Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

Ако под S-line окачване, имаш предвид 1BV , то по-надолу според мен вече ще е грозно. По-скоро едни фланци 13мм. Много по добре ще изглежда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Аз свалих окачването с комплект Билщайн Б12 про-кит. Не е регулируемо, но свали с 30мм. Настроено е комфортно и определено почти не намирам разлика във возията м/у него и оригиналното окачване. Само един недостатък намирам и той е, че се гмурка доста при вдлъбнати неравности и редовно стържа тия стърчушки на предните подкалници. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Papi123 said:

Харесах Vossen CVT, красотата е субективно понятие ама за мен са брутални...

и на мен ми харесват тези джанти, не знам къде ще я караш колата, след като я направиш така, но ще търсиш само добри пътища, а тук са рядкост. 
Ако ще е за Германия, може и 20/21" :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 2/13/2021 at 10:53 PM, lavatrice said:

Ако багажника е електрически се заключва,ама не се затваря напълно,защото при електрически багажник има едно придъпване накрая за дозатваряне от електрическия механизъм.

Няма проблем да се затвори малко по силничко на ръка, затваря се напълно (тествано)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес след кратко каране колата отново изгуби мощност, след като бях спрял до магазин без да я гася. Като тръгнах отново стига до 2500 оборота и до там. Закачих я и в Auto trans е записала грешка 

005913 Functionality limited due Engina control module

p 1719 - 002 intermittent

Някакви идеи от какво е? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми беше набила тази грешка.Проблема не е вкутията а нещо по мотора.В моя случей беше от вихровите клапи като се разпаднаха и испускаше налягането наби тая грешка за да ограничи кутията.Други грешки няма ли?

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk



Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма никакви други. Тази грешка беше записана в Auto trans в Engine  нямаше никакви грешки записани. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Имам следния въпрос, когато заключа  и отключа колата от ключа задната врата зад шофьора не се отваря от вън , а само от вътре !?

Някой имал ли е подобен проблем?

Редактирано от Paco_vn
Грешна подредба на словореда
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти! 😊

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Paco_vn,ако след това, което ники 125кс спомена проблема все ооще го има, то тогава може да е самата брава. при мен след заключване и последващо отключване на колата не иска да се отваря отвън (повечето пъти), но един път отворя ли я отвътре и не я заключа, няма драми до следващото заключване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо си е за брава.Тая тапа не е ли за изключване на вътрешната дръжка.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом отвън не се отваря не е детската защита а е най вероятно брава. Същия проблем имам на задна дясна. Лошото при мен е че не се наемам да разглабям вратата тъй като най вероятно ще изпочупя всички щипки.

Редактирано от Mindburn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щипките се лепят с поялник, просто са направени малко евано ... но изчакай по-топло време за тези интервенции.

Освен кората после се сваля и едно друго гомно което е залепено с някакво лепило или силикон.

@OvivO Това рециклиране включва ли нови моторчета или само чистене на старите ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 minutes ago, P_PETKOV said:

Освен кората после се сваля и едно друго гомно което е залепено с някакво лепило или силикон.

Аз ей това нещо мисля, че ще е най-неприятното. До колкото видях масово само малко го отлепят в ъгъла, за да може да се бръкне навътре към бравата. Аз си взех една от пешко миналата година ама още не съм хванал да я сменя. Живот и здраве като се стопли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Papi123 написа:

Това гомно го играе изолация, доколкото помня.. 

Toчно така, с доста търпение макетен нож излиза после с пистолет за горещ въздух се залепва.

Като слагах шумоизолацията, задните брави ги свалих разглобих и изчистих моторчетата ама си е играчка и трябва да се внимава.

За предните не ми се занимаваше, че трябва да се сваля рамката със стъклото (или поне аз друг начин нз да се извади бравата).

Обаче сега предните почнаха да правят магарии та като се постопли ще си поиграя и с предните брави :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление колегата Пешко не е в София, иначе отдавна да съм оправил бравата. Доколкото знам, той има готиви рециклирани, и не са скъпи, но с разгалабянето на вратата не ми се играе честно казано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...