Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@OvivO да, за жалост не е толкова съобразително 3г-то :D

Aроматизаторът го има в представителството - 3 цвята и аромата. Аз моя го взех от колега с Б8ца, на който не пасваше добре. (И на 4ф не пасва, но го нагласих)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 hours ago, n0pain0gain said:

Някой има ли мнение за части/консумативи от тук: https://www.facebook.com/VAGoemparts

Това е известният колега @Raino. 100% оригинални са им нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно сложих Mahle поръчано от Аутодок. Не ми хареса, че е произведен в Китай. Даже си личеше кофти изработката. Предишния филтър беше Mann и си беше произведен в Германия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да оригиналните UFI са китайски и хич не са лоши поне на бензинките, за дизелите вече не знам. Моя го смених на 193 хил. км профилактично и вътре беше почти като нов. Снимки тук:

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То има писано и някой сложиха от евро5 филтър.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk
 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако може някой с ясна идея как се сваля пластмасата да прекарам един кабел по колонката предна лява (между предния прозорец и предна лява врата.

Питането ми е, за да няма някое тайно движение да счупя някоя щипка, после много ще ме е яд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-голямото тайно движение е да затоплиш купето над 20 градуса (колкото повече толкова по-добре).

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С дърпане откопчаваш леко колонката, след това я плъзгаш на горе, за да излязат щипките. Може да си помогнеш с отвертка, да избуташ щипките от водачите. Само с дърпане ще я счупиш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Забиелязах, че ел. багажнка не се дигна и реших да пъхна ключа. ММИ показа под 20% за батерията и на дисплея излезе Батери Лоу. Не съм палил колата от поне 7 дена, може и 10. Акумулатора е сравнително нов, под 2г. Не бях гледал времето последите 10тина дена, но брат ми каза, че давали вечер да е около -10 градуса. Та се чудя дали заради ниските температури и факта, че не е барана е нормално да падне заряда? 

А иначе си запали веднага колата и гладко без да се замисля мн мн и за 5мин работа на място май малко се дигнаха %-те в ММИто.

До момента не бях имал никви дертове с нея и не съм забелязал да има оттечка някъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сперед мен колега е хубаво преди зимния сезон "профилактично" да се направи едно зареждане на акумулатора. Зимата е период в който на батерията и е трудно да остане в "кондиция". Ниските температури заедно с късите разстояния създават предпоставка да нейното изтощаване. Или накрадко зареди я и след това виж дали е наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@marinnik: ти клемата под капака пред пасажера оправи ли си?

10 дни непалене не е чак толкова много време, но зависи тогава колко си я карал и дали е успяла да зареди.

Ако за последните 20 дни има едно кратко каране, вероятно си е нормално.

Тази година имам само 8000 км аз, за първи път ще сменям маслото веднъж в годината...иначе правя по 20к.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това си е оригинална част (не че това не го прави кич): 80A087009A

Мерси default_smile.png ще проверя какви има ... default_smile.png аз съм с оригинална част - ароматизатор борче default_wink.png пъпеш ... страшно ми харесва аромата default_smile.png


Sent from my iPhone using Tapatalk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15 hours ago, OvivO said:

@marinnik: ти клемата под капака пред пасажера оправи ли си?

10 дни непалене не е чак толкова много време, но зависи тогава колко си я карал и дали е успяла да зареди.

Ако за последните 20 дни има едно кратко каране, вероятно си е нормално.

Тази година имам само 8000 км аз, за първи път ще сменям маслото веднъж в годината...иначе правя по 20к.

Клемата не съм я барал. Бях чел, че има доста хора, които имат проблеми с нея, но до момента не съм правил нищо, защото не е имало никакви проблеми. Ако трябва да съм честен от толкова четене не помня какво точно трябваше да се прави :Д.

 

15 hours ago, TURBO_RS said:

Сперед мен колега е хубаво преди зимния сезон "профилактично" да се направи едно зареждане на акумулатора. Зимата е период в който на батерията и е трудно да остане в "кондиция". Ниските температури заедно с късите разстояния създават предпоставка да нейното изтощаване. Или накрадко зареди я и след това виж дали е наред.

Реално колата се кара доста по-малко сега. Преди тези 10 дена може би да съм я покарвал в СФ един път на 4-5 дена.

Снощи покарах из града малко и ММИто накрая стигна до 90-100%. 

 

Благодаря за отвгорите. Ще наблюдавам как ще се държия тия дни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...