглобихме всичко отгоре и всичко отдолу и го наместихме и заспа докато не протече от снадката на помпата на пръскалките за фаровете (горната) пластмасовата скоба се е уморила и не държи - една свинска опашка (или брекет) да я стегне и сега е 10 точки.


Сетих се като стана дума за часовника - вашите и те ли не са точни с 4-5-6 минути ако са на автоматично - моя затова е ръчно настроен.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на ръчен ми е часовникът и не съм усетил да изостава/избързва.

 

Ще го гледам казанчето, но в момента съм на път и ще доливам. Скоро го напълних до горе и малко след това взе да тече. Отново го напълних и ще видя колко ще изкара. Ще пиша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя го сверявам и след време пак е с 5минути напред[emoji3]

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk



същата работа
Изнерви ме и си го настроих да не се сверява автоматично демек колкото му кажа ръчно и мирясах - сега е точен.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Kristofer написа:

Цъ,не го приема.Coding rejected,code out of range.Явно ще ми "писка"докато се стопли.

 

Няма да стане софтуерно, ще трябва да го направиш по истинския начин с кабелче от буксата на шаси.

 

Работата е изцяло в купето, можеш да си пуснеш парното. :)

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плюсовата. Принципно ако клемата не прави добър контакт ще грее когато през нея минава по-голям ток.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...