Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

@ники 125кс. рециклирай си фаровете,ако ти е скъпо само рефлекторите,ама ги дай на доказали се хора в това.И после дай още 5леа ти настроят фаровете!

Ще прогледнеш,вервай ми ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

преди 46 минути, lavatrice написа:

Питам,защото бая се плъзга назад...как са му навързали кабелаците на тоя солар?🙄

 

Ще поразгледам и ще пиша, че тъкмо съм свалил таванчето 😄

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен шиби се дърпа на определено разтояние, но като задържа врътката, влаза още доста, но вече става по-шумно в купето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те позиците са ясни,но явно и това дали да се прибира на цяло е въпрос на кодиране.А копчето след крайната позиция имали още ход?

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и при мен - уж е в крайна позиция и ако пак цъкна врътката - отива още назад с малко, пак я цъкам и още малко, но не знам дали това е добре за механизма.

Интересно дали се кодира да се отваря повече?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно соларния шибидах, има едни метални чудесии които правят контакт при напълно затворен шибидах и съответно така минава безплатния ток ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 12/13/2020 at 12:09 PM, pe6koo said:

Иначе най-хубавата екстра е печката, след това keyless-a

 

keyless entry & go има един сериозен недостатък :) когато карам другата семейна кола в 9 от 10 от случаите забравям да си взема ключа и се връщам след това...

 

@Vasil82: колега, нали се чудиш дали да слагаш кръгли или елипсовидни накрайници? Някой друг с А4 не е успял да избере и... е сложил и двата вида :D когато го видях, се сетих, че го обсъждахме с теб. Топ е? :hilezh:

 

audi-кюнец.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO Не се бях сетил за този вариант, значи уникален е , а виж сега може и така да се вдига мощността с няколко коня и да стане бЕгачка 🤣

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мигачите  или трябва да смениш модулите в вратите или по безобидния начин е да вкараш по един кабел във предните врати.Прибирането би трябвало да си работи  ако си го имал и със старите огледала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да имам прибиране, забравих да питам и за осветлението сега нямам но модулите го поддържат ще стане ли и за фейса

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги пиша от името на приятел

 Проблема е следния - при палене колата се разтриса цялата за 2-3 секунди и после утихва. Нито пуши , нито нищи. Не знам дали има логика но това се появи след смяна на въздушен и горивен филтър. При гасене също се разтриса. Пробвахме когато колата е на D , да държим спирачката и даваме газ , мотора иска направо да изкочи от коша. Волана и той вибрира доста. Помагайте къде да търсим проблема ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен има за смяна тампон на мотора,и явно се е нагълтала с въздух след смяната на горивния филтър.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казаха ми че най-верочно има проблем с дюзи или вериги , има ли логика колега 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има логика да.Но то и преди смяната на филтрите е щяло да е така.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно , вчера сменихме маслото и филтрите , първоначално не можехме да я запалим заради този горивен филтър че глътна въздух , и от вчера така прави .

Иначе веригите са тихи , на 50к км са , а дюзите са минали стенд преди около месец , и всичко е в норми 

Редактирано от beast1122
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не сте счупили клапана на горивния филтър и да си дърпа въздух?

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не , всичко сме го направили като хората , не за първи път го сменяме , ще я покараме така 2-3 дни да видим дали няма да се оправи от самосебеси , ако не отива в сервиз , няма друг изход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 minutes ago, beast1122 said:

Именно , вчера сменихме маслото и филтрите , първоначално не можехме да я запалим заради този горивен филтър че глътна въздух , и от вчера така прави .

Иначе веригите са тихи , на 50к км са , а дюзите са минали стенд преди около месец , и всичко е в норми 


Пуснахте ли помпата в резервоара с ваг-ком или въртяхте като луди?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, трябва с vcds да се пусне помпата, а не да се обезвъздушава с въртене.

Но това не е ли тампон на мотора? Да ги видят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...