Key712 Публикувано 9 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2021 (Редактирано) супер много благодаря. При положение че марката на акумулатора не е от посочените от ауди трябваше да вкарам различни номера. Изписа че приема кодирането обаче не знам дали е нормално батерията да е винаги на 100% ?? при положение 4е днес държах 15 мин късите включени на изгасен автомобил и пак си показваше 100%... Някой може ли да ми препоръча читав жичкаджия/ електричар който ги чете аудитата и е факир и ги прави нещата тоест човек който знае какво прави ? от както смених и антифриза взе да загрява изключително бавно а ако работи на място държи на 60 70 градуса и не мърда .. някви идеи ? Редактирано 9 Януари 2021 от Key712 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 9 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2021 За какво точно ти е жичкаджия/ електричар който ги чете аудитата, по-добре обясни какво точно ти трябва за да те насочат към правилния човек сервиз, така е много общо Относно бавното загряване, може би термост показва бобеца Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Key712 Публикувано 9 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2021 (Редактирано) принципно колата си има електрически проблеми цялостни ръчна модул, модули на батерията J644 J540,, engine control module (това компютъра ли е ? ) и сякви е такива с които явно не мога да се оправя нито знам къде са ка кда ги проверя дали работят и т.н. доста грешки прави. върви си без проблем, но примерно така и не успях да разбера защо борд компютъра върти само грешката на ръчната или ако изкочи друга грешка също я показва примерно да долея течност чистачки и така обаче другите неща като дигитале скоростомер разход температура не ги показва и това дразни яко.. и за това ми трябва някой който разбира ръчкал е по този тип аудита и знае перфктно как се свалят пластмаси и така и мястото на модулите и въобще знае къде да пипа. Мене ми втръсна г/д вече :Д Ето лог файл може който има желание да разгледа.. Log-WAUZZZ4F17N129066-242780km-150856mi.txt Редактирано 9 Януари 2021 от Key712 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 9 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2021 Имаш ли въбще дигитален скоростомер ? Иначе на прима виста CD-то има активен Component Protection - някой здраво е творил по тази кола .... Започни модул по модул да ги изчистваш и виж какво ще остане, че така е олеле мале. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Key712 Публикувано 9 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2021 29 minutes ago, P_PETKOV said: Имаш ли въбще дигитален скоростомер ? Иначе на прима виста CD-то има активен Component Protection - някой здраво е творил по тази кола .... Започни модул по модул да ги изчистваш и виж какво ще остане, че така е олеле мале. би трябвало да има при положение че има в насройките on board 1 и onboard 2 със всичките там разход скорост температура и т.т които са включени на on.. cd вчера го купих и разбрах че няма да стане така и тря някой да го кодира ли знам ли .. иначе съм ги трил грешките и пак си излизат.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 9 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2021 На две 4Ф-ки съм сменял акумулатори. С незнайни марки. Първата вече 3-та година си го ползва, а другата близо година. И на двете нищо не е кодирано. И няма дертове никакви. Тази гимнастика с кодиране за какво се прави ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 9 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2021 (Редактирано) Моя термостат го смених преди 2 години с оригинален. Като поседя 10тина минути на светофар с парното на HI отива на 70 и малко градуса. Онзи ден на спускане от Рилския манастир на +2 градуса пак падна на 70 и нещо. И на място като поработи по- дълго и е под 5градуса навън пада на 70 и нещо. Спрял съм ЕГР а освен да е от него, ама не ми се вярва. Явно като гори малко нафта, няма достатъчно калории за парното :). Редактирано 9 Януари 2021 от zdrash Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 9 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2021 Човека правилно се е ориентирал да я вкара в сервиз,че работата е сериозна за самоделка... @zdrash според мен си е от ЕГРа. Аз не съм с изключени екологии и няма значение какви са условията след като закове 90 градуса и не мърда стрелката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 9 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2021 @zdrash: абсолютно ли си сигурен, че са ти сложили оригинален, за какъвто си платил? Много малко е изкарал, ако е той. На спускане при не много загряла кола, може и да падне, но на едно място на светофар е странно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 9 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2021 Пусни на HI парното и пастой 10тина минути на място. Ако не пада ще ходя при Стефчо да ми активира пак ЕГР а и вихрите .Термостата го взех от Елит кар. Единия от собствениците уж ми е приятел, не вярвам да ми е дал менте в оригинална кутийка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 9 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2021 ще пробвам, когато загрее колата и ще я оставя да работи на място да видя дали и след колко време пада. Аз на HI никога не съм пускал парното зимата, ще се набръчкам най-много на 23/24 градуса, но ми е комфортно на 22 и auto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 9 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2021 Смених антифриза и майстора така заповяда да покарам. Иначе да трудно се кара на HI. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 9 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2021 (Редактирано) @Key712: смени си поне крушките, за които ти се оплаква. Виж отдясно в багажника при бушоните най-долу е модулът за ръчната - може да го нямаш и да има една букса просто хвърчаща. с Gangobango като се видяхте на НИМ - не я ли посръчкахте твоята кола? Аз толкова грешки до сега в лог не съм виждал... Имаш грешки за: - вихрови клапи - дебитомер - нямаш връзка или въобще няма модул ръчна - нямаш връзка с energy manager - батерията на 2ри ключ е зле - климатика 2 по-сериозни грешки и една за мотор на клапа - CP на CD-то и възможно да има нещо счупено вътре - навигацията я няма - ако нямаш модула, го махни от инсталираните модули - колонка в шофьорска врата - можеш да я пратиш да ти я оправи колегата pe6koo - свети ти подгрева на таблото заради левия мотор за регулиране височината на фара - предни сензори на парктроника Редактирано 9 Януари 2021 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Key712 Публикувано 9 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2021 (Редактирано) да, в пон ще2 се занимавам с тях батерията на втори клюв какво ще рече това кой подгрев свети коя грешка е това ? какво има общо с моторчето на фара? Редактирано 11 Януари 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 10 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2021 На място и с пуснато на макс парно на всяка кола ще и падне температурата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galin Публикувано 10 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2021 (Редактирано) Питанка за няколко грешки: Днес имах време да закача VSDS на колата и цъфнаха тези грешки. Изчистих ги ама ме гложди какво са? разбирам това дневните светлини на десния фар - китайско Депо и понякога го загася - така я взех и сега и търся оригинален фар. чистачки (от вчера) бе работят си WTF какво иска? MMI - ъпдейта май го причинява побитова операция с някаква цифра май (ще го направя като намеря време) грешки в задните врати - по дата тогава свялях кората на задна лява ... да кажем ...от там е ... ама дясната какво общо има (нея не съм пипал) знае ли някой? иначе си работят отключва заключва без проблем (шофьорската се излигави преди 2 дни и затова я закачих ама задните не). За акумулатора не ги гледам стари са ... падна ми акумулатора този ден и после го смених с нов. Address 09: Cent. Elect. 2 Faults Found: 02746 - Bulb for Daytime Running Light; Right 007 - Short to Ground - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100111 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 159 Reset counter: 148 Mileage: 254500 km Time Indication: 0 Date: 2020.10.23 Time: 13:26:00 00908 - Control Module for Wiper Motor 003 - Mechanical Failure - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100011 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 148 Mileage: 255696 km Time Indication: 0 Date: 2021.01.09 Time: 11:56:00 ------------------------------------------------------------------------------- Address 19: CAN Gateway (J533) 2 Faults Found: 02256 - Quiescent Current 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100001 Fault Priority: 7 Fault Frequency: 7 Reset counter: 145 Time Indication: 0 Date: 2020.11.21 Time: 14:03:00 Freeze Frame: Bin. Bits: 00000 Voltage: 12.60 V Count: 18 03041 - Energy Management Active 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 7 Fault Frequency: 6 Reset counter: 144 Time Indication: 0 Date: 2020.11.21 Time: 14:03:00 Freeze Frame: Bin. Bits: 00000 Voltage: 12.60 V Count: 18 ------------------------------------------------------------------------------- Address 5F: Information Electr. (J794) 2 Faults Found: 03276 - Please Check Software Version Management 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 60 Mileage: 254920 km Time Indication: 0 Date: 2020.11.22 Time: 20:04:38 Freeze Frame: Voltage: 13.30 V 03175 - Invalid Data Set 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 13 Mileage: 254502 km Time Indication: 0 Date: 2020.10.23 Time: 13:26:50 Freeze Frame: Voltage: 12.00 V ------------------------------------------------------------------------------- Address 62: Door, Rear Left (J388) 1 Fault Found: 02115 - Locking Unit for Central Locking 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 7 Reset counter: 142 Mileage: 255292 km Time Indication: 0 Date: 2020.12.23 Time: 15:11:30 ------------------------------------------------------------------------------- Address 72: Door, Rear Right (J389) 1 Fault Found: 02115 - Locking Unit for Central Locking 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 8 Reset counter: 148 Mileage: 255042 km Time Indication: 0 Date: 2020.12.01 Time: 17:40:52 Редактирано 10 Януари 2021 от Galin Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 10 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2021 1. drl - дали не дава на късо някой кабел? 2. мотор чистачки - ако работят, хм, странно защо вади грешката. 3. падало ти е напрежението 4. задни брави - може и да искат рециклиране, прави го колегата pe6koo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 14 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2021 Колеги, имам питане към тези, които са с работещи екологии на 3.0ТДИ. Как разбирате, че колата започва регенерация? Ще кажа при мен какво се случва и съм го определил като знак, че влиза в регенерация. Примерно днес сутринта на път за работа, както винаги докато загрее в студа, държи 800 оборота. За 5-6 светофара вдигна температура към 80 градуса и паднаха на нормалните около 650. Това си го прави всеки път като часовник. Днес обаче, известно време след като паднаха на 650 и си загря на 90 градуса, вдигна оборотите със 100 - на около 750 ги определям и така чак до работа и не падат. И понеже реших, че регенерира и давах стъпка на М, но не виждах отзад да има някаква промяна....т.е нямаше никакви пушилки дори при настъпване. В крайна сметка стигнах до офиса и я държах да пърпори на място докато си паднат оборотите. Разтегна се много и я угасих, че трябваше да се бачка. Запалих отново за проба и си заковаха на 650 оборота както винаги. Цялата тая работа, значи ли, че съм прекъснал активна регенерация или това с +100 оборота и без пушеци е някакъв подготвителен етап за истинската регенерация? Лампи за дпф и т.н не са светвали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 14 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2021 Никога не разбирам.Но някой път като при теб ми вдига леко оборотите но аз го свързвах с тоя ауксхейтър квото е там,защото ако изключа климатика и веднага падат.Много рядко съм я хващал на около 60градуса да почва да пропушва и тогава я сръчквам да изчисти.3.0тди cdya екото е налично само вихровите са искормени.Лампа на ДПФ ми е светвала като спуках турбомаркуч и я карах 30км,но след като отстраних проблема веднага си изчисти.Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihailks Публикувано 14 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2021 И аз никога не съм я хващал. Виждам само по Вагком. Само с ДПФ съм, без вихрови и ЕГР. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 14 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2021 и аз само през vcds я гледам кога е регенерирала. Няколко пъти ми е позамирисвало по-странно, но не съм засичал след това дали е било това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 14 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2021 (Редактирано) И аз не разбирам кога е регенерирала,не го усещам,но прави регенерации,когато си прецени колата. Редактирано 14 Януари 2021 от kikson1979 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 14 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2021 Така де....не е драмата, че прави регенерации. Има дпф, има регенерации. Ама параноята, че ако прекратиш процеса преди да е приключил, пълни маслото с нафта и т.н. и т.н.? А сега съм сложил едно хубаво масълце и да го направя на чорба още на 3000км не ми се иска. Сигурно задълбавам малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 14 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2021 @Gangbango датчика за диференциално налягане някога сменял ли си го? Ако не си,препоръчително е,за коректното правене на регенерации.Той набива грешка едва когато на 100% е прецакан,а ако дава отклонения влияе негативно на процеса.Лично изпитано е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 14 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2021 (Редактирано) Да, сменял съм и датчика с бошовски и температурния сензор на дпф-а. Примерно на другата кола Фиат Пунта мара, преди да махна дпф-а правеше много драматични и явни регенерации. Оборотите на 1200 и пушилка все едно пожар има. Тука едно тайно, деликатно регенериране. А фиата даже има анализ на маслото. Смята си пробега след смяна, броя регенерации и кой знае още колко фактора и изпищява, че маслото е за смяна дори и да не е достигнало сервизния интервал. И това фиат 2006-та. А пичагите не можаха поне един надпис "не ме гаси, че регенерирам" да сложат на хубавия голям дисплей (на А6-цата) Редактирано 14 Януари 2021 от Gangbango Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts