Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

аз не разбирам толкова, нека колегите да кажат, но удря 59/60 мг гориво, прави 1200 дебитормера, но има някакви падове, които са неясни за мен... надуването ми се струва добре в тези моменти, нали си сменял скоро управление на турбото...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги като пусна output test на engine mount solenoid valve n144 не ми набива грешката за селеноида,чак като покарам малко се появява и то не всеки път дали е тампона или датчика 

Редактирано от Vasil82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не стига 1200,лявата колонка е исканото до нея вдясно е реалното. Да, управлението е ново.
Опитвам се да разбера тази грешка за егр дали е свързана с дросела, или самия егр, охладителя или нещо друго.
И аз не разбирам чак толкова, но ми се струва нередно да има пропадания, при положение че заварих педала.

Изпратено от моят JSN-L21 с помощта на Tapatalk



Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 5/25/2021 at 9:15 PM, Vasil82 said:

Префейс са

Имат диоди,подгрев 

7 кабела на буксата но продавача незнае дали имат ел прибиране ето снимка ако послужи за ориентир 

какво стана с огледалата, вижда се и на твоята снимка, че е със затъмняване...едва, едва...има едва забележим контур. Снимах и моето от подобен ъгъл, трудно се забелязва. 
1455170894_.png.6bfbd6df533ca79143cd9fb7e0bf272d.png

 

Сега @marinnik да не каже само, че са неговите :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хаха аз не съм твърдял, че са моите :Д. просто питах за цвета :Д. аз си имам затворени в кутия под леглото и някой слънчев ден може да ги сложа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз вече много дебна и гледам къде паркирам ама кой знае къде нещо друго ще ми свият. при липсата на първото забелязах, че  и логото quattro от предната броня си беше заминало. има следи от борба там

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой може ли да ми изясни какво се случва с механизмите по задвижването като се даде N в движение. Мисълта ми е, кое се отделя, кое остава задвижвано от двигателя, кое остава задвижвано само от инерцията и т.н. Питам понеже гоня шум като от лагер, но не се хваща категорично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да ти направят проблем. В някои градове вече спират от движение за американски мигачи

Редактирано от pe6koo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес свалих всмукателните тръби и дросела.
Оказа се че алуминиевата част след дросела където влиза тръбата на егр е запушена към егр-а. Измих гняста и вече дойдоха стойностите на мафа.
Само незнам, защо са разделили там изхода към егр-а, а не са направили един голям отвор.
Може би ще се заиграя някой ден да обединя отворите в един и да се спре с това затлачване.

Изпратено от моят JSN-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 21.04.2021 г. at 9:53, mihailks написа:

@Papi123 отзад ги смених с тези: ЦЪК. И като цяло съм доволен. Дънят поне 5 пъти повече. И са директна замяна. Само кабелите преправих. А за отпред, след, като ги издъних и тях ги смених с тези ЦЪК, но от тях не съм доволен. Или им идва малка кутията или нещо друго. Иначе оригиналните отпред са на 2,3 ома в покой, отзад не съм ги мерил.

Колега как са говорителите дава ли ти някакви проблеми че и аз съм за смяна за момента на задните но може да ъпгрейдна цялата линия 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Slavi_mutev Не, нямам проблеми с тях. Предните бих ги сменил с нещо друго, по-силно, че тези кривят, като се усилят максимално. И може би нещо на 3 ома.  Но, като цяло за цената си са супер.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, днес случайно попаднах на това и се сетих за Джуни какво беше написал за аутохолд.
Прие ми активацията, но не съм тествал на някой баир. db5babdfd33a4cd9441940f24917ce48.jpg3282fc0169056d6933f2aa6ddac90516.jpg

Изпратено от моят JSN-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз я активирах, но ме мързеше да ходя на баира.
То всъщност как би трябвало да действа?

Изпратено от моят JSN-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 29.05.2021 г. at 19:25, ники 125кс. написа:

Днес свалих всмукателните тръби и дросела.
Оказа се че алуминиевата част след дросела където влиза тръбата на егр е запушена към егр-а. Измих гняста и вече дойдоха стойностите на мафа.
Само незнам, защо са разделили там изхода към егр-а, а не са направили един голям отвор.
Може би ще се заиграя някой ден да обединя отворите в един и да се спре с това затлачване.

Изпратено от моят JSN-L21 с помощта на Tapatalk
 

Ходи някъде да ти спрат егр-а и да ти пуснат повече милиграми гориво, после слагаш тапа на входа на колектора за всеки случай и си готов. С тия 60 мг, където караш си спрял на макс. Аз съм на 75 милиграма и ми малеят понякога, представям си 60. Пък и досега с тези стойности на МАФ-а само ти си знаел, че е 3,0 тди колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...