Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

супер много благодаря.  При положение че марката на акумулатора не е от посочените от ауди трябваше да вкарам различни номера.

Изписа че приема кодирането обаче не знам дали е нормално батерията да е винаги на 100% ?? при положение 4е днес държах 15 мин късите включени на изгасен автомобил и пак си показваше 100%... Някой може ли да ми препоръча читав жичкаджия/ електричар който ги чете аудитата и е факир и ги прави нещата тоест човек който знае какво прави ?

от както смених и антифриза взе да загрява изключително бавно а ако работи на място държи на 60 70 градуса и не мърда .. някви идеи ?

Редактирано от Key712
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

За какво точно ти е жичкаджия/ електричар който ги чете аудитата, по-добре обясни какво точно ти трябва за да те насочат към правилния човек сервиз, така е много общо ;)

Относно бавното загряване, може би термост показва бобеца ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

принципно колата си има електрически проблеми цялостни ръчна модул, модули на батерията  J644 J540,,   engine control module (това компютъра ли е ? ) и сякви е такива с които явно не мога да се оправя нито знам къде са ка кда ги проверя дали работят и т.н. доста грешки прави. върви си без проблем, но примерно така и не успях да разбера защо борд компютъра върти само грешката на ръчната или ако изкочи друга грешка също я показва примерно да долея течност чистачки и така обаче другите неща като дигитале скоростомер разход температура 

не ги показва и това дразни яко.. и за това ми трябва някой който разбира ръчкал е по този тип аудита и знае перфктно как се свалят пластмаси и така и мястото на модулите и въобще знае къде да пипа. Мене ми втръсна г/д вече :Д Ето лог файл може който има желание да разгледа..

 

Log-WAUZZZ4F17N129066-242780km-150856mi.txt

Редактирано от Key712
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш ли въбще дигитален скоростомер ?

Иначе на прима виста CD-то има активен Component Protection - някой здраво е творил по тази кола ....

Започни модул по модул да ги изчистваш и виж какво ще остане, че така е олеле мале.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

29 minutes ago, P_PETKOV said:

Имаш ли въбще дигитален скоростомер ?

Иначе на прима виста CD-то има активен Component Protection - някой здраво е творил по тази кола ....

Започни модул по модул да ги изчистваш и виж какво ще остане, че така е олеле мале.

би трябвало да има при положение че има в насройките on board 1 и onboard 2 със всичките там разход скорост температура и т.т които са включени на on.. cd  вчера го купих и разбрах че няма да стане така и тря някой да го кодира ли знам ли .. иначе съм ги трил грешките и пак си излизат..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На две 4Ф-ки съм сменял акумулатори. С незнайни марки. Първата вече 3-та година си го ползва, а другата близо година. И на двете нищо не е кодирано. И няма дертове никакви. Тази гимнастика с кодиране за какво се прави ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя термостат го смених преди 2 години с оригинален. Като поседя 10тина минути на светофар с парното на HI отива на 70 и малко градуса. Онзи ден на спускане от Рилския манастир на +2 градуса пак падна на 70 и нещо. И на място като поработи по- дълго и е под 5градуса навън пада на 70 и нещо. Спрял съм ЕГР а освен да е от него, ама не ми се вярва. Явно като гори малко нафта, няма достатъчно калории за парното :).

Редактирано от zdrash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека правилно се е ориентирал да я вкара в сервиз,че работата е сериозна за самоделка...

@zdrash според мен си е от ЕГРа.

Аз не съм с изключени екологии и няма значение какви са условията след като закове 90 градуса и не мърда стрелката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@zdrash: абсолютно ли си сигурен, че са ти сложили оригинален, за какъвто си платил? Много малко е изкарал, ако е той. 

На спускане при не много загряла кола, може и да падне, но на едно място на светофар е странно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пусни на HI парното и пастой 10тина минути на място. Ако не пада ще ходя при Стефчо да ми активира пак ЕГР а и вихрите .Термостата го взех от Елит кар. Единия от собствениците уж ми е приятел, не вярвам да ми е дал менте в оригинална кутийка :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще пробвам, когато загрее колата и ще я оставя да работи на място да видя дали и след колко време пада.

Аз на HI никога не съм пускал парното зимата, ще се набръчкам :) най-много на 23/24 градуса, но ми е комфортно на 22 и auto

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

@Key712: смени си поне крушките, за които ти се оплаква.

Виж отдясно в багажника при бушоните най-долу е модулът за ръчната - може да го нямаш и да има една букса просто хвърчаща.

с Gangobango като се видяхте на НИМ - не я ли посръчкахте твоята кола? Аз толкова грешки до сега в лог не съм виждал...

Имаш грешки за:

- вихрови клапи

- дебитомер

- нямаш връзка или въобще няма модул ръчна

- нямаш връзка с energy manager

- батерията на 2ри ключ е зле

- климатика 2 по-сериозни грешки и една за мотор на клапа

- CP на CD-то и възможно да има нещо счупено вътре

- навигацията я няма - ако нямаш модула, го махни от инсталираните модули

- колонка в шофьорска врата - можеш да я пратиш да ти я оправи колегата pe6koo

- свети ти подгрева на таблото заради левия мотор за регулиране височината на фара

- предни сензори на парктроника

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, в пон ще2 се занимавам с тях батерията на втори клюв какво ще рече това

кой подгрев свети коя грешка е това ? какво има общо с моторчето на фара?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питанка за няколко грешки:
Днес имах време да закача VSDS на колата и цъфнаха тези грешки.
Изчистих ги ама ме гложди какво са?
разбирам това 
дневните светлини на десния фар - китайско Депо и понякога го загася - така я взех и сега и търся оригинален фар.
чистачки (от вчера) бе работят си WTF какво иска?
MMI - ъпдейта май го причинява побитова операция с някаква цифра май (ще го направя  като намеря време)

грешки в задните врати - по дата тогава свялях кората на задна лява ... да кажем ...от там е ... ама дясната какво общо има (нея не съм пипал) знае ли някой?
иначе си работят отключва заключва без проблем (шофьорската се излигави преди 2 дни и затова я закачих ама задните не).

За акумулатора не ги гледам стари са ... падна ми акумулатора този ден и после го смених с нов.
 

Address 09: Cent. Elect.        

2 Faults Found:
02746 - Bulb for Daytime Running Light; Right 
            007 - Short to Ground - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100111
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 159
                    Reset counter: 148
                    Mileage: 254500 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2020.10.23
                    Time: 13:26:00
 

00908 - Control Module for Wiper Motor 
            003 - Mechanical Failure - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100011
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 148
                    Mileage: 255696 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2021.01.09
                    Time: 11:56:00


-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway (J533)     

2 Faults Found:
02256 - Quiescent Current 
            001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 7
                    Fault Frequency: 7
                    Reset counter: 145
                    Time Indication: 0
                    Date: 2020.11.21
                    Time: 14:03:00

             Freeze Frame:
                    Bin. Bits:    00000
                    Voltage: 12.60 V
                    Count: 18

03041 - Energy Management Active 
            000 - - - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 7
                    Fault Frequency: 6
                    Reset counter: 144
                    Time Indication: 0
                    Date: 2020.11.21
                    Time: 14:03:00

             Freeze Frame:
                    Bin. Bits:    00000
                    Voltage: 12.60 V
                    Count: 18

-------------------------------------------------------------------------------
Address 5F: Information Electr. (J794)     

2 Faults Found:
03276 - Please Check Software Version Management 
            000 - -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 60
                    Mileage: 254920 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2020.11.22
                    Time: 20:04:38

             Freeze Frame:
                    Voltage: 13.30 V

03175 - Invalid Data Set 
            000 - -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 13
                    Mileage: 254502 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2020.10.23
                    Time: 13:26:50

             Freeze Frame:
                    Voltage: 12.00 V


-------------------------------------------------------------------------------
Address 62: Door, Rear Left (J388)       

1 Fault Found:
02115 - Locking Unit for Central Locking 
            008 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 7
                    Reset counter: 142
                    Mileage: 255292 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2020.12.23
                    Time: 15:11:30


-------------------------------------------------------------------------------
Address 72: Door, Rear Right (J389)      

1 Fault Found:
02115 - Locking Unit for Central Locking 
            008 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 8
                    Reset counter: 148
                    Mileage: 255042 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2020.12.01
                    Time: 17:40:52
 

 

Редактирано от Galin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. drl - дали не дава на късо някой кабел?

 

2. мотор чистачки - ако работят, хм, странно защо вади грешката.

 

3. падало ти е напрежението

 

4. задни брави - може и да искат рециклиране, прави го колегата pe6koo

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, имам питане към тези, които са с работещи екологии на 3.0ТДИ. Как разбирате, че колата започва регенерация?

Ще кажа при мен какво се случва и съм го определил като знак, че влиза в регенерация. Примерно днес сутринта на път за работа, както винаги докато загрее в студа, държи 800 оборота. За 5-6 светофара вдигна температура към 80 градуса и паднаха на нормалните около 650. Това си го прави всеки път като часовник. Днес обаче, известно време след като паднаха на 650 и си загря на 90 градуса, вдигна оборотите със 100 - на около 750 ги определям и така чак до работа и не падат. И понеже реших, че регенерира и давах стъпка на М, но не виждах отзад да има някаква промяна....т.е нямаше никакви пушилки дори при настъпване. В крайна сметка стигнах до офиса и я държах да пърпори на място докато си паднат оборотите. Разтегна се много и я угасих, че трябваше да се бачка. Запалих отново за проба и си заковаха на 650 оборота както винаги. Цялата тая работа, значи ли, че съм прекъснал активна регенерация или това с +100 оборота и без пушеци е някакъв подготвителен етап за истинската регенерация? Лампи за дпф и т.н не са светвали. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога не разбирам.Но някой път като при теб ми вдига леко оборотите но аз го свързвах с тоя ауксхейтър квото е там,защото ако изключа климатика и веднага падат.Много рядко съм я хващал на около 60градуса да почва да пропушва и тогава я сръчквам да изчисти.3.0тди cdya екото е налично само вихровите са искормени.Лампа на ДПФ ми е светвала като спуках турбомаркуч и я карах 30км,но след като отстраних проблема веднага си изчисти.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз само през vcds я гледам кога е регенерирала. Няколко пъти ми е позамирисвало по-странно, но не съм засичал след това дали е било това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не разбирам кога е регенерирала,не го усещам,но прави регенерации,когато си прецени колата.

Редактирано от kikson1979
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така де....не е драмата, че прави регенерации. Има дпф, има регенерации. Ама параноята, че ако прекратиш процеса преди да е приключил, пълни маслото с нафта и т.н. и т.н.? А сега съм сложил едно хубаво масълце и да го направя на чорба още на 3000км не ми се иска. Сигурно задълбавам малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Gangbango датчика за диференциално налягане някога сменял ли си го? Ако не си,препоръчително е,за коректното правене на регенерации.Той набива грешка едва когато на 100% е прецакан,а ако дава отклонения влияе негативно на процеса.Лично изпитано е :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, сменял съм и датчика с бошовски и температурния сензор на дпф-а. Примерно на другата кола Фиат Пунта мара, преди да махна дпф-а правеше много драматични и явни регенерации. Оборотите на 1200 и пушилка все едно пожар има. Тука едно тайно, деликатно регенериране. А фиата даже има анализ на маслото. Смята си пробега след смяна, броя регенерации и кой знае още колко фактора и изпищява, че маслото е за смяна дори и да не е достигнало сервизния интервал. И това фиат 2006-та. А пичагите не можаха поне един надпис "не ме гаси, че регенерирам" да сложат на хубавия голям дисплей :) (на А6-цата)

Редактирано от Gangbango
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...