Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Помага само ако искаш да ресетнеш зациклен микроконтролер с постоянно захранване към акумулатора като този в таблото например, но не и изтриване на грешки. Грешките се записват във флаш памет в съвременните модули и не могат да бъдат изтрити без ток.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам чувството, че ми е забил comfort модула само за една функция :) няма грешка, искам да пробвам да го ресетна :) нали няма да навреди?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно грешката, която бях качил скоро за влизане в авариен режим. Днес сменях масло в кутията, диференциалите и раздатката, показах грешката на майстора. Той каза, че е от самата кутия е ограничила мощността към двигателя и може да е било от маслото. Ще си покаже напред дали ще се появи отново. Иначе след смяната включва неусетно и преди при пълен завой от място имаше вибрация, вече я няма. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO

Същите симптоми имах и аз преди години заради прекъснат кабел. Предполагам си се сетил да провериш за прекъснат кабел при пантите на багажника. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кабелният сноп, който е в гофрето и отива към комфорт модула, още не съм го гледал, предпочитах да сменя дръжката за 50лв и да забравя, но няма да е така лесно :) благодаря, ще намеря време и желание, да се позаровя и там, че много ме дразни, макар и да имам два други начина за отваряне :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помня че аз подозирах моторче... но от ключа и от бутона на шофьорската врата се отваряше. Само махнах гофрето, един нацяло прекъснат и един на път. Игра поялника + термо шлаух и всичко заспа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ionov: а гофрето го сряза ли и след това как го направи? там има две гофрета в двата края и между тях един по-твърд оребрен маркуч. 
Този уикенд ще го оправя, че ме дразни :)

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно този твърдият оребрен шлаух рязах, с нов макетен. Реално е като пластмасов, вади се от гумените неща и внимателно го сцепих. След това като го върнах обратно се събра все едно не го бях отварял за да извадя жиците. А в краищата гумените държачи дето влизат в купето и в капака на багажника ги вадих от самите им гнезда, тях не съм рязал. 

Редактирано от ionov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! А6 2.7 Тди 190hp multitronic 7 скорости.

НЕ мога да разбера защо толкова е висок разхода...

С алуминиеви джанти съм 16ки 225 55 16,

Гумите са рънфлат,

Карам си нормално 100-120 на круиз контрол

Разхода не пада под 8.6 ако карам като пенсионер 80-90 пада на 7.4.

Като карам смесено пример около 80 км извън града и 20 до 30 в града

Разхода не пада под 10.5л

Възможно ли е да е от гумите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от гумите. Рънфлат са по-тежки и вдигат разхода само когато има много спиране и тръгване. След като имаш висок разход на чисто извънградско каране на автопилот е от нещо друго.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, само миришеше на сурова нафта от кюнците, без да пуши. На + бяха и 6те на 72-77 канал. По подбалканския с 90 преди показваше около 7 сега около 5 . В града 12-14, сега не е качвала над 9.5. По магистрала още не съм я карал ( преди беше около 8 със 130-150),  миналата седмица ги смених.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според моето проучване не стават рециклетата. 1. Пиезо елемента остава стария. 2. Разхода се вдига. 3.  Разпрэсквачи за нашите няма и слагат други ( евро6). 4. Рециклирани Bosch-1700, нови Bosch- 2150 ( ползвам отстъпка 41%), рециклиране в работилница-1600.

Така прецених че е правилно нови и не съжалявам. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз много се чудя ако се наложи да правя процедурата с дюзите дали да не взема рециклирани от Германия. В ебей.де има един продавач дето ти пращат рециклирани със сертификат и всичко необходимо ето линк Доста често цената пада до 400 евро за 6 дюзи, но мисля, че искат да се пратят и старите дюзи. При рейтинг 100% от над 18000 продажби си е направо да си се довери човек. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако дюзите са много зле или поне няколко от тях, то човек явно ще е доволен и на рециклирани, като те ще си работят прилично, но с описаните от zdrash особености като завишен разход.

Въпросът е, че с предишните скапани дюзи разходът също е бил завишен и човек си мисли, че е ок.

А явно с нови дюзи разходът пада доволно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да при 1700 рециклирани 6 и 2150 за нови няма нужда да се говори. Но 1200 лв разлика при рециклирани и нови, визирам германските, когато става дума и за стара кола над 10 години си е повод за замисляне. Аз все пак не разбирам защо немеца взима 4-500 евро за рециклиране, пък българина сума близо до нова дюза 🙄

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е на близо 300 хил. и ми се струва, че гори много.От 7 надолу никога не съм успял да я сваля и с най-икономичното каране.На магистралата е над 8 с каране в ограничението, а при бързо каране и повече.Откакто съм я купил се чудя дали не гори много и сега по-скоро ми се струва нормално за 4х4 автомат, но явно е възможно и малко да горят тези коли...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...