Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

@ники 125кс.: основният проблем на фаровете, за да не светят са рефлекторите и един тънък бял филм по лупите и отвътре по стъклата. Ако се оправят тези две неща, както и нови добри крушки - аз съм с такива за първоначално вграждане - и няма проблем с фаровете на 4F. Някои сменят и лупите с китайки за около 200лв и тогава вече светят доста силно.

аз моите ги свалях сам преди 3 години и само избърсах лупите и стъклата и определено си пролича, рефлекторите си бяха добре и нямам оплаквания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

А, как се избърсват лупите?
Ако има линк към някое видео ще съм благодарен.
Някъде бях видял снимка на диаграма как трябва да се регулират фаровете,(имам в предвид на какво отстояние от стената, на каква височина, колко см. да е между двата фара и тн.) но не мога да я открия сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

този пич доста добре показва. Лесно се свалят лупите, по-трудно се слагат обратно, но той на 8:31 някъде ползва колани и аз така ги сложих.

Внимавай и запалките на ксенона, ако ги махаш, се заключват без крушката да е вътре и след това няма слагане, ако не знаеш какво е станало.

Подготви се и че кабелите са с нагоряла инсталация и е добре да си ги оправиш.

Настройката в Порше е 20 лв мисля и най-добре така.

Ето го клипа:

 

бръкни и избърши отвътре колкото можеш стъклата. И там има мазня. Отвън как са ти? Ако са нагорели, това също много спира от потока, аз ги дадох за пастиране и фолио и са топ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, miro299 написа:

Здравейте,

Да може би пропуснах най важното. Джантите са с втулки. По принцип джантите са 66.6 с втулки за 57.1 А6 4ф - 2010.

Ами търси и там. Пробвай с други джанти без втулки. Имаше някой със същия/подобен дерт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отвън са кристални, някъде бях чел за почистване с дестилирана вода и памук мисля, защото не остават петна от варовика във водата. Само това ли е?
Кабелите ще ги сменя ако трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лед крушки светят добре в рефлектор, в лупа няма как да свети колкото добър ксенон. Просто си рециклирай фаровете, каквото и да сложих на сегашните ти иГорели рефлектори няма да има файда.

 

 

received_2305989469709804.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В сравнение с на трите VW та  които съм карал преди тази,  биксенона със завиване на 4F ката прави ден. Тази вечер пътувах до Плевен. Чистени са в Карвалетинг, но и преди това не се оплаквах.

Редактирано от zdrash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен карето на предния автомобил ( Хонда Акорд 99) се обаждаше когато въртя най-вече в кръгово. Чуваше се потракване през равен интервал от време.

 

А за екстрите мисля, че най-яките са:
- печката

- солара, който върви с обдухването - не знам защо @OvivO сподели, че го няма в 4Ф.

- въздушното окачване

- кийлес (нямам го ама бих искал да го имам :Д)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@marinnik: имаш обдухване на седалките ли? :D

 

Нали понякога от каре се казва, че при ускорение тресе, затова питах свързано с въпросите на колегата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, miro299 написа:

Здравейте,

Да може би пропуснах най важното. Джантите са с втулки. По принцип джантите са 66.6 с втулки за 57.1 А6 4ф - 2010.

Колега от личен опит ти препоръчвам да си провериш втулките! мойте  след 3 смени на различни комплекти че въпросните 57.1 има луфт макар и много малък и от там проблема. При мен сложих 56. нещо си и проблема изчезна. Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, ники 125кс. написа:

Нищо не виждам, чета че лед крушките имат доста силен поток на светлината около 6000 лумена на крушка, което е колкото две ксенонови. Свалянето не е проблем, просто ме вбесиха тия фарове, се едно има свещ вътре. Минах шипка преди малко и имаше зверска мъгла, плюс мокрия асвалт, стана чудесна картинка. Единият ми фар и с откачено регулиране, защото прещраква нещо като въртя с шестограма, така че ще трябва да го свалям. Та затова питам и за лед крушките дали някой е слагал и има ли наистина такъв ефект във видимостта. Пък и не мога да пращам фарове за рециклиране защото колата се кара всеки ден, без изключение.
 

Колега има един пич от софия който рециклира фарове. предполагам че няма да е проблем да се разберете да направите манипулацията максимално бързо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, OvivO написа:

@TURBO_RS: има ли шанс да се сетиш точно какъв размер си поръчал?

Мога да проверя тези дни с точност. Но по спомен беше опелки размер 56.6на 66.6(гумарите ги знаят) обаче влизат супер плътно и всякакви вибрации изчезнаха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@marinnik за обдухване на седалките говорим. Иначе соларния шибидах не е нищо особено, просто е една идея по-малко задушно като влезеш лятото, а минусът е че не виждаш нищо през него 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с втулки точно от новия размер главина към 57.1 и понякога около 140 при спиране тресе леко, но дразнещо за мен. При 180 да кажем е масло. Странно ми е...

@TURBO_RS: пробвах и аз няколко чифта, но не съм взимал 56.6, ще пробвам :) но то е добре и външният размер около отвора на джантата да е точен и плътен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 hours ago, OvivO said:

@marinnik: имаш обдухване на седалките ли? :D

 

Нали понякога от каре се казва, че при ускорение тресе, затова питах свързано с въпросите на колегата.

 

 

9 hours ago, pe6koo said:

@marinnik за обдухване на седалките говорим. Иначе соларния шибидах не е нищо особено, просто е една идея по-малко задушно като влезеш лятото, а минусът е че не виждаш нищо през него 

 

аааа, за наденицата ли питате? :Д :Д :Д

Аз тотално не съм разбрал, че става въпрос за седалките хахаа сорриии.

На мен това с обдухването в купето за лятото си ми харесва, защото наистина не седи толкова задушна колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пряко сравнение това лято на две 4Ф-ки коНби:

1 - черна кожа - нема солАр

2 - светла кожа и солар

Нема прилика в купето, като стоят на слънце. Верно, че цвета на кожата ( нЕ'ам изнаВпредвид мангАлете ) е от значение, ама разликата е че няма прилика.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

безспорно има разлика със солар и без, но има значение и цвят на автомобила, на кожата, дали има фолио на стъклата и какво е то, как си спрял спрямо слънцето :)

@kainy: бе правил и описал подробно ретрофит на солар, но не ме радва, че става непрогледен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А когато е соларен шибедаха има ли всичките възможности като обикновения за отваряне? Имам предвид може ли да се плъзга целия назад или го има само това надигане на стъклото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам тези които са сменяли тампоните на скоростната кутия 6hp19 дали тампоните са хидравлични или са само гума?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...