Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

C VAG-COM направи диагноза на оптичната шина и виж какво ще покаже. От главния екран отиваш на Applications --> Optical Bus Diagnostics. Избираш Стандартен и даваш Старт. След това пусни и теста Затихване 3 децибела.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ето резултатите от 2та теста

Единствената грешка е за парктроника 

20201209_192242.jpg

20201209_192220.jpg

20201209_192302.jpg

@CVT 

видях че бутона за заключване на задните стъкла остава да свети след като заспи колата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От днес подкарах моята 4Ф фейслифт, сменях ролки, шайба и ремък. Днес като я покарах в мениджъра на акумулатора показва 10% и не зарежда повече, карах я над час и половина. Какво трябва да направя, за да го зарежда? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от 10% за макс 30 мин трябва да качи на 100%, алтернаторите са мощни.

Търси проблем някъде, прочете ли я за грешки?

Вземи си кабел задължително, за тези коли си трябва, повече от резервна гума :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж  на колко волта се зарежда акумулатора с пуснати светлини и средни обороти - трябва да е около 14В. При мен със стария акумулатор (SoC 50%) от 10% до 100% му трябваха 50 минути при каране в градски условия. В извънградски е много по-бързо.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@VBI SoC на колко % трябва да е на 100 ли,защото моя стои на 80% акумулатора е на 1,5 г.

Редактирано от Vasil82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 80% е добре в предвид възрастта на акумулатора. Моя стария акумулатор (Varta 100A/h на2.5 години) едва достигаше 50%, повечето време беше под и около 40% SoC.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добро утро колеги! Искам да попитам дали ще е приблем ако карам с 2 континентал и 2 мишелин с приблизителна шарка и еднакво изтъркани. Разбрах че може да се скапе куатрото , вярно ли е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сравни им обиколката с една връв и виж колко е разликата, че при 2 различни марки може цифрите да се разминават с реалността.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

преди няколко дена си закупих A6 C6 2007 233 к.с. 3.0TDI. Разбира се колата я закупих с много въпросителни и "забележки" по мое усмотрение, но за доста под пазарната и стойност.
Тъй като за първи път съм собственик на марката и не съм запознат много много с релета модули и такива подобни. Имам следните запитвания:

 

1. Може ли някой да снима модулите в багажника как биха изглеждали в пълен комплект?

2. Навигацията отпред може ли да работи без ДВД то отзад ? Питам защото нямам ДВД то и навигацията отпред като я пусна светва за 5 секунди с логото на АУДИ и гасне ?

3. Ако си намеря ДВД-то мога ли сам да "обуча" навигацията без да ходя някой да го прави?

4. Нормално ли е при проблем с ръчната на дясно задно колело като изписва грешката отпред да издава постояно и този сигнал за проблем без да спира като колата е в движение?

Спира да звъни само когато колата е в спряло положение примерно чакам на светофар. Това което изписва на таблото е paring brake нещо си както и че мига червеното на ръчната, също така мига и червената удивителна. Дразенщо нещо е че  алармата която сигнализира за проблем не спира да кънти като колата е в движение.

5. Преди да я закупя доста я покарах в един паркинг, тъй като нямаше номера. Автомата се държеше добре. И сега се държи добре, обаче отвреме на време ако задържа газта на 1700

или 1800 обората, така че да не превключи още на следващата скорост, усещам притрисане в педала на газта и това се превръща в усещане че колата притриса цялата за 2 секунди примерно.
не го прави всеки път. Няма забавяния при смяна от задна на директна. Превключва плавно и връща плавно. Обадих се на майстор който ми спомена че може да е от мног работи като примерно
Турбо на скоростната или някакви карета отдолу.

6. Тъй като ми предстои обслужване закупих всички видове филтри + кастрол 05-40 + антифриз g12 червен . Какъв е моделът на маслото на диференциала?

Ако не се сложи оригиналното масло на скоростите проблем ли ще е да се сложи мотул ATF VI ? Защото имам оферти от нялколко сервиза които предлагат смяната 

да стане с това масло ?

7. Кой Пистов комплект се закупува за модела този с 4 или с 5 ролки? гледам са само на Ина обаче по рама излизат два и едния е с една ролка по малко ?

8. Закупих силната добавка на Хадо Maximum SUV за маслото което ще сменя в Неделя най вероятно някой има ли впечатления ?

9. Колата е и празна откъм ферон на климатика спукано и е казанчето за антифриза така че в момента антифриза не е на макс. Не съм почиствал клапите отпред.

има ли друга причина освен горе упоменатите за това да не духа топло ?

10. Слагате ли добавки в горивото да предпазва дюзите ?

11. Колата е с премахнат DPF като е по студено при студен старт пуши бяло отзад за около 5-10 мин и спира. Като е премахнат DPF  това значили задължително че е ремапната?

 

Това се сещам засега. евентуално може да изкочат още въпроси. Не съм сигурен дали тук е правилното място да ги задам. Благодаря предварително на всеки прочел и отговорил

на написаното. Имам и доста странични въпроси  за които не искам да ви губя време в четене и писане затова бих помолил да се чуем с някой който е в час с тези коли просто за информация. 

 

 


 

Редактирано от Key712
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти е честита, доста рисково си постъпил, защото, колкото и под пазарната цена да си я закупил, лесно можеш да минеш пазарната цена и пак да имаш разпад.

1. това не знам за какво ти е и има модули в багажника: отляво, отдясно и при резервната гума

2.отпред не е навигация, а CD - можеш да си слушаш музика/радио и без диск за навигация отзад. За самата навигация задължително ти трябва диск. Може сам да си запишеш такъв, на най-бавна скорост и търси карти MMI 2G 2018. Ако не можеш да слушаш дори музика, а винаги ти гасне MMI, значи има друг проблем.

3. ако си запишеш диска - пъхаш го и трябва отпред да тръгне, когато дадеш на NAV. Както казах по-горе - сега трябва да си работи radio и другите опции

4. нормално е да пищи, има проблем по спирачките и затова, ако не е абс модул, датчик, а е кабел на задно дясно моторче - оправи го и ще спре.

5. това не знам от какво може да е, в сервиз биха ти казали, може да са тампони мотор, хидро или нещо друго

6. ако колата има дпф все още, това не е правилното масло, то трябва да е 507.00 и 5w30. Този кастрол мисля става, ако са ѝ изкормени еко карантиите. Друг е въпросът дали си взел оригинален кастрол, а не ментак. Хора карат и с афтърмаркет масло на скоростната кутия, така че вероятно не е проблем. Добре е да се смени ръчно, а не на машина и както си е по процедура на ZF заедно с филтъра и т.н. Каква ти е офертата за смяна масло в скоростната като пари с афтърмаркет масло?

7. провери с майстора

8. добре е, че си взел и добавка, макар и лично аз да не слагам никакви, но помисли пак за маслото, за мен не лоша опция и да се прави flush при смяна на масло

9. Могат да са много неща, смени казанче, казват, че най-добре с оригинално, провери си има 2 или 3 тройника по пътя на антифриза малки, но чупливи с времето, смени си ги и тях. Почисти цилиндърчетата отпред, има видеа на няколко места и виж дали ще тръгне парното.

10. аз слагам само на омв и шел от по-дебелото гориво и съм нямал никакви проблеми до сега, Много колеги слагат и на Марешки и също нямат грижи. Добавките са спорни за мен.

11. сега виждам, че е без дпф - не е задължително да е ремапната, може просто дпф да се е предал и някой да е решил по български въпроса, а не както трябва да бъде решен! Щом ти пуши бяло за 5-10 мин - ако мирише на сурова нафта - пикаят дюзите най-вероятно, но може и да си е конденз това, зависи от пушека.

 

Направи си читава цялостна диагностика, дюзи стойности, модулите, има много неща по тази кола, които могат да правят проблеми. Виж и под капака пред пасажера има + и - клеми, след като си карал, пипни внимателно плюсовата дали не пари, ако пари - ел сервиз да ти оправи този кабел, че ти грее и ще ти пада акумулатора. 

От кой град си, имаш ли читав сервиз за този шлеп, че не е за подценяване къде ходиш, то пари, че ще се дават - ясно, но въпросът е да е веднъж.

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Key712 Заеви ги тивя Мотул, кастрол, XADO и т.н. ширпотреба чорби.

Истинската синтетика няма нужда от добавки!

 

Ако искаш да правиш промивка доказаните топ продукти са други има писано из форума ;)

 

Вземи си доказано добро масло за кутията ZF си имат готови китове за около 400лв с правилното масло LifeGuard8 (може и да го бъркам леко) ... ама винаги можеш да спестиш (евнтуално).

 

п.с. Това е личното ми мнение, решението си остава твое.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, P_PETKOV said:

@Key712 Заеви ги тивя Мотул, кастрол, XADO и т.н. ширпотреба чорби.

Истинската синтетика няма нужда от добавки!

 

Ако искаш да правиш промивка доказаните топ продукти са други има писано из форума ;)

 

Вземи си доказано добро масло за кутията ZF си имат готови китове за около 400лв с правилното масло LifeGuard8 (може и да го бъркам леко) ... ама винаги можеш да спестиш (евнтуално).

 

п.с. Това е личното ми мнение, решението си остава твое.

Здравей,

от къде може да се закупи този кит за скоростната и включва ли филтър със гарнитура ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го взех от интеркарс с отстъпката ми дойде малко под 400лв.Отделно взех и този кит но за него се смъква мозъка на кутията.4c8141e3208a4ff7a252ce068a3e2521.jpg

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или 389 лв. от AutoDoc. Доставката е безплатна, но отнема около 5 дни: цък!

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@chefoukr, този кит е с уплътненията между мехатроника и кутията нали? Колко пари ти излезна и от къде го поръча? Каква е причината да го вземеш?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

30лв някъде в еврото го имаше.Нямаше причина гледам сменят аз да не съм по-назад[emoji3]

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, CVT said:

Или 389 лв. от AutoDoc. Доставката е безплатна, но отнема около 5 дни: цък!

 

Здравей,

благодаря за линка! Защо в комплекта са сложили 7кг масло?  това голямото сиво нещо предполагам е филтърът.
от няколко сервиза като попитам за смяната на маслото те слагат 9кг+2 става на въпрос машинно източване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, капака и филтъра са едно. Иначе не се препоръчва машинно източване. Източването става през пробката:

 

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с машина им е по-лесно, но по процедура на ZF е с източване и ръчно доливане. По този начин не влизат повече от 7л.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...