kikson1979 Публикувано 14 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2020 @ники 125кс. рециклирай си фаровете,ако ти е скъпо само рефлекторите,ама ги дай на доказали се хора в това.И после дай още 5леа ти настроят фаровете! Ще прогледнеш,вервай ми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 14 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2020 преди 46 минути, lavatrice написа: Питам,защото бая се плъзга назад...как са му навързали кабелаците на тоя солар?🙄 Ще поразгледам и ще пиша, че тъкмо съм свалил таванчето 😄 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 14 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2020 По спомен бяха 2-3 кабела от шибидаха до климатроника Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 14 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2020 При мен шиби се дърпа на определено разтояние, но като задържа врътката, влаза още доста, но вече става по-шумно в купето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 14 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2020 Те всички са така на автомат му остават 2-3пръста.Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 14 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2020 Моя е с фиксирани позиции. Завъртам го на позиция и той си спира като я достигне. Или завъртам до крайната позици и се скрива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 14 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2020 Те позиците са ясни,но явно и това дали да се прибира на цяло е въпрос на кодиране.А копчето след крайната позиция имали още ход?Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 14 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2020 и при мен - уж е в крайна позиция и ако пак цъкна врътката - отива още назад с малко, пак я цъкам и още малко, но не знам дали това е добре за механизма. Интересно дали се кодира да се отваря повече? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 14 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2020 Относно соларния шибидах, има едни метални чудесии които правят контакт при напълно затворен шибидах и съответно така минава безплатния ток Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 14 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2020 On 12/13/2020 at 12:09 PM, pe6koo said: Иначе най-хубавата екстра е печката, след това keyless-a keyless entry & go има един сериозен недостатък когато карам другата семейна кола в 9 от 10 от случаите забравям да си взема ключа и се връщам след това... @Vasil82: колега, нали се чудиш дали да слагаш кръгли или елипсовидни накрайници? Някой друг с А4 не е успял да избере и... е сложил и двата вида когато го видях, се сетих, че го обсъждахме с теб. Топ е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 15 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2020 @OvivO Не се бях сетил за този вариант, значи уникален е , а виж сега може и така да се вдига мощността с няколко коня и да стане бЕгачка 🤣 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 15 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2020 Колеги на префейс могат ли да се слажат огледала от фейс и ще тръгнат ли мигачите и прибирането Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 15 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2020 За мигачите или трябва да смениш модулите в вратите или по безобидния начин е да вкараш по един кабел във предните врати.Прибирането би трябвало да си работи ако си го имал и със старите огледала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 15 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2020 Да имам прибиране, забравих да питам и за осветлението сега нямам но модулите го поддържат ще стане ли и за фейса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 15 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2020 Дай пак кои модули, кой фейс. Ти нали си с префейс кола? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beast1122 Публикувано 15 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2020 Здравейте колеги пиша от името на приятел : Проблема е следния - при палене колата се разтриса цялата за 2-3 секунди и после утихва. Нито пуши , нито нищи. Не знам дали има логика но това се появи след смяна на въздушен и горивен филтър. При гасене също се разтриса. Пробвахме когато колата е на D , да държим спирачката и даваме газ , мотора иска направо да изкочи от коша. Волана и той вибрира доста. Помагайте къде да търсим проблема ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 15 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2020 Според мен има за смяна тампон на мотора,и явно се е нагълтала с въздух след смяната на горивния филтър.Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beast1122 Публикувано 15 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2020 (Редактирано) Казаха ми че най-верочно има проблем с дюзи или вериги , има ли логика колега Редактирано 16 Декември 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 15 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2020 Има логика да.Но то и преди смяната на филтрите е щяло да е така.Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beast1122 Публикувано 15 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2020 (Редактирано) Именно , вчера сменихме маслото и филтрите , първоначално не можехме да я запалим заради този горивен филтър че глътна въздух , и от вчера така прави . Иначе веригите са тихи , на 50к км са , а дюзите са минали стенд преди около месец , и всичко е в норми Редактирано 15 Декември 2020 от beast1122 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 15 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2020 Да не сте счупили клапана на горивния филтър и да си дърпа въздух?Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beast1122 Публикувано 15 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2020 Ами не , всичко сме го направили като хората , не за първи път го сменяме , ще я покараме така 2-3 дни да видим дали няма да се оправи от самосебеси , ако не отива в сервиз , няма друг изход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 15 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2020 10 minutes ago, beast1122 said: Именно , вчера сменихме маслото и филтрите , първоначално не можехме да я запалим заради този горивен филтър че глътна въздух , и от вчера така прави . Иначе веригите са тихи , на 50к км са , а дюзите са минали стенд преди около месец , и всичко е в норми Пуснахте ли помпата в резервоара с ваг-ком или въртяхте като луди? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 15 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2020 да, трябва с vcds да се пусне помпата, а не да се обезвъздушава с въртене. Но това не е ли тампон на мотора? Да ги видят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 15 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2020 @P_PETKOV да префейс съм,става въпрос за модулите на вратите ще могат ли да управляват ел. на огледалото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts