Vasil82 Публикувано 18 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2020 Да стана след като му пуснах тест с vsdc стъклото стига до средата и слиза до долу и се чу нещо да чатка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerSanchez Публикувано 18 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2020 Купих си още една , 4ф-ка. 3.0i 2005. Проблемът е следният колата губи антифриз, сменихме пистов ремък, както и водната помпа. След разгон над 150-160 и спиране в някой участък веднага се забелязват капки под купето. А при оставяне на паркинг до няколко часа си прави локва и ми писна да доливам. Водя я вече на втори майстор не намират нищо, също така имам чувството, че капачката на разширителният съд се отмества и всякаш ще я избие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 18 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2020 (Редактирано) Направете тест с химикал. Ако е от капачката на казана почти сигурно глава или гарнитура на главата. Редактирано 18 Декември 2020 от zdrash Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 18 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2020 24 minutes ago, Vasil82 said: Да стана след като му пуснах тест с vsdc стъклото стига до средата и слиза до долу и се чу нещо да чатка дали лесно се свалят кората и сменя механизма на ел. стъклото на задна дясна врата? някой знае ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 19 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2020 След празниците ще сваля кората да видя какво е положението Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 19 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2020 Мииии никакво смазване няма да помогне. Защото 4Ф е пълна с недосмислици и не е конструирана от инженери. Та....полуидиотите са конструирали механизма така, че стъклото е захванато и се движи само в средата. Има само една шина в средата по която се движи една пластмасова шейна, към която е захвананото стъклото. Сменях на моята. Почти никакво износване не се виждаше или поне толкова, че да стане ясно че това е проблема. Както и да е....купих нова пластмасова шейна за 10-15 лв. и я смениха. Проблема се оправи....донякъде. Като отворите и разгледата механизма и износването, ще разберете защо. Една проба Свалете стъклото до някъде и само чукнете бутона за вдигане. Забележете как няма да тръгне равномерно, а единия край преди другия. Вижда се и при сваляне, но да не е вдигнато догоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamzoff Публикувано 20 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2020 Здравейте,Подавиха ми obd eleven с него какво може да се прави? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 20 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2020 (Редактирано) Всичко каквото и ВАГ-COM ако е Про версията. Ако не е, само не можеш да кодираш и да адаптираш. Редактирано 20 Декември 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 20 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2020 да, ако имаш андроид медия или телефон - лесно си правиш в движение диагностика, полезно си е Аз се опитвам да направя автоматизация да чета грешките регулярно и да си ги пращам на мейл, но за момента успявам само някои obd2 сензори, като темп двигател, rpm и други. Не съм се борил с това от 6 месеца вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 20 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2020 Аз основно гледам Boost температури разни и с добавен екстра пид температурата на кутията.Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 20 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2020 Външните изпъкнали лайстни на вратите от allroad стават ли на авант, има ли значение дали са от префейс или фейс? Има ли някой с такива на 4ф не allroad? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 20 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2020 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beast1122 Публикувано 20 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2020 Колегиии , кажете как да хванем кой от 2-та тампона е по зле и е за смяна , ако не и двата. За тампоните на мотора става въпрос Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Key712 Публикувано 20 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2020 Здравейте - как се включва парното на автомобила? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 20 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2020 аз цъкам на ауто и само си настройвам градусите. Готово Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 21 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2020 Само градусите са достатъчни - не е задължително да е на авто. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 21 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2020 На 18.12.2020 г. at 20:55, RogerSanchez написа: Купих си още една , 4ф-ка. 3.0i 2005. Проблемът е следният колата губи антифриз ... Има един двоен пластмасов фланец под всмукателните колектори, който с времето сдава багажа (нацепва се, изпускат О-пръстените) и при загрял двигател почва да изпуска - проверете го. Ако е от него се забелязват капки антифриз и върху скоростите. Въпросния фланец влиза в корпуса на термостата отпред (долу ниско), а отзад е закачен за двете глави. В него влиза тънкото маркуче от разширителния съд, а от другата страна е закачен т-датчика на ЕКУ-то. При мен също губеше антифриз когато си поиска и като оглеждах винаги беше сухо. Понякога имаше капки антифриз отзад на двигателя, докато един ден не протече по-сериозно и видях, че е от него. Реално антифриза остава под всмукателния колектор, където се изпарява и е много трудно да се види. Трябва да се огледа на студен двигател с огледалце под всмукателния колектор дали има антифриз между главите - ако има значи тече от там. Сменя се доста трудно - махат се всмукателния колектор, клапаните на SAE системата и т.н. за да има достъп до него. Ако и при теб е същия случай, поръчай новия фланец да е в комплект с всички О-пръстени и самия фланец да е оригинален за да не се наложи пак да го сменяш след 1 година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Key712 Публикувано 21 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2020 15 hours ago, OvivO said: аз цъкам на ауто и само си настройвам градусите. Готово Така не се ли пуска климатика Здравейте иматв ли представа дали MMI скрина полазва текущ разход скорост илк това е само борд компютъра на таблото защото този борд на таблото ми показва само грешките и нищо друго нито скорост нито разход а върти само грешките за парк брейка за изгорели крушки и нон стоп при потегляне се включва един зумер който не спира да дрънчи докато колата е в движение имате ли представа защо нон стоп бучи зумера ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galin Публикувано 21 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2020 Е то според градусите си прави температурата с климатик и парно... а през зимата и с ел. печка (т.н. supply heater ... ако не се лъжа)Лично аз изкл. климатика ръчно - ама не трябва)А за разходите има във форума упътване на 4ф на български виж там.А ако си гледал прасни една снимка, че нещо не ми е ясно какво питаш - извинявам се за което.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Key712 Публикувано 21 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2020 (Редактирано) Как изключваш климатика ръчно ? Редактирано 22 Декември 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 21 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2020 Най-вероятно го слага на ECON за да не може да тръгне компресора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 21 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2020 аз имах предвид, че си карам винаги на auto и колата се оправя - климатик, само парно и прочие, не виждам защо да ѝ се бъркам дори и клапите са ми на auto, така е идеално. Не виждам защо да се натиска econ, особено зимата, след като климатика почти сигурно не работи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 21 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2020 Аз също никога не го слагам на ECON. Даже зимата гледам поне веднъж в месеца да улуча по-топъл ден и да включа климатика за да завърти компресора за 2-3 минути. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 21 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2020 това е много полезно за системата и компресора. Ако не си с климатроник, пак трябва да се прави, но се забравя тогава повече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Key712 Публикувано 21 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2020 Днес разглобих двете цилиндарчета отпред под стъклото за да ги почистя тъй като парното не духа топло. След като ги отворих видях че е голяма ръжда и гнус и въобще това нещо продължава и в моторчето отдолу. както и да е, сложих ги и съответно не започна да духа топло. Та най вероятно ще сменя цялото нещо. климатика е празен и няма ферон това предполагам не играе роля. тъй като нас ни интересува парното. Радиатора на парното отпред ли е някъде или трябва да се разглабя тъблото в купето ? Питам защото мога да пробвам да прочистя системата тия дни.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts