Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

иначе и при мен така правеше - появяваше се и спираше грешката.

@Cikata: ако си го правил в София, ще е супер да се знае къде, когато аз търсих някаква фирма във Варна и искаха близо 200 лв. Взех модул за 250 и си реших проблема, без да стоя с дни без кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Най общо казано : свалихме модула при “квартален майстор” и той го изпрати при един препоръчан ( “електричар” мисля,че от Велико Търново. Първо ми бяха казали за него няколко човека,а като отидох при майстора той каза,че също му е пращал бая неща на него,че му имаше и адреси и телефони ;) бях без кола 3 дни. Мога да се разтърся да намеря някъде как се казваше тоя от Велико Търново, защото нямам спомен...и те така

п.с. Парите с майстора, сваляне, слагане, транспорти до велико търново и презапояването бяха 270-280лв. 

Редактирано от Cikata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз по принцип съм си еликтричар, занимавам се с ремонт на платки, не е проблем презапояването, проблем ми е свалянето, без да изпускам спирачната течност 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Tonikaradjov: можеш ли да запояваш много малки елементи по платките, като EEPROM памет с 8 крачета, като тази, където ми е пръста :)

 

9D9C5CC3-4FE4-4A2B-95A9-81EC78C92D03.jpeg.e79657cff98b06f729f7438ea1fa2a88.jpeg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

о, да, запиши си сегашния кодинг на твоя модул, вкарваш същия кодинг на "новия", може да иска и basic settings на steering angle sensor-a, да не се шашнеш след смяната

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е различна отзад буквата? Проблем ли е, защото го отворих вътре всичко е точкова заварка, и е залят с гел, пък и вътре е блестящ. Моят е 4F0 614 517L, проблем ли ще е е ако сложа 4F0 614 517АА? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И между другото докато я бях закачил преди малко, влезнах да му гледам разни живи данни, на въпросният brake preassure sensor ми дава някви ненормални стойности -39 и нещо си, и не се влияе като натискам спирачката. Та най- вероятно ще търся модул ако не намеря мисля да го рециклирам в софтелектроник.

 

2 minutes ago, P_PETKOV said:

Едва ли някой може да ти каже ама виж тук поне има описани номерата дали е за предно или 4х4

Тук дори ги няма въпросните 2 модула, за които говоря, това като гледам е за 2007+ година, а моята е 2005

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е трябва да си избереш годината, че не ми работи кристалната топка да знам коя е твоята :)

 

Иначе 4F0 614 517L го има:

4F0 614 517 N    abs unit with/without cruise-control system to use for software: F 4F-5-090 001>> 4F-6-250 000    4F0 614 517 L 4F0 910 517 L

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя и моята топка не бачка че да разбера че трабва да си избера година :)

Иначе мерси да, явно с накрая буквата N се предполага да стане?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По скоро го разбирам така:

хардуерен номер: 4F0 614 517 N

и софтуер 4F0 614 517 L или 4F0 910 517 L

Ама съм леко объркан понеже VCDS вади така за моята кола:

Address 03: ABS Brakes        Labels: 4F0-910-517.lbl
   Part No SW: 4F0 910 517 AL    HW: 4F0 614 517 BA

 

А ЕТКА това ... така, че виж най-добре какво пише на корпуса на твоя.

 

image.png.c7529d0a288346af25c3988100c339e3.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, нов съм във форума. Карам Ауди А6 4F 2,7TDI Q 2006. Имам я от 7 години и почти никакви порблеми досега, освен стандартни дребни ремонти. Обслужвам я с качествени масла и филтри и като цяло работи отлично. От около 2-3 месеца се появи тракащ шум като пусна климатика. Първо го правеше рядко и като го спра и след това пусна отново - шума спира. След известно време пак почва (спирам/пускам и шума изчезва) и така си живеехме с него,  докато през последните седмици шума си стана по-чест и вече почти постоянен. Първоначалоно като пусна климатика всикчо си е наред и след 5-6 секудни започва тракащ шум, като дори ми се струва, че цялата кола леко се тресе :(  Кварталните майстори казаха - перки на климатика, но нямам представа какво трябва да се направи!? Смяна, поправка, реглаж...? А и не съм на 100% сигурен, че това е проблема. Може да е лагер или нещо друго, не знам!? Дайте ми идеи какво може да е и какво да направя; майстор, който може да поправи нещата и въобще всякакви съвети и идеи са добре дошли! Търсих във форумите, за да не създавам тема, ако вече е обсъждано при някои колега, но не намерих подобен проблем в стари теми.  Мерси предварително!  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перките са на втулки и се разбиват.

Нова перка с управление е 1450лв с отстъпка и няма заместители. Аз си купих комплект перки втора ръка от Мегапартс за 300лв. След това намерих сервиз на Раковска в който се навиха да ми сменят втулките срещу 40лв (обиколих доста и никой друг не пожела). Сега чакам да се разтропат пак и да си върна ремонтираните.  Като натиснеш econ би трябвало да спре да громоли, ако е от перките. Ако имаш vcds можеш да им пуснеш output тест в engine.

За да ги смениш се разхлабва гредата на бронята или се сваля ГНП то. Стотина лева е смяната в сервиз.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте пичове, някой знае ли къде точно се намира номера на двигателя, ми казаха че е сменян мотора, а колата я купих регистрирана, писана е без номер, обаче трябва да я пререгистрирам, и се тревожа да не намерят някой номер, че ще стане лошо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Tonikaradjov написа:

Здравейте пичове, някой знае ли къде точно се намира номера на двигателя, ми казаха че е сменян мотора, а колата я купих регистрирана, писана е без номер, обаче трябва да я пререгистрирам, и се тревожа да не намерят някой номер, че ще стане лошо

 

Това не е точно за този раздел, но ако е без номер на мотора в сегашния талон какво ще сверяват?

Ама то какво ли да се очаква от тая дебилна институция КАТ дето освен да цоцат пари за камери и да правят акции за скорост друга дейност не развиват ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...