Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Купих си още една , 4ф-ка. 3.0i 2005.
Проблемът е следният колата губи антифриз, сменихме пистов ремък, както и водната помпа. След разгон над 150-160 и спиране в някой участък веднага се забелязват капки под купето. А при оставяне на паркинг до няколко часа си прави локва и ми писна да доливам. Водя я вече на втори майстор не намират нищо, също така имам чувството, че капачката на разширителният съд се отмества и всякаш ще я избие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направете тест с химикал. Ако е от капачката на казана почти сигурно глава или гарнитура на главата. 

 

Редактирано от zdrash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

24 minutes ago, Vasil82 said:

Да стана след като му пуснах тест с vsdc стъклото стига до средата и слиза до долу и се чу нещо да чатка

дали лесно се свалят кората и сменя механизма на ел. стъклото на задна дясна врата? някой знае ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мииии никакво смазване няма да помогне. Защото 4Ф е пълна с недосмислици и не е конструирана от инженери. Та....полуидиотите са конструирали механизма така, че стъклото е захванато и се движи само в средата. Има само една шина в средата по която се движи една пластмасова шейна, към която е захвананото стъклото. Сменях на моята. Почти никакво износване не се виждаше или поне толкова, че да стане ясно че това е проблема. Както и да е....купих нова пластмасова шейна за 10-15 лв. и я смениха. Проблема се оправи....донякъде. Като отворите и разгледата механизма и износването, ще разберете защо.

Една проба

Свалете стъклото до някъде и само чукнете бутона за вдигане. Забележете как няма да тръгне равномерно, а единия край преди другия. Вижда се и при сваляне, но да не е вдигнато догоре. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко каквото и ВАГ-COM ако е Про версията. Ако не е, само не можеш да кодираш и да адаптираш.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, ако имаш андроид медия или телефон - лесно си правиш в движение диагностика, полезно си е :)

Аз се опитвам да направя автоматизация да чета грешките регулярно и да си ги пращам на мейл, но за момента успявам само някои obd2 сензори, като темп двигател, rpm и други. Не съм се борил с това от 6 месеца вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз основно гледам Boost температури разни и с добавен екстра пид температурата на кутията.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Външните изпъкнали лайстни на вратите от allroad стават ли на авант, има ли значение дали са от префейс или фейс? Има ли някой с такива на 4ф не allroad? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 18.12.2020 г. at 20:55, RogerSanchez написа:

Купих си още една , 4ф-ка. 3.0i 2005.
Проблемът е следният колата губи антифриз ...

Има един двоен пластмасов фланец под всмукателните колектори, който с времето сдава багажа (нацепва се, изпускат О-пръстените) и при загрял двигател почва да изпуска - проверете го. Ако е от него се забелязват капки антифриз и върху скоростите. Въпросния фланец влиза в корпуса на термостата отпред (долу ниско), а отзад е закачен за двете глави. В него влиза тънкото маркуче от разширителния съд, а от другата страна е закачен т-датчика на ЕКУ-то. При мен също губеше антифриз когато си поиска и като оглеждах винаги беше сухо. Понякога имаше капки антифриз отзад на двигателя, докато един ден не протече по-сериозно и видях, че е от него. Реално антифриза остава под всмукателния колектор, където се изпарява и е много трудно да се види. Трябва да се огледа на студен двигател с огледалце под всмукателния колектор дали има антифриз между главите - ако има значи тече от там. Сменя се доста трудно - махат се всмукателния колектор, клапаните на SAE системата и т.н. за да има достъп до него. Ако и при теб е същия случай, поръчай новия фланец да е в комплект с всички О-пръстени и самия фланец да е оригинален за да не се наложи пак да го сменяш след 1 година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15 hours ago, OvivO said:

аз цъкам на ауто и само си настройвам градусите. Готово :)

Така не се ли пуска климатика

Здравейте иматв ли представа дали MMI скрина полазва текущ разход скорост илк това е само борд компютъра на таблото защото този борд на таблото ми показва само грешките и нищо друго нито скорост нито разход  а върти само грешките за парк брейка за изгорели крушки и нон стоп при потегляне се включва един зумер който не спира да дрънчи докато колата е в движение имате ли представа защо нон стоп бучи зумера ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то според градусите си прави температурата с климатик и парно... а през зимата и с ел. печка (т.н. supply heater ... ако не се лъжа)
Лично аз изкл. климатика ръчно - ама не трябва)
А за разходите има във форума упътване на 4ф на български виж там.
А ако си гледал прасни една снимка, че нещо не ми е ясно какво питаш - извинявам се за което.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имах предвид, че си карам винаги на auto и колата се оправя - климатик, само парно и прочие, не виждам защо да ѝ се бъркам :) дори и клапите са ми на auto, така е идеално. Не виждам защо да се натиска econ, особено зимата, след като климатика почти сигурно не работи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също никога не го слагам на ECON. Даже зимата гледам поне веднъж в месеца да улуча по-топъл ден и да включа климатика за да завърти компресора за 2-3 минути.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е много полезно за системата и компресора.

Ако не си с климатроник, пак трябва да се прави, но се забравя тогава повече :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес разглобих двете цилиндарчета отпред под стъклото за да ги почистя тъй като парното не духа топло.

След като ги отворих видях че е голяма ръжда и гнус и въобще това нещо продължава и в моторчето отдолу.

както и да е, сложих ги и съответно не започна да духа топло. Та най вероятно ще сменя цялото нещо.

климатика е празен и няма ферон това предполагам не играе роля. тъй като нас ни интересува парното.

Радиатора на парното отпред ли е някъде или трябва да се разглабя тъблото в купето ? Питам защото мога да пробвам да 

прочистя системата тия дни.. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...