Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

Кат не ми се занимава си седя така втора година. Няма дам 600 маркуча за 1 брава. Сега на пролет ми предстои каско, гражданска, винетка, масло мотор, масла скорости, филтри, антифризи, спирачни течности, климатроници, фреони, хидравлични течности и т.н. Няма да е лошо и въздушното да видя как е, ама ше видим ко ше остане от Алеко Константинов, че си е м...та е..ло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Мерси колега ще търся такава без защото съм само със заден парктроник. 

 

 

 

Отделно да ви питам, относно едни липове, които се закрепят за долната част на бронята. Тъй като обмислям преобоядсване се чудя как ли ще стои в крайна сметка. 

 

Ето и линкче: Спойлер (тунинг добавка) за предна броня за Audi A6 C6 Ауди А6 в Аксесоари и консумативи в гр. Сливен - ID18391805 — Bazar.bg

 

Снимките на обявата са пълен шит и не мога да преценя точно колко грозно ще стои :)

Редактирано от Papi123
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, не мога да вляза в зеленото меню на колата, гледах супер много клипчета и резултати няма...

Моля за идеи как да го отворя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 21 часа, Papi123 написа:

Мерси колега ще търся такава без защото съм само със заден парктроник. 

 

 

 

Отделно да ви питам, относно едни липове, които се закрепят за долната част на бронята. Тъй като обмислям преобоядсване се чудя как ли ще стои в крайна сметка. 

 

Ето и линкче: Спойлер (тунинг добавка) за предна броня за Audi A6 C6 Ауди А6 в Аксесоари и консумативи в гр. Сливен - ID18391805 — Bazar.bg

 

Снимките на обявата са пълен шит и не мога да преценя точно колко грозно ще стои :)

 

16102015946.jpg

31102015971.jpg

19102015960.jpg

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Взехме тези джанти с какви гуми е добре да се кара. В момента са 225/45/17 на 50 няма ли да е по- добре и да е по- висока и съответно возията да не е твърда много. af620af493319bc2118e428fb817a62d.jpg

Изпратено от моят Alpha 20 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mili 75, джантите на твоя кораб 18 ли са?

 

@gamzoff, принципно 225/50 е фабричен размер за А6 С6. Ако провериш тегловния индекс на тия 225/45 сигурно и той няма да е достатъчен за А6цата. Най-добре 225/50 или, ако искаш по-ниска гума 235/45, аз съм с последните и е ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да 18-ки са, сега съм ги направил черни със сребрист кант, малко за разнообразие. Ама като ги сложа на колата може да пусна снимка.Че това са снимки на предишната ми А6 с 2,0 тди мотор ръчка на предно, което си беше само купе на Ауди иначе чист Пасат.😀

Преди 1 час, gamzoff написа:

Здравейте.

Взехме тези джанти с какви гуми е добре да се кара. В момента са 225/45/17 на 50 няма ли да е по- добре и да е по- висока и съответно возията да не е твърда много. af620af493319bc2118e428fb817a62d.jpg

Изпратено от моят Alpha 20 с помощта на Tapatalk
 

Колега ако ще взимаш гуми задължително 225/50/17, по-меко ще вози.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз до колкото знам нищо не зарежда. Просто върти перката и вкарва въздух отвън. За лятото е готино, защото не се задържа толкова много горещия въздух в купето. При мен го пускам от ММИто като отида на настройките за климатроника (Setup бутона до врътката за градусите).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Губиш обаче прозрачния капак, който е много по-ценна екстра според мен.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята ѝ отварям всички прозорци и люка от дистанционното още като я видя. Докато стигна до нея вече е проветрена. Няма спор че би било по-хладно със соларния люк през първите 5 минути. Обаче не виждам как за едни 5 минути най-много 15 - 20 пъти в годината ще се лиша от нещо което използвам с кеф всяка минута докато съм в колата. Давам днешния прекрасен ден за пример.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно челното стъкло на фейса, датчика и камерата в самото стъкло ли са или не. Колата е с дистроник и лейн асист. Имам доста цъкни на стъклото и май ще се налага смяна. Да се ориентирам кое как е и като цени също, ако някой знае? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нищо във самото стъкло, върху самото стъкло имаш залепен държач за огледалото и това е ;)

Дистроника няма нищо общо със стъклото.

Виж лейн асиста е една камера над огледалот за обратно виждане.

И един съвет от опит ... кажи им да са много внимателни като ти свалят огледалото, че пластмасите се трошат като солети, особенно в студено време.

 

Цени на кое питаш стъклото (ако да то за обикновенно соларно, ОЕМ), цъкните или нещо трето пето ?

 

п.с. Имаш ли high beam assist ?

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, поръчах комплект блутуут модул, микрофон и към него ще е и оптичната букса, но нали трябва да се разклони оптичния кабел, има ли някакъв сплитер или ще трябва нещо home made да е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 24 минути, P_PETKOV написа:

 

За стъколото за цена питам, защото питах при нас на едно място и ми казаха, че датчика и камерата били в стъклото, а видимо не са. За това питах. Иначе нямам high beam asist, само line assist и ACC. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бабината им на припек аман от експерти, пет камери има в стъклото и 20-30 датчика :hilezh:

Джам като джам, по спомен атермичното е около 650-700 Plinkington (може и да имам грешка в изписването).

Обикновенното около 250-300

Аз бих заложил на атермично ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, ники 125кс. написа:

Колеги, поръчах комплект блутуут модул, микрофон и към него ще е и оптичната букса, но нали трябва да се разклони оптичния кабел, има ли някакъв сплитер или ще трябва нещо home made да е?

има си сплитер точно за оптиката. Сега нещо не мога да намеря по българските сайтове, но съм срещам. Само в Алито го намирам. Виж тук

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той колегата ще ми прати буксата за оптичния кабел, но аз доколкото разбрах трябва да извадя изходящия кабел от сд-то и да го мушна във входа на блутуут модула, а в изходящия пин на буксата на блутуута мушкам изходящия кабел който е излизал от сд-то. Ако е така, значи ми трябва еди брой оптичен кабел, който да мушна в гнездата на буксите на сд-то и на блутуута. Ето и снимка. 6d2351abf22f9017f0ea9e3aafdf9777.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко може. 

Ся тука идва въпросът кое точно искаш lane change assist или lane keep assist. За второто се сменя и волана с 4 лъчев понеже поради нз какви причини тази екстра се е предлагала само в комбинация с 4 лъчев волан. Въпросния волан вибрира при неволно напускане на лентата. И тук идва въпросът за чий ти е като пътната маркировка нашата мила родина е в много случаи леко липсва. 

 

Виж от lane change assist има повече смисъл. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...