Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

Да, ще работят. Модулите на лявата снимка предават на 125 kHz когато искат да събудят датчиците във вентилите и да получат данни от тях (нещо като RFID). Иначе данните се предават на 433 MHz.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Цялата тази шмекерия е с цел да се пести батерията в датчиците, която не може да се сменя, така че внимавай със стари датчици. Един от най-често задаваните въпроси по форумите относно TPMS е: лампата ми свети, как да я изключа? Това винаги е поради изтощена батерия в някой датчик.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, OvivO написа:

да ги засилваме в някой язовир и да играем за каското :hilezh:

 

звучи ми като да е един датчик върху самата ГНП - регулира горивото - някои колеги го смениха и споделиха, че е изчезнало, да кажем колегата @mili 75

Не е датчикът на рейла, а върху самата помпа, около 170 лв струва по спомен. 

Лошото е, че за десетте бона, които с мъка може да им вземем, после нищо не може да се купи. А пък иначе макар и стара си е бая кола, особено с последната редакция на файла-чип на Стефчо върви много приятно. Кола 300 коня за 10 000 лева кой ти ги дава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За авант със с-лайн окачване и джанти 19 цола със ЕТ48.. Въпроса е какви фланци мога да му набода? 

Редактирано от Papi123
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колко е J? Според мен спокойно 20.

Виж и тук спрямо сегашните как ще седят:

http://willtheyfit.com

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 2/12/2021 at 2:03 PM, OvivO said:

до сега никакви проблеми, ще пробвам с настройките в MMI, ще видя и кабелите, ако съм разбутал нещо покрай тв тунера, накрая ще е дръжка вероятно и за мен :)

Добре е, че със средното копче на ключа се отваря без проблем. 

 

Имах идея и да правя отварянето с крак под бронята, но за сега е on hold този проект :) Ако колата е с kessy, трябва да се симулира точно натискане на въпросната "дръжка"/копче и трябва да се отвори.

вчера закачих друга работеща дръжка - не се отваря и с нея, явно е наистина някъде по кабелите (макар че ме съмнява, не съм разбутвал нищо вдясно в багажника) или е нещо по кодингите, което все още не мога да хвана...Или е бушон, но не намерих такъв да има отделен, също и бравата/отварянето си работи от ключа и от шофьорската врата. Колко щеше да е лесно и забравено вече, да е от дръжката... :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO не успях да ти проследя проблема, но до колкото разбирам не ти се отваря багажника ли? Наскоро го гледах този филм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сменях Control Head за MMI с такъв с fbas за video in - непосредствено след тази подмяна - новият бе с тотално различни настройки, даже мисля се ресетнаха всички, спря да ми работи ръчното отваряне на багажника - с ръка като се цъкне копчето. Просто нищо не се случва.

С дистанционното и бутона на шоф. врата - си работи без никакъв проблем, т.е. не е бравата.

 

Реших, че в самата дръжка е проблемът, където са и плафоните на нея - разглобих я и там има едно микре, реално гумираният бутон за ръчно отваряне е просто едно лостче, което цъка по това микре, то подава сигнал - Сезам отвори се! Вчера закачих друга дръжка, като човекът бе сигурен, че е работеще, пак не се отваря. 
 

Аз много се съмнявам в кодинг някъде, но не го откривам, колкото и да рових до сега. Друг вариант е някой кабел да съм прецакал, макар че вдясно в багажника - само боднах един бушон на гнездо 6, където си е оригинално за аналогов тв тунер. 


Сега си отварям винаги с дистанционното и ме дразни, че не става с ръка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO "I disabled the trunk open on my car in the Mmi, now my trunk only opens from fob and door switch unless I enable it. Pervious owner could have done same or someone else, easy to diag tho remove cover in trunk undo the trunk release conector and check the resistance while pressing button should read open when not pressed and should show a reading while pressed"

 

Това е от тук https://www.audizine.com/forum/showthread.php/795675-Rear-trunk-latch-button-not-working-but-remote-amp-int-release-work

Става въпрос за Q5 мисля,но може и при нашите да го има. Не съм ровил дали има нещо такова в MMI, това е просто след като търсих в Google. Ако си сменял хед юнита,новия може да е бил настроен да не се отваря вратата от копчето...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази опция трябва да я има или през кодиране или през ММИ. Помните ли преди години по морето, спираш на светофар, цветни съграждани ти отварят багажника, грабват по един сак и изчезват, беше много модерно

 При обикновенните ключалки също има две позиции така да се каже,  багажника се отключва с централното и втората, отключва се само с ключа.

Редактирано от GiN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@lavatrice: благодаря, търсих и аз в международните форуми, а това в MMI го пробвах. Отивам на car > setup и там имам central locking, в това подменю има за люк, за tailgate / trunk lid : on/off - беше ми на on, пробвах и на off, но няма разлика. Пробвах и с ключалката, която има три позиции - за отваряне с ключ, заключено, но да работи бутонът, заключено, но не работи бутонът.

Шах съм :)

@GiN: при мен си бе на заключено, но да работи бутонът, ако съм близко до багажника с ключа (с kessy е колата) или ако централното си е отключено.

Изведнъж спря точно при смяната на control head, днес пак се рових в адаптациите и кодинга на control head - има selective central locking, но не е това, още в 46 comfort module - вътре има само тест за отваряне на багажника - отвори се. Тъпият бутон е disabled все едно :(

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO Най-често при ситуация като твоята излиза на търсачката че може би е активиран Valet бутон. Прави абсолютно същото,не допуска отваряне на багажника от неговото копче,но аз не съм чувал за 4ф с такъв,освен щатските да го имат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, нямам такъв бутон и не знам дали и как може да се активира това при нашите шлепове... този бутон е за САЩ, когато ти паркират колата, да не могат лесно да ти проверят багажника "валетата" :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,един бърз въпрос

Какво е това лостче,което се е откачило

Явно ми записва грешка,че ми светва чека

 няма никакви симптоми или проблеми

 

20210311_101609.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някъде бях чел тук във форума мисля, че се откачали двете клеми на акумулатора и се докосвали една към друга без да има 12V, това ресетвало грешки, някой може ли да го потвърди? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще 

22 minutes ago, chefoukr said:

На вихровите клапи.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk
 

Ще го закача на диагностика да разбера все пакотхкакво е грешката...може това лостче да е умишлено откачено ...че съм чувал че някой ги откачали умишлено .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да е умишлено откачено.Заминала е ябълката и пада лоста.Съответно и разбити викрови клапи които заклинват.Закачи го лоста и ще изчезне грешката.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk



Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не усещам да заклинват...движат се свободно

А по въпроса на колегата 

Ресетва ли се с докосване на откачени клеми една в друга?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докосването на двете клеми без да има напрежение се прави за да се разредят кондензаторите по-бързо. Според мен не е препоръчително да се прави. Грешките няма да изчезнат при откачане на акумулатора. Нулирането на грешки с откачане на акумулатора става само при много старите инжекционни системи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...