OvivO Публикувано 11 Март 2021 Доклад Share Публикувано 11 Март 2021 ако не се лъжа @kpematop и/или @CVT го бяха споменавали докосването на клемите, дано не греша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 11 Март 2021 Доклад Share Публикувано 11 Март 2021 (Редактирано) Помага само ако искаш да ресетнеш зациклен микроконтролер с постоянно захранване към акумулатора като този в таблото например, но не и изтриване на грешки. Грешките се записват във флаш памет в съвременните модули и не могат да бъдат изтрити без ток. Редактирано 11 Март 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 11 Март 2021 Доклад Share Публикувано 11 Март 2021 имам чувството, че ми е забил comfort модула само за една функция няма грешка, искам да пробвам да го ресетна нали няма да навреди? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 11 Март 2021 Доклад Share Публикувано 11 Март 2021 Не, няма да навреди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 11 Март 2021 Доклад Share Публикувано 11 Март 2021 благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 11 Март 2021 Доклад Share Публикувано 11 Март 2021 Закачих лостчето ,покарах и чека угасна,но явно му е износета ябълкята и трябва да се сложи ново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 11 Март 2021 Доклад Share Публикувано 11 Март 2021 Относно грешката, която бях качил скоро за влизане в авариен режим. Днес сменях масло в кутията, диференциалите и раздатката, показах грешката на майстора. Той каза, че е от самата кутия е ограничила мощността към двигателя и може да е било от маслото. Ще си покаже напред дали ще се появи отново. Иначе след смяната включва неусетно и преди при пълен завой от място имаше вибрация, вече я няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ionov Публикувано 11 Март 2021 Доклад Share Публикувано 11 Март 2021 @OvivO Същите симптоми имах и аз преди години заради прекъснат кабел. Предполагам си се сетил да провериш за прекъснат кабел при пантите на багажника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 11 Март 2021 Доклад Share Публикувано 11 Март 2021 кабелният сноп, който е в гофрето и отива към комфорт модула, още не съм го гледал, предпочитах да сменя дръжката за 50лв и да забравя, но няма да е така лесно благодаря, ще намеря време и желание, да се позаровя и там, че много ме дразни, макар и да имам два други начина за отваряне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ionov Публикувано 12 Март 2021 Доклад Share Публикувано 12 Март 2021 Помня че аз подозирах моторче... но от ключа и от бутона на шофьорската врата се отваряше. Само махнах гофрето, един нацяло прекъснат и един на път. Игра поялника + термо шлаух и всичко заспа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 12 Март 2021 Доклад Share Публикувано 12 Март 2021 (Редактирано) @ionov: а гофрето го сряза ли и след това как го направи? там има две гофрета в двата края и между тях един по-твърд оребрен маркуч. Този уикенд ще го оправя, че ме дразни Редактирано 12 Март 2021 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ionov Публикувано 12 Март 2021 Доклад Share Публикувано 12 Март 2021 (Редактирано) Именно този твърдият оребрен шлаух рязах, с нов макетен. Реално е като пластмасов, вади се от гумените неща и внимателно го сцепих. След това като го върнах обратно се събра все едно не го бях отварял за да извадя жиците. А в краищата гумените държачи дето влизат в купето и в капака на багажника ги вадих от самите им гнезда, тях не съм рязал. Редактирано 12 Март 2021 от ionov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 12 Март 2021 Доклад Share Публикувано 12 Март 2021 ясно, благодаря Ще оперирам утре и да видим... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paco_vn Публикувано 13 Март 2021 Доклад Share Публикувано 13 Март 2021 Здравейте! А6 2.7 Тди 190hp multitronic 7 скорости. НЕ мога да разбера защо толкова е висок разхода... С алуминиеви джанти съм 16ки 225 55 16, Гумите са рънфлат, Карам си нормално 100-120 на круиз контрол Разхода не пада под 8.6 ако карам като пенсионер 80-90 пада на 7.4. Като карам смесено пример около 80 км извън града и 20 до 30 в града Разхода не пада под 10.5л Възможно ли е да е от гумите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 13 Март 2021 Доклад Share Публикувано 13 Март 2021 (Редактирано) Не е от гумите. Рънфлат са по-тежки и вдигат разхода само когато има много спиране и тръгване. След като имаш висок разход на чисто извънградско каране на автопилот е от нещо друго. Редактирано 13 Март 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 13 Март 2021 Доклад Share Публикувано 13 Март 2021 Скоро смених дюзите с нови и разхода падна с 2 литра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 13 Март 2021 Доклад Share Публикувано 13 Март 2021 (Редактирано) А някакви симптоми имаше ли, или само завишен разход? Редактирано 15 Март 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 13 Март 2021 Доклад Share Публикувано 13 Март 2021 Не, само миришеше на сурова нафта от кюнците, без да пуши. На + бяха и 6те на 72-77 канал. По подбалканския с 90 преди показваше около 7 сега около 5 . В града 12-14, сега не е качвала над 9.5. По магистрала още не съм я карал ( преди беше около 8 със 130-150), миналата седмица ги смених. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 13 Март 2021 Доклад Share Публикувано 13 Март 2021 това си е брутална разлика, за ~50к ще ги избиеш само от гориво все едно "газова уредба" си сложил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kgg.becks Публикувано 13 Март 2021 Доклад Share Публикувано 13 Март 2021 @zdrash А защо нови, а не ги рециклира? Колко пари ги взе нови? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 13 Март 2021 Доклад Share Публикувано 13 Март 2021 Според моето проучване не стават рециклетата. 1. Пиезо елемента остава стария. 2. Разхода се вдига. 3. Разпрэсквачи за нашите няма и слагат други ( евро6). 4. Рециклирани Bosch-1700, нови Bosch- 2150 ( ползвам отстъпка 41%), рециклиране в работилница-1600. Така прецених че е правилно нови и не съжалявам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kgg.becks Публикувано 13 Март 2021 Доклад Share Публикувано 13 Март 2021 Аз много се чудя ако се наложи да правя процедурата с дюзите дали да не взема рециклирани от Германия. В ебей.де има един продавач дето ти пращат рециклирани със сертификат и всичко необходимо ето линк Доста често цената пада до 400 евро за 6 дюзи, но мисля, че искат да се пратят и старите дюзи. При рейтинг 100% от над 18000 продажби си е направо да си се довери човек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 13 Март 2021 Доклад Share Публикувано 13 Март 2021 ако дюзите са много зле или поне няколко от тях, то човек явно ще е доволен и на рециклирани, като те ще си работят прилично, но с описаните от zdrash особености като завишен разход. Въпросът е, че с предишните скапани дюзи разходът също е бил завишен и човек си мисли, че е ок. А явно с нови дюзи разходът пада доволно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kgg.becks Публикувано 13 Март 2021 Доклад Share Публикувано 13 Март 2021 Да при 1700 рециклирани 6 и 2150 за нови няма нужда да се говори. Но 1200 лв разлика при рециклирани и нови, визирам германските, когато става дума и за стара кола над 10 години си е повод за замисляне. Аз все пак не разбирам защо немеца взима 4-500 евро за рециклиране, пък българина сума близо до нова дюза 🙄 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 13 Март 2021 Доклад Share Публикувано 13 Март 2021 Моята е на близо 300 хил. и ми се струва, че гори много.От 7 надолу никога не съм успял да я сваля и с най-икономичното каране.На магистралата е над 8 с каране в ограничението, а при бързо каране и повече.Откакто съм я купил се чудя дали не гори много и сега по-скоро ми се струва нормално за 4х4 автомат, но явно е възможно и малко да горят тези коли... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts