CVT Публикувано 2 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2020 Това си е оригинална част (не че това не го прави кич): 80A087009A Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 2 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2020 @OvivO да, за жалост не е толкова съобразително 3г-то Aроматизаторът го има в представителството - 3 цвята и аромата. Аз моя го взех от колега с Б8ца, на който не пасваше добре. (И на 4ф не пасва, но го нагласих) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n0pain0gain Публикувано 2 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2020 Някой има ли мнение за части/консумативи от тук: https://www.facebook.com/VAGoemparts Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 2 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2020 Всичко е ОК с тях.Цените са надолу от Порше.На някои неща повече,на други по-малко.Какво ще купуваш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 2 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2020 Мда, "от оригиналното маслО, по-добро няма", айде бе... За чистачки стават, за друго, едва ли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 2 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2020 това не е ли на Raino? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 3 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2020 Колеги дайте мнение за горивен филтър,евентуално някой слагал от евро 5 без клапан Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 3 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2020 11 hours ago, n0pain0gain said: Някой има ли мнение за части/консумативи от тук: https://www.facebook.com/VAGoemparts Това е известният колега @Raino. 100% оригинални са им нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 3 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2020 Последно сложих Mahle поръчано от Аутодок. Не ми хареса, че е произведен в Китай. Даже си личеше кофти изработката. Предишния филтър беше Mann и си беше произведен в Германия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 3 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2020 Той дори оригиналния се прави в Китай. EFI filters мисля бяха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 3 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2020 Да оригиналните UFI са китайски и хич не са лоши поне на бензинките, за дизелите вече не знам. Моя го смених на 193 хил. км профилактично и вътре беше почти като нов. Снимки тук: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 3 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2020 Ок благодаря ще слагам пак с клапан Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 3 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2020 (Редактирано) То има писано и някой сложиха от евро5 филтър. Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Редактирано 4 Декември 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 3 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2020 Аз това питах за мнения ако някой е слагал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 3 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2020 Аз сложих евро 5, без клапан. Няма драми. Идеята е че пречиства по-добре...поне на теория. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 5 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2020 Ако може някой с ясна идея как се сваля пластмасата да прекарам един кабел по колонката предна лява (между предния прозорец и предна лява врата. Питането ми е, за да няма някое тайно движение да счупя някоя щипка, после много ще ме е яд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 5 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2020 (Редактирано) Най-голямото тайно движение е да затоплиш купето над 20 градуса (колкото повече толкова по-добре). Редактирано 5 Декември 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 5 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2020 С дърпане откопчаваш леко колонката, след това я плъзгаш на горе, за да излязат щипките. Може да си помогнеш с отвертка, да избуташ щипките от водачите. Само с дърпане ще я счупиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Verso Публикувано 5 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2020 Дайте идея за задна лява решетка на колоната как се заменя с друга,сваля ли сецялата кора на вратата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 5 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2020 Сваляш кората и разпробиваш пластмасовите заравки. След това лепиш "новата" решетка. Имам черна - 30 пари Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinnik Публикувано 5 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2020 Здравейте колеги, Забиелязах, че ел. багажнка не се дигна и реших да пъхна ключа. ММИ показа под 20% за батерията и на дисплея излезе Батери Лоу. Не съм палил колата от поне 7 дена, може и 10. Акумулатора е сравнително нов, под 2г. Не бях гледал времето последите 10тина дена, но брат ми каза, че давали вечер да е около -10 градуса. Та се чудя дали заради ниските температури и факта, че не е барана е нормално да падне заряда? А иначе си запали веднага колата и гладко без да се замисля мн мн и за 5мин работа на място май малко се дигнаха %-те в ММИто. До момента не бях имал никви дертове с нея и не съм забелязал да има оттечка някъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TURBO_RS Публикувано 5 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2020 Сперед мен колега е хубаво преди зимния сезон "профилактично" да се направи едно зареждане на акумулатора. Зимата е период в който на батерията и е трудно да остане в "кондиция". Ниските температури заедно с късите разстояния създават предпоставка да нейното изтощаване. Или накрадко зареди я и след това виж дали е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 5 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2020 @marinnik: ти клемата под капака пред пасажера оправи ли си? 10 дни непалене не е чак толкова много време, но зависи тогава колко си я карал и дали е успяла да зареди. Ако за последните 20 дни има едно кратко каране, вероятно си е нормално. Тази година имам само 8000 км аз, за първи път ще сменям маслото веднъж в годината...иначе правя по 20к. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galin Публикувано 5 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2020 Това си е оригинална част (не че това не го прави кич): 80A087009AМерси ще проверя какви има ... аз съм с оригинална част - ароматизатор борче пъпеш ... страшно ми харесва аромата Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinnik Публикувано 6 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2020 15 hours ago, OvivO said: @marinnik: ти клемата под капака пред пасажера оправи ли си? 10 дни непалене не е чак толкова много време, но зависи тогава колко си я карал и дали е успяла да зареди. Ако за последните 20 дни има едно кратко каране, вероятно си е нормално. Тази година имам само 8000 км аз, за първи път ще сменям маслото веднъж в годината...иначе правя по 20к. Клемата не съм я барал. Бях чел, че има доста хора, които имат проблеми с нея, но до момента не съм правил нищо, защото не е имало никакви проблеми. Ако трябва да съм честен от толкова четене не помня какво точно трябваше да се прави :Д. 15 hours ago, TURBO_RS said: Сперед мен колега е хубаво преди зимния сезон "профилактично" да се направи едно зареждане на акумулатора. Зимата е период в който на батерията и е трудно да остане в "кондиция". Ниските температури заедно с късите разстояния създават предпоставка да нейното изтощаване. Или накрадко зареди я и след това виж дали е наред. Реално колата се кара доста по-малко сега. Преди тези 10 дена може би да съм я покарвал в СФ един път на 4-5 дена. Снощи покарах из града малко и ММИто накрая стигна до 90-100%. Благодаря за отвгорите. Ще наблюдавам как ще се държия тия дни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts