Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

някой слагал ли е на шлепа Bilstein B12 pro kit - амове B8 жълти с eibach пружини и до -3см, като комфортът бил на доста добро ниво, а не е твърдо като слайн окачването?

Ако да, как е усещането и къде го монтираха?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Аз сложих на моя авант точно такъв кит миналата година по това време. Това лято сложох и 19-ки джанти и мога да кажа, че всяко излизане с колата ми е баси кефа!!! Окачването е брутално добро. Снижава колата с поне 30мм. Не съм го мерил, но визуално изглежда доста свалена. В същото време комфорта е запазен, ако по скалата от 1 до 10 , 10 е фабричен комфорт, то с този кит го определям на 9. Като сложа зимните 17-ки с гуми 215/55 комфорта скача на 11-12 хиляди :D

В комплекта, предните амове си вървят с един син прахозащитник, като гофре е. Задните обаче нямат. При мен понеже бях със стандартно високо окачване, се наложи да режем оем-ските прашници отзад за да ги скъсим малко. Стана като от завода на Ауди.

Поведението на амортисьор Б8 е следното......мек е при свиване и твърд при разпъване. Това води до мигновено следване на неравностите по пътя, но колата не отскача нагоре. Като влезне във вдлъбнатина или се "гмурне" както обичам да го определям, колата се залепва и не отскача след потъването. Добре го обясних, а? :D

В общи линии, за тези дето не сме благословени с ултра мега гига якото въздушно окачване, този кит е много добър. Винаги има и по-добри, но за цената си предлага много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм със спортното (-2см) 1BE окачване и с 19 бе неприятно твърдичко. Искам да си запазя височината на колата или 1см надолу не ме бърка, но да вози по-комфортно, колкото и да чета и гледам - този ам на Bilstein B8 е точно това в комбинация с eibach пружините - свалена кола с до 3 см, но без загуба на комфорт, което за мен вероятно би означавало - повишен комфорт. 

B8 ама е с много по-дебел работен прът вътре в тялото - повишена работна повърхност и технология, която би трябвало да е с класа дори над ОЕМ ам, поне ОЕМ в момента, а не за първоначално вграждане.

Другото приятно на B12 pro kit е, че се сменят и пружините, които ще заместят поизморените ОЕМ пружини. В някои сервизи казват, че може само амове да се сменят, но пружините не са вечни, това е ясно.

 

п.п. бих искал въздух, но нямам, тогава нямаше да го мисля, макар че там цифрите за рециклиран ам с възглавница са бесни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, технологията на Б6, Б8, Б14, Б16 на Билщайн е еднотръбна. Буталото е с целия вътрешен диаметър на цилиндъра. Пръта е по-дебел от стандартните амове. В самия цилиндър има допълнителна ограничена зона с газ, който предотвратява образуването на мехурчета при интензивно свиване и разгъване на амортисьора. Ако се образуват мехури, работата на хидравличното масло в амортисьора се влошава. Допълнителната камера с газ под налягане, явно повишава налягането на маслото и не могат да се образуват мехурите. Това разбрах аз докато ги избирах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....нещо май.......ше ти се наложи, да се върнеш и пак да осмислиш ситоациата с газЪт, мехурите и там околните понятия....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дреме ми на шапката дали го разбирам абсолютно правилно. Не съм експерт по хидравлични въпроси. Гледал съм видеа на билщайн. Без газ маслото се пени, с газ не се пени. Ако си в час го обясни научно.

Ама айде, щом има големи разбираче

 

Явно както съм го обяснил на народен език, си е точно така. Ама нали трябва да има и по-знаещи. Гледай видеото и пак ми кажи дали трябва нещо да преосмислям ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тия три сантиметра по-ниско окачване трябва да се кръстиш на всеки легнал полицай дали няма да опре. Па ако решиш да идеш някъде на природа и не дай си боже излезе някоя вдлъбнатина или прагче, какво правим. Това да не е някаква спортна кола та да я понижавате. И с нормалнто окачване си е стабилна и при 200 дори.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се кръстя никъде. На легнали полицаи просто минавам достатъчно бавно и не опирам. Ония с дачиите нека си хвърчат с 60 през тях. Моя принцип е да си пазя колата като я карам. А за някъдето на природа......ами ако толкова ходех из дивата природа, щях да търся аллроад, за да не го мисля или направо чероки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм заводски на -2см. С един надолу, не е голяма разлика. Нямам никакви проблеми с минаването отвсякъде и сега, като разбира се не си качвам колата по бордюри да паркирам на тротоар :)

 

карал съм нормално окачване на колите на колеги - комфортно е, но визуално колата все едно е на кокили повдигната.

Коментарът ми бе насочен към хора, които имат опит с B12 pro kit, явно само Gangbango е с такова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Gangbango написа:

Не се кръстя никъде. На легнали полицаи просто минавам достатъчно бавно и не опирам. Ония с дачиите нека си хвърчат с 60 през тях. Моя принцип е да си пазя колата като я карам. А за някъдето на природа......ами ако толкова ходех из дивата природа, щях да търся аллроад, за да не го мисля или направо чероки.

Пази си я само гледай да не те надживее😂, моя Пасат знаеш го едно време, беше с такова спортно ниско окачване, и първото нещо което направих беше да го изхвърля. Ами той не можеше да слезе дори от репатрака пред КАТ без да опре на няколко места. На вилата се чудех откъде да мина и карах хората да слизат, за да не опре. Никога не можеш да предвидиш кога ще ти излезе ситуация и ще остържеш пода. Я ремонт на пътя, я някоя крива улица в някое село.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, Gangbango said:

.....ами ако толкова ходех из дивата природа, щях да търся аллроад, за да не го мисля или направо чероки.

Олроуда става за дивата природа само когато го прежалиш ...

Аз не можах, мислих за Гранд чероки и накрая добавих един Ланд Крузер ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 6/29/2021 at 7:32 PM, zdrash said:

@OvivO сложи си Sacks не се занимавай с глупости:)

за 1BE (спортното) казват, че няма Sachs амове, само за нормалното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги лекичко хелп моля..

Address 08: Auto HVAC

1 Fault Found:
00797 - Sunlight Photo Sensor (G107)
009 - Open or Short to Ground - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101001
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 3
Reset counter: 80

Това го изчистих само то беше (е и егр и длр-а но с тях съм свикнал някак)
и сега чакам да се появи пак - та някой с идея какво иска да ми каже и какво да правя ако се появи пак - някъде около дъждовете които ме валяха се е появило


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен периодично ми излиза за g107 ама ме мързи да го смъкно сензора.То пробвах де но не излиза.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гледах някакъв клип маха се някакво капаче и след това има винт за кръстата отверка ... ама дали е така не знам 

 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги идеи какво може да е копче или модула.  Само да допълня че беше забила MMI и тогава се появи тази грешка. Сега я изчистих и я няма 

20210703_133746.jpg

Редактирано от Vasil82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги, шлеповете ви с хладилни жабки ли са? Днес свалях моята и се замислих, че не е...а винаги съм си мислил, че е :) 

2008 имах Пасат 5.5 и той бе с хладилна жабка, а тук Ханс се е стиснал вероятно... не, че бих я ползвал до сега, освен за някой шоколад или сладолед набързо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е хладилна моята
ама то толкова място има .....  че сплескана баничка трябва да охлаждам само.... 
заради мястото си купих и инсталирах чекмеджета под седалките (изнамерих от най-големите ... от А4 бяха и стават)
не че държа нещо в колата изобщо, но като пътувам ги пълня с всякакви дреболийки и е удобно 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...