n0pain0gain Публикувано 6 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2020 На 2.12.2020 г. at 21:47, nikolay80 написа: Всичко е ОК с тях.Цените са надолу от Порше.На някои неща повече,на други по-малко.Какво ще купуваш? Консумативи за облужване, масло, филтри и прочие... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 6 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2020 преди 1 минута, n0pain0gain написа: Консумативи за облужване, масло, филтри и прочие... Щом държиш на оригинални,взимай смело.Той е човекът Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 6 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2020 @marinnik в ел сервиз да разгледат възела при клемите под капака и как е кабелът. Могат да го кримпнат, накрая калайдисат, за да прави добър контакт и да не грее и си готов. Ако на акумулатора не отиват 14 волта, значи имаш загуба по пътя и най-вероятно точно при клемите отпред Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2020 @Evgeni K. Може просто леко да дръпнеш кората напред с пластмасова карта (стара кредитна или друга подобна) и да мушнеш кабела между стъклото и кората на колонката без да я сваляш. Аз така съм си прекарал няколко кабела, без да свалям въпросната кора на колонката. После кабела се подпъхва отпред между тавана и предното стъкло и можеш да го извадиш през плафона примерно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mindburn Публикувано 8 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2020 (Редактирано) Много полезна информация за техниката на прекарване на кабел. Благодаря! Редактирано 8 Декември 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 8 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2020 23 hours ago, VBI said: @Evgeni K. Може просто леко да дръпнеш кората напред с пластмасова карта (стара кредитна или друга подобна) и да мушнеш кабела между стъклото и кората на колонката без да я сваляш. Аз така съм си прекарал няколко кабела, без да свалям въпросната кора на колонката. После кабела се подпъхва отпред между тавана и предното стъкло и можеш да го извадиш през плафона примерно. Късно е. На вадене се счупи едната щипка, на прибиране другата и сега ще търся. И като казвам щипка, имам предвид металните. Те явно горната и средната са направени да се чупят заради бега. Трябваше така да направя, както казваш, но.... Обаче поне пък кабела добре го подпъхнах под скобите на маркуча за отичане от шибидаха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 8 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2020 виж тук например: https://www.avto.bim.bg/Krepeji-za-AUDI-A6-Allroad-4FH-C6-ot-2006-do-2011_m1891t246.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 8 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2020 Колеги може ли да се намали интервала на сервизния километраж при смяна на маслото,моя сега показва 30 000 мога ли да го сваля през ваг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2020 Да, може. Отиваш на 17 - Instruments --> Adaptation, в една от опциите на падащото меню е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 8 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2020 Намерих го благодаря,но се появи се следната грешка какво може да е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mindburn Публикувано 8 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2020 На кой адрес е това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 8 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2020 19-CAN Gateway, за пръв път се появява Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2020 (Редактирано) Някъде по колата имаш прекъснато кабелче на Комфорт CAN шината и заради това работи на ниска скорост в режим Single-wire (по един кабел). Редактирано 8 Декември 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 8 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2020 (Редактирано) Единия от датчиците на парктроника прави мизерии ту работи ту не,може ли да е от него Редактирано 8 Декември 2020 от Vasil82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2020 Да, точно така можеш да го хванеш горе-долу къде е - когато забележиш че нещо не работи. Иначе и цялата кола да разглобиш на вилки и мотовилки пак може да не го намериш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 8 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2020 Благодаря отново, и още нещо да попитам сега съм с климатроника с 4те врътки и искам да сложа дигитален освен компонент протекшъна друго трябва ли да се прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petleshkov Публикувано 8 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2020 Привет колеки днес ми светна някаква мн странна грешка на таблото някой знае ли за какво става въпрос ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 9 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2020 (Редактирано) Преди 21 часа, Vasil82 написа: Благодаря отново, и още нещо да попитам сега съм с климатроника с 4те врътки и искам да сложа дигитален освен компонент протекшъна друго трябва ли да се прави. След "компонента"си тръгва веднага но набива грешка за един датчик отпред ...вече съм забравил,2015та правих тази гимнастика без да добавям нищо и си работеше ОК Редактирано 9 Декември 2020 от sunshai Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 9 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2020 А може ли да се добави този датчик или не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihailks Публикувано 9 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2020 мисля, че това е датчика и грешката: сензора е за автоматичното затваряне на клапата. намира се върху кутията на вентилатора за купето. Така и не успях да го оправя моя, а нов мисля, че беше към 200 лева. Всичко си работи и без него. 1 Fault Found: 01592 - Air Quality Sensor (G238) 010 - Open or Short to Plus - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101010 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 26 Reset counter: 45 Mileage: 190008 km Time Indication: 0 Date: 2018.11.30 Time: 12:05:44 Freeze Frame: Temperature: 16.0°C Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 9 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2020 @mihailks: и аз имам същата грешка, смених датчика и пак ми я дава, явно е по инсталацията някъде, но не съм търсил. Всичко си работи по климатроника осве автоматичната рециркулация, но ме дразни много, когато си чета за грешки колата Някой, ако го пребори това с G238 air quality sensor - да казва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinnik Публикувано 9 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2020 Здравейте, Знам, че темата е дъвкана вече доста пъти, но просто искам да проверя с вас преди да правя промяна по кодинга. Става въпрос за кодинга на акумулатора. Погледнах днеска и видях, че имам следния кодинг: 4F0915105DL VA0 3809231841. Имам снимка на стария акумулатор: От прочетенето разбрах, че първите 11 символа в кодинга трябва да бъдат 000 915 105 AK, но при мен са "4F0915105DL", което пък изобщо не съответства с инфото дето намерих в нета за 110Аh акумулатор. За 110 трябва да бъде: 000 915 105 DL=110Ah/520A. Предполагам, че още при предния акумулатор тая кодировка не е била направена адекватно. Та, сегашния ми акулуматор, който е от година и нещо е Варта Силвър Динамик 12V 110Ah 920A(EN). В няква старата тема намерих за 110 ей този БЕМ код: 000915105DL VA0 3809231842 (това е серийния номер от началото на поста ми със сменена последна цифра) и се чудя дали с него ще бъде всичко наред? Днеска пак забелязах, че в ММИ %-та на Батери левел беше паднал на 20-30%. Искам да опитам първо с кодирането дали проблема ще се оправи и след това да гледам за масовия проблем, за който Овиво спомена с греещата клема или утечка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 9 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2020 за мен няма никакъв шанс да се оправи с кодирането, то е доста надценявано. Кодираха ли ти го, когато го подмени? Ако да, на 100% не е от кодинга, дори да са вкарали, че е 95Ah. Ако от завода никога не е кодирана, че има нов акумулатор, има вероятно някакъв шанс, но за мен отново е минимален. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinnik Публикувано 9 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2020 Не е правена кодировка като взех акумулатора, защото го взех на добра цена от един дистрибутор чрез преАтел. Аз си го смених сам пред нас и бях чел за кодировката, но мислех, че не е нужна при положение, че слагам същата марка и параметри. Само тоя пусков ток се различава, но не знам дали има голяма разлика реално. Да добавя, че акумулатора се зарежда на 100% (според Батери леве в ММИ) след около 15-20мин каране в СФ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 9 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2020 (Редактирано) Ново 20 при мен днес наби тази грешка в can-a и батери мениджъра беше на 10% идея от какво може да е . Сега видях че бутона за заключване на задните стъкла остава да свети след като заспи колата Редактирано 9 Декември 2020 от Vasil82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts