Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

Не е хубаво че няма фрион в системата!Ще хвърляш компресор и куп неща.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

първо не трябва ли да се продуха радиатора защото знам че ако оима ферон

ще трябва да се източи за да се продуха радиатора на партното?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как изключваш климатика ръчно ?

Има си копче на което пише АС и се изключва.

b60c7b93587fbaa8b450c43beb4c6dd1.jpg

Мисля че нямам копче ECON, ама ще погледна.
А и едно от предписанията е да се пуска климатика веднъж на 2 седмици през зимата - обяснението е, че маслото което е във фреона трябва да смаже механизма а не да се утаява и да оставя частите да се трият.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре са направили че са го преименували точно на това каквото си е. ECON е доста тъпо - включваш го за да го изключиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, че се намесвам в разговора, но не разбрах, как по дяволите го включвате този компресор принудително.

Винаги държа климатроника на AUTO с не светещ ECON.

 

Редактирано от paci_4444
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да се включи принудително компресора, ECON не трябва да е включен, климатроника трябва да се сложи на ниски градуси и външната температура трябва да е над определено ниво. Ако отвън е например 5 градуса не можеш да го накараш да се включи.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз го разбирам по следния начин:

1. ако свети econ - не може да се включи компресорът на климатика, т.е. си само на парно винаги

2. ако не свети econ, а си на auto - може колата да прецени и да включи климатика и компресора, според зададената температура, външната и в купето

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Може да свети ECON и да не си на парно. Например през зимата ако вън е 5 градуса и си нагласил градусите на LOW, просто ще вкара външен въздух.

2. Това колата го прави даже и да не си на Ауто. Ауто определя силата на вентилатора и от кои духалки да духа.

 

преди 24 минути, royce написа:

@pe6koo @CVT  Като не свети ECON май работи климатроника, а като свети парното ли?

 

Питам сериозно, не е майтап.

 

Само да уточним, климатроника е устройството на което се задават градусите и задачата му е да ги поддържа както може (чрез парно, чрез климатика или чрез външен въздух). Климатика е това което охлажда с помощта на компресор и фреон. Когато свети ЕCON климатика не може да се включи. Тогава климатроника може да охлажда само чрез вкарване на външен въздух, но няма право да включва климатика. Идеята е че компресора на климатика натоварва двигателя и вдига разхода, така че като не го включваш икономисваш гориво.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, нашия компресор не е ли постоянно включен. Беше ми изтекъл фреона и майстора ми каза, че е възможно да има повреда на компресора ако остане без фреон, защото този модел постоянно били включени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Води се постоянно зацепен и няма електромагнитен съединител. Но изключването става като се промени геометрията на един ексцентрик, и така се получава, че се върти без да се местят буталата. А за това включване зимата, не се филмирайте. Това важи за по-северни страни където в годината я го включат, я не. При нас като се пусне изсушаването на прозореца два пъти в зимата е достатъчно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре са направили че са го преименували точно на това каквото си е. ECON е доста тъпо - включваш го за да го изключиш.

Ако си мислиш за копчето on/off доколкото съм наблюдавал .... то си е само да изключиш модула да не свети според мен - но е възможно да не съм прав.
Изключва се от бутона AC.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя и аз мнение за ЕКОН бутона и климатика.

Лятото изкачвах една планина в Гърция, когато беше мръсна жега и малко дигна градуси колата. След като се охлади леко двигателя продължих по пътя си като цъкнах/активирах ЕКОН копчето, при което си духаше въздух в купето, но климатика спря, реално беше топъл въздуха и съответно градуси не вдигна повече. До колкото разбрах ЕКОН бутона вкл/изкл климатика или казано иначе студения въздух лятото :Д.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Води се постоянно зацепен и няма електромагнитен съединител. Но изключването става като се промени геометрията на един ексцентрик, и така се получава, че се върти без да се местят буталата. А за това включване зимата, не се филмирайте. Това важи за по-северни страни където в годината я го включат, я не. При нас като се пусне изсушаването на прозореца два пъти в зимата е достатъчно.
Тоя ексцентрик какво го управлява?

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буталата се движат постоянно.Нагнетяването от компресора се управлява от един клапан в задната му част.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕКОН копчето спира компресора (въпреки че той си се върти постоянно) и без компресор колата не може да генерира студен въздух а само върти каквото има в колата или каквото влиза от вън.

 

Компресора се пуска и под 5 градуса външна температура като се пусне изсушаването на предното стъкло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буталата не се движат постоянно. Инъче то не е точно ексцентрик, ами по скоро шайба, която си променя ъгъла. И когато застане в 90градуса се върти без да се движат буталата. Най-добре който му е любопитно да отвори тубата и да потърси. Но има различни видове, не са 1 или 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно има различни компресори но Денсото при 3.0тди е постояно зацепено.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да постоянно е зацепен,просто клапана определя кога да прави налягане или само да се върти свободно без да нагнетява.Това лято сменях компресор и стария го отворих да видя какво представлява вътре.Буталата са на тази така наречена шайба ,а тя е на вала.Не съм забелязал да има нещо което да променя ъгъла и.Kлапана регулира това дали компресора прави ,или не прави налягане,като може да го регулира променливо.

edit..Ето тук е подробно обяснено https://axleaddict.com/auto-repair/Variable-Displacement-Compressors Значи с налягане се променя ъгъла,като пак този клапан регулира налягането което определя изместването и съответно степента на сгъстяване според командата зададена от A/C управляващия блок.

Редактирано от nikolay80
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,
Честита Коледа на всички.
Да попитам от зеленото меню какво може да се активира и как от obd eleven се четат грешките? Нещо не ми стана ясно.
Благодаря.

Изпратено от моят Alpha 20 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Някоий знае ли кой  е бушонът за спирането на пищялката на ръчната, която се активира като колата е в движение?
Ето от този клип момчето размества два бушона и спира пищялката.

Обаче при мен е само една шина с бушони а при него са две и при мен са по - различно наредени? А и не му разбирам руския и не мога да схвана какво говори.

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...