Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Колата ми е със заден парктроник със визуализация, какво трябва да се добави, за да сложа и отпред? Мисля след време да добавя и камера за отзад. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже и аз имах такива мераци, поразрових, но цената ме отказа. Грубо излиза към 1000лв. и доста работа. И аз имам заден с визуализация, и за спорта взех, че си вградих един китайски в огледалото за преден.

https://partmag.net/audi/a6-c6-siedan-4f-2008-2011/kamiera-za-zadno-vizhdanie-kompliekt-audi-a6-4f-2008-2011-4f0910441d?language=bg 550лв.

 

Редактирано от GiN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

принципно нормално ли е ако са изгорели няколко крушки и ръчната дава проблем само това да върти на борд компютъра ?

Имам предвид че показва само тези проблеми без значение дали се движи колата или не ? не се показват средния разход, скоростомера и другите 

информативни детайли? Колата има ли aux ?    bluetooth опцията само ако колата има cd changer  ли работи ?

Някой може ли да препоръча алтернативно масло за Диференциалите >? като марка става на въпрос ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Key712: когато показва грешки, цъкни лостчето за чистачки в долната му страна има едно копче, което сменя изгледа и би трябвало да си видиш показателите на борда.

Ако имаш заводски BT, би трябвало да си работи и без cd, ако всичко по оптичния кръг е изправно, а при теб липсваше модул, това реши ли го?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 minutes ago, OvivO said:

@Key712: когато показва грешки, цъкни лостчето за чистачки в долната му страна има едно копче, което сменя изгледа и би трябвало да си видиш показателите на борда.

Ако имаш заводски BT, би трябвало да си работи и без cd, ако всичко по оптичния кръг е изправно, а при теб липсваше модул, това реши ли го?

Здравей,

тези оптични тапи свършиха работа, тъй като ги няма чейнджъра отпред и ДВД модула отзад. Но сега си работи MMI  скрийна..  има радио и разни там дребни настройки.

това лостче за чистачките отдолу копчето си го натискам ама никаква промяна .... няма скоростомер.. нищо не излиза само грешките върти... някакви идеи ?? :Д

Как да разбера с заводски БТ ли е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дигитален скоростомер не е задължително да има, зависи от годината и софтуерната версия на таблото. С цветен FIS ли си - в средата между скоростомера и оборотомера?

 

пробвай и със страничните копчета на лоста за чистачките - които гледат към пасажерската врата?

 

За bt - пробвай от телефона да намериш bt - Audi UHT 1302 - поне така се казва при мен BT в колата. 

Натисни и долу вдясно на централната конзола tel и виж какво ще се служи.

Също през vcds можеш да видиш дали имаш инсталиран модул телефон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12 minutes ago, OvivO said:

дигитален скоростомер не е задължително да има, зависи от годината и софтуерната версия на таблото. С цветен FIS ли си - в средата между скоростомера и оборотомера?

 

пробвай и със страничните копчета на лоста за чистачките - които гледат към пасажерската врата?

 

За bt - пробвай от телефона да намериш bt - Audi UHT 1302 - поне така се казва при мен BT в колата. 

Натисни и долу вдясно на централната конзола tel и виж какво ще се служи.

Също през vcds можеш да видиш дали имаш инсталиран модул телефон.

Да, цветен е дисплея между оборотомера и скоростомера. Всички копчета разцъках ама не показва нищо.

за телефона като натисна копчето  казва че е дисканектнат. Принципно в подлакътника има място за такъв ама го няма :Д 

ще го пробвам да го намеря това с БТ утре. Таз програма само дето я взех,,, трябва да си поиграя с нея малко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колего имам въпрос за кормилните накрайници.
Смених всичко по предницата с шенкели от друга кола и тампоните на мотора а и кутията, но тая кола продължава да си завива полека сама вдясно като пусна волана. Единственото което се сещам е дали ако единия накрайник е навит повече, примерно два три оборота в сравнение с другия ще го има този проблем когато пусна волана. Дали рейката си има нулева позиция при която колата си върви напред. Ъгъла на волана когато го изправя е 0 градуса на всдс,но самата рейка може да е леко вляво или дясно. Някой знае ли колко оборота са завити левия и десния кормилен накрайник?
Пс. Направих сигурно 10 стенда и резултата е един и същ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разменях гумите, още летните, сега карам със зимни нови пак същата работа. Затова се замислих за кормилните накрайници дали са навити еднакво.

[mention=87515]ники 125кс.[/mention] Постни снимка на разпечатката от стенда
Трябва да я потърся, но след това правих още два стенда, но нямам разпечатка. Излизаше ми, че моста е мръднал, охлабихме го и го вкарахме в норма, но пак си носи полека на дясно като пусна волана.

Предницата е подменена изцяло, без двата предни тампона на моста, но не забелязвам проблем с тях на канала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като я взех веднага смених и четирите тампона на магарето. Като омекнат ставала " лигава" колата според приятели с 4ф и майстора при който ходя. Към хилядарка беше заедно с двата долни носача, че шарнирите им бяха тръгнали. Лемфьордер е всичко с отстъпка. Върви направо вече 80к км.

Редактирано от zdrash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си,че не от наклона на платното?Пробвал ли си на двупосочен извънградски път да минеш в лявото платно и да видиш дали тогава пак ще дърпа надясно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На стенда ми казаха, че задния мост е добре и няма нужда от регулиране.
Ето и снимка от 6+.
Но след това правих още два. 0d3c34e61850d2d962109de5ff7401c5.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с дърпането на дясно го има и при мен от някво време. Преди да сложа зимните гуми мисля, че го нямаше или поне не го бях усетил толкова. Налягането на гумите е еднакво, освен ако компресора не ме е излъгал ама ги помпих няколко пъти с различни компресори. Като сменям летни със зимни гуми ги балансираха момчетата и не ми споделиха да има нещо криво по джантите ама не е като за сефте да карам с тези.

Аз подозирам, че на моменти имам теч на въздух от предна дясна възглавница и скоро ще я сменям, та се чудя дали да не е от това нещо. Също преди време бях забелязал, че има разлика от около 1см във височината отпред между двете гуми/възглавници.

11 hours ago, nikolay80 said:

Сигурен ли си,че не от наклона на платното?Пробвал ли си на двупосочен извънградски път да минеш в лявото платно и да видиш дали тогава пак ще дърпа надясно?

И аз си мислех, че може да от платното, но имаше 1-2 случая, къдеот бая силно си дърпаше, а на други места лекичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,
Как се маха компонент протекшъна на СД-то в жабката. Днес установих, че го има явно е слагано друго, за да запълни дупката? Благодаря.

Изпратено от моят Alpha 20 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...