Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

На 2.12.2020 г. at 21:47, nikolay80 написа:

Всичко е ОК с тях.Цените са надолу от Порше.На някои неща повече,на други по-малко.Какво ще купуваш?

Консумативи за облужване, масло, филтри и прочие...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

преди 1 минута, n0pain0gain написа:

Консумативи за облужване, масло, филтри и прочие...

Щом държиш на оригинални,взимай смело.Той е човекът ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@marinnik в ел сервиз да разгледат възела при клемите под капака и как е кабелът. Могат да го кримпнат, накрая калайдисат, за да прави добър контакт и да не грее и си готов.

Ако на акумулатора не отиват 14 волта, значи имаш загуба по пътя и най-вероятно точно при клемите отпред

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Evgeni K. Може просто леко да дръпнеш кората напред с пластмасова карта (стара кредитна или друга подобна) и да мушнеш кабела между стъклото и кората на колонката без да я сваляш. Аз така съм си прекарал няколко кабела, без да свалям въпросната кора на колонката. После кабела се подпъхва отпред между тавана и предното стъкло и можеш да го извадиш през плафона примерно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много полезна информация за техниката на прекарване на кабел. 

Благодаря!

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

23 hours ago, VBI said:

@Evgeni K. Може просто леко да дръпнеш кората напред с пластмасова карта (стара кредитна или друга подобна) и да мушнеш кабела между стъклото и кората на колонката без да я сваляш. Аз така съм си прекарал няколко кабела, без да свалям въпросната кора на колонката. После кабела се подпъхва отпред между тавана и предното стъкло и можеш да го извадиш през плафона примерно.

 

Късно е. На вадене се счупи едната щипка, на прибиране другата и сега ще търся. И като казвам щипка, имам предвид металните. Те явно горната и средната са направени да се чупят заради бега. Трябваше така да направя, както казваш, но.... Обаче поне пък кабела добре го подпъхнах под скобите на маркуча за отичане от шибидаха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги може ли да се намали интервала на сервизния километраж при смяна на маслото,моя сега показва 30 000 мога ли да го сваля през ваг 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде по колата имаш прекъснато кабелче на Комфорт CAN шината и заради това работи на ниска скорост в режим Single-wire (по един кабел).

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20201119_101553.thumb.jpg.685adb09a440ddb9d4becdf384c32513.jpgЕдиния от датчиците на парктроника прави мизерии ту работи ту не,може ли да е от него

Редактирано от Vasil82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, точно така можеш да го хванеш горе-долу къде е - когато забележиш че нещо не работи. Иначе и цялата кола да разглобиш на вилки и мотовилки пак може да не го намериш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря отново, и още нещо да попитам сега съм с климатроника с 4те врътки и искам да сложа дигитален освен компонент протекшъна друго трябва ли да се прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 21 часа, Vasil82 написа:

Благодаря отново, и още нещо да попитам сега съм с климатроника с 4те врътки и искам да сложа дигитален освен компонент протекшъна друго трябва ли да се прави.

След "компонента"си тръгва  веднага но набива грешка за един датчик отпред ...вече съм забравил,2015та правих тази гимнастика без да добавям нищо и си работеше ОК

Редактирано от sunshai
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля, че това е датчика и грешката:

сензора е за автоматичното затваряне на клапата.

намира се върху кутията на вентилатора за купето.

Така и не успях да го оправя моя, а нов мисля, че беше към 200 лева. Всичко си работи и без него.

1 Fault Found:
01592 - Air Quality Sensor (G238) 
            010 - Open or Short to Plus - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101010
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 26
                    Reset counter: 45
                    Mileage: 190008 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2018.11.30
                    Time: 12:05:44

             Freeze Frame:
                    Temperature: 16.0°C

 

 

 

20200524_132817.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mihailks: и аз имам същата грешка, смених датчика и пак ми я дава, явно е по инсталацията някъде, но не съм търсил.

Всичко си работи по климатроника осве автоматичната рециркулация, но ме дразни много, когато си чета за грешки колата :(

Някой, ако го пребори това с G238 air quality sensor - да казва :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Знам, че темата е дъвкана вече доста пъти, но просто искам да проверя с вас преди да правя промяна по кодинга. Става въпрос за кодинга на акумулатора. Погледнах днеска и видях, че имам следния кодинг: 4F0915105DL VA0 3809231841.  Имам снимка на стария акумулатор:
20180912_084607.thumb.jpg.766e816c76bea3cf221c3317f1dd11bb.jpg

От прочетенето разбрах, че първите 11 символа в кодинга трябва да бъдат 000 915 105 AK, но при мен са "4F0915105DL", което пък изобщо не съответства с инфото дето намерих в нета за 110Аh акумулатор. За 110 трябва да бъде: 000 915 105 DL=110Ah/520A. Предполагам, че още при предния акумулатор тая кодировка не е била направена адекватно.

Та, сегашния ми акулуматор, който е от година и нещо е Варта Силвър Динамик 12V 110Ah 920A(EN). В няква старата тема намерих за 110 ей този БЕМ код: 000915105DL VA0 3809231842 (това е серийния номер от началото на поста ми със сменена последна цифра) и се чудя дали с него ще бъде всичко наред?

 

Днеска пак забелязах, че в ММИ %-та на Батери левел беше паднал на 20-30%. Искам да опитам първо с кодирането дали проблема ще се оправи и след това да гледам за масовия проблем, за който Овиво спомена с греещата клема или утечка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за мен няма никакъв шанс да се оправи с кодирането, 

то е доста надценявано. 

Кодираха ли ти го, когато го подмени? Ако да, на 100% не е от кодинга, дори да са вкарали, че е 95Ah.

Ако от завода никога не е кодирана, че има нов акумулатор, има вероятно някакъв шанс, но за мен отново е минимален. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е правена кодировка като взех акумулатора, защото го взех на добра цена от един дистрибутор чрез преАтел. Аз си го смених сам пред нас и бях чел за кодировката, но мислех, че не е нужна при положение, че слагам същата марка и параметри. Само тоя пусков ток се различава, но не знам дали има голяма разлика реално.

 

Да добавя, че акумулатора се зарежда на 100% (според Батери леве в ММИ) след около 15-20мин каране в СФ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ново 20 при мен днес наби тази грешка в can-a и батери мениджъра беше на 10% идея от какво може да е . Сега видях че бутона за заключване на задните стъкла остава да свети след като заспи колата

20201209_182017.jpg

Редактирано от Vasil82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...