Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

Преди 8 часа, Gangbango написа:

Колеги, под капачката на резервоара има ли отводнителен отвор? При мен има някаква дупка, но постоянно се завирява след автомивка и трябва да попивам вода. Сигурно и при обилни дъждове ще се пълни по същия начин. Опитвах да бръкна вътре, но не искам да ръгам агресивно за да не скъсам канала, ако има такъв. Някой чистил ли е там?

Бутай смело, оттам през маркуча всичко изпада на земята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Колеги кой трябва да е номера на сензорите в гумите за tpms за ауди а6 4ф 2006г?
Намирам различни номера като варианти, затова съм объркан.
4F0907275,но с каква буква накрая (D, F) или 7PP907275 F?

Изпратено от моят JSN-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в Пловдив се видяхме с @mihailks и обменихме мисли за шлеповете, набързо мина 1 час :)

Благодаря за срещата.

@EHKOB и @beast1122 нещо ми се измъкнаха с майна финтове :) а и нямаха "пропуски" за влизане ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO Много добра среща си направихме и много информация беше разменена и обсъдена. И след преслушване на Босе-то на колегата, стигнах до извода, че разликата между Босе и DSP е 90% изразена само в тонколоната на таблото. 

Така, че колеги, ново питане. Има ли някой идея, как може да си я добавим? От къде да вземем сигнал?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тези на Fне са ли по-нова версия, в смисъл по нови като производство или няма да се разберат с антената?

Изпратено от моят JSN-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как изглежда сд чейнджър със слотове за сд карти и има ли въобще такова нещо по 4ф-ките. Къде трябва да се намират самите слотове? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, mihailks написа:

Има ли някой идея, как може да си я добавим? От къде да вземем сигнал?

Усилвателя на BOSE е различен,не съм сигурен, че ще е лесно да се добави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с тези говорители на 2 ома и не мен нещо не ми е ясно, как да стане. Иначе си закачам 2 кабела към някоя от средите на вратите и съм готов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да стане да свържеш усилвател направен за 4-омов импеданс директно към 2-омова колона. Или усилвателя ти ще влезе в защитен режим и ще имаш доста изкривяване, или ще го повредиш. Цялата работа не е само колоната на Боуз, усилвателя им също играе огромна роля за по-доброто качество.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, пак ми светна лампата за еърбега. Грешката всеки път е една и съща - преден пасажерски еърбег на седалката, прекалено високо съпротивление. Изтривам я и след месец два пак се появява. Та в тая връзка да ви питам:

Какъв контактен спрей ще препоръчате?

Следва ли да откача акумулатора преди процедурата със спрея?

Има ли достъп без сваляне на седалката и до двата кънектора - този на пода и този под седалката?

И всяка др полезна информация ако някой знае ще съм благодарен щото вече мн ме дразни тая лампа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за този на пода имаш достъп за другия идея си нямам.

Въпреки, че кво те притеснява седалката се държи на 4 болта които се развиват с бит M10 (ако не се бъркам де).

На С5 същото съм го лекувал с WD40.

 

По принцип ако се следват инструкциите на ауди трябва да се откача акумулатора иначе ако не е на контакт колата би трябвало да няма драми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой слагал ли е автърмаркет предна броня? Не говорим за тунинг. Говоря за нормално копие на фейсова броня. Как стои, дали е като подарена или не се различава от оригинала.

Редактирано от Evgeni K.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 22 часа, Mindburn написа:

Колеги, пак ми светна лампата за еърбега. Грешката всеки път е една и съща - преден пасажерски еърбег на седалката, прекалено високо съпротивление. Изтривам я и след месец два пак се появява. Та в тая връзка да ви питам:

Какъв контактен спрей ще препоръчате?

Следва ли да откача акумулатора преди процедурата със спрея?

Има ли достъп без сваляне на седалката и до двата кънектора - този на пода и този под седалката?

И всяка др полезна информация ако някой знае ще съм благодарен щото вече мн ме дразни тая лампа?

Много е вероятно проблема да е в самия "пиропатрон"със годините си променя съпротивлението....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо като марка дали помниш случайно?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, sunshai написа:

Много е вероятно проблема да е в самия "пиропатрон"със годините си променя съпротивлението....

Как се лекува този "пиропатрон"?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги, колко мм са бушоните на нашите шлепове, че не ми се ходи сега до колата, а искам да поръчам 5А допълнителни за ретрофитите :)

Гледам, че има 29мм, 19мм и се чудя между двата размера.

 

П.П. 19mm трябва да са, няма как да са 29... мерси :)

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябват ти кабелни обувки да ги вкараш на празните места в бушониерата. Аз взех кутийка за бушон от някакъв тунинг магазин изкормих обувките и паснаха при мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@zdrash Има си пинове, ама ако тези пасват точно екстра. Иначе ибей или порше евентуално (понеже много от пиновете ги продават с парче кабел на безумни цени от по 20-30 лв бройката). 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...