chefoukr Публикувано 21 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2020 Не е хубаво че няма фрион в системата!Ще хвърляш компресор и куп неща.Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 21 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2020 (Редактирано) Напъли си системата с фреон,че парното може и да не тръгне... Редактирано 21 Декември 2020 от kikson1979 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Key712 Публикувано 21 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2020 първо не трябва ли да се продуха радиатора защото знам че ако оима ферон ще трябва да се източи за да се продуха радиатора на партното? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 21 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2020 Нямат нищо общо.Две различни тела са.Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galin Публикувано 21 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2020 Как изключваш климатика ръчно ?Има си копче на което пише АС и се изключва.Мисля че нямам копче ECON, ама ще погледна.А и едно от предписанията е да се пуска климатика веднъж на 2 седмици през зимата - обяснението е, че маслото което е във фреона трябва да смаже механизма а не да се утаява и да оставя частите да се трият.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 21 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2020 Нямаш Екон, понеже си фейслифт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 21 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2020 Добре са направили че са го преименували точно на това каквото си е. ECON е доста тъпо - включваш го за да го изключиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paci_4444 Публикувано 21 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2020 (Редактирано) Извинявам се, че се намесвам в разговора, но не разбрах, как по дяволите го включвате този компресор принудително. Винаги държа климатроника на AUTO с не светещ ECON. Редактирано 21 Декември 2020 от paci_4444 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 21 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2020 @pe6koo @CVT Като не свети ECON май работи климатроника, а като свети парното ли? Питам сериозно, не е майтап. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 21 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2020 (Редактирано) За да се включи принудително компресора, ECON не трябва да е включен, климатроника трябва да се сложи на ниски градуси и външната температура трябва да е над определено ниво. Ако отвън е например 5 градуса не можеш да го накараш да се включи. Редактирано 21 Декември 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 21 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2020 аз го разбирам по следния начин: 1. ако свети econ - не може да се включи компресорът на климатика, т.е. си само на парно винаги 2. ако не свети econ, а си на auto - може колата да прецени и да включи климатика и компресора, според зададената температура, външната и в купето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 21 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2020 (Редактирано) 1. Може да свети ECON и да не си на парно. Например през зимата ако вън е 5 градуса и си нагласил градусите на LOW, просто ще вкара външен въздух. 2. Това колата го прави даже и да не си на Ауто. Ауто определя силата на вентилатора и от кои духалки да духа. преди 24 минути, royce написа: @pe6koo @CVT Като не свети ECON май работи климатроника, а като свети парното ли? Питам сериозно, не е майтап. Само да уточним, климатроника е устройството на което се задават градусите и задачата му е да ги поддържа както може (чрез парно, чрез климатика или чрез външен въздух). Климатика е това което охлажда с помощта на компресор и фреон. Когато свети ЕCON климатика не може да се включи. Тогава климатроника може да охлажда само чрез вкарване на външен въздух, но няма право да включва климатика. Идеята е че компресора на климатика натоварва двигателя и вдига разхода, така че като не го включваш икономисваш гориво. Редактирано 21 Декември 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 22 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2020 Добре, нашия компресор не е ли постоянно включен. Беше ми изтекъл фреона и майстора ми каза, че е възможно да има повреда на компресора ако остане без фреон, защото този модел постоянно били включени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 22 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2020 Да, постоянно е залепен компресора при 4Ф (и по-късните модели)... за това и умира без време, я изкара 7-8 години, я не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 22 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2020 Води се постоянно зацепен и няма електромагнитен съединител. Но изключването става като се промени геометрията на един ексцентрик, и така се получава, че се върти без да се местят буталата. А за това включване зимата, не се филмирайте. Това важи за по-северни страни където в годината я го включат, я не. При нас като се пусне изсушаването на прозореца два пъти в зимата е достатъчно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galin Публикувано 22 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2020 Добре са направили че са го преименували точно на това каквото си е. ECON е доста тъпо - включваш го за да го изключиш.Ако си мислиш за копчето on/off доколкото съм наблюдавал .... то си е само да изключиш модула да не свети според мен - но е възможно да не съм прав.Изключва се от бутона AC.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinnik Публикувано 22 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2020 Да споделя и аз мнение за ЕКОН бутона и климатика. Лятото изкачвах една планина в Гърция, когато беше мръсна жега и малко дигна градуси колата. След като се охлади леко двигателя продължих по пътя си като цъкнах/активирах ЕКОН копчето, при което си духаше въздух в купето, но климатика спря, реално беше топъл въздуха и съответно градуси не вдигна повече. До колкото разбрах ЕКОН бутона вкл/изкл климатика или казано иначе студения въздух лятото :Д. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 22 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2020 Води се постоянно зацепен и няма електромагнитен съединител. Но изключването става като се промени геометрията на един ексцентрик, и така се получава, че се върти без да се местят буталата. А за това включване зимата, не се филмирайте. Това важи за по-северни страни където в годината я го включат, я не. При нас като се пусне изсушаването на прозореца два пъти в зимата е достатъчно.Тоя ексцентрик какво го управлява?Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 22 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2020 Буталата се движат постоянно.Нагнетяването от компресора се управлява от един клапан в задната му част. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fr0sT Публикувано 22 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2020 ЕКОН копчето спира компресора (въпреки че той си се върти постоянно) и без компресор колата не може да генерира студен въздух а само върти каквото има в колата или каквото влиза от вън. Компресора се пуска и под 5 градуса външна температура като се пусне изсушаването на предното стъкло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 22 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2020 Буталата не се движат постоянно. Инъче то не е точно ексцентрик, ами по скоро шайба, която си променя ъгъла. И когато застане в 90градуса се върти без да се движат буталата. Най-добре който му е любопитно да отвори тубата и да потърси. Но има различни видове, не са 1 или 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 22 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2020 Явно има различни компресори но Денсото при 3.0тди е постояно зацепено.Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 22 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2020 (Редактирано) Да постоянно е зацепен,просто клапана определя кога да прави налягане или само да се върти свободно без да нагнетява.Това лято сменях компресор и стария го отворих да видя какво представлява вътре.Буталата са на тази така наречена шайба ,а тя е на вала.Не съм забелязал да има нещо което да променя ъгъла и.Kлапана регулира това дали компресора прави ,или не прави налягане,като може да го регулира променливо. edit..Ето тук е подробно обяснено https://axleaddict.com/auto-repair/Variable-Displacement-Compressors Значи с налягане се променя ъгъла,като пак този клапан регулира налягането което определя изместването и съответно степента на сгъстяване според командата зададена от A/C управляващия блок. Редактирано 22 Декември 2020 от nikolay80 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamzoff Публикувано 25 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2020 Здравейте,Честита Коледа на всички.Да попитам от зеленото меню какво може да се активира и как от obd eleven се четат грешките? Нещо не ми стана ясно.Благодаря.Изпратено от моят Alpha 20 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Key712 Публикувано 25 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2020 Здравейте, Някоий знае ли кой е бушонът за спирането на пищялката на ръчната, която се активира като колата е в движение? Ето от този клип момчето размества два бушона и спира пищялката. Обаче при мен е само една шина с бушони а при него са две и при мен са по - различно наредени? А и не му разбирам руския и не мога да схвана какво говори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts