Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

7 hours ago, n0pain0gain said:

Как се маха волана? Търсих клипове обаче за 4ф не намерих.

 

6 hours ago, P_PETKOV said:

Развиваш болтовете които държат бега, сваляш го внимателно (В ELSA пише да се разкачи акумулатора), след това се развива един болт с бит M10 (по спомен) и те това е ;)

Не развиваш болта докрай и го дърпаш рязко към себе си. След това развиваш болта докрай ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Открих нещо яко. Ако сте автомат и с пера на волана, не можете да цъкате скорости ако не сте бутнали лоста на типтроник. Като се кодира компа на кутията, че нямате пера (0000001) и вече няма нужда да е на типтроник. По всяко време може да си цъкате скорости нагоре и надолу. На мен поне така ми е перфектно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята Б7-ца мога да цъкам перата по всяко време на D и на S и влиза в ръчен режим, но след определено време (може би около 2-3 минути) пак сe връща на D или S. Това много помага при слизане от планина. Откакто сложих пера изобщо вече не бутам лоста на +/-.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз си цъкам във всеки режим перата без проблем, не превключва само ако са прекалено ниски/високи оборотите и кутията не позволява.

@Evgeni K.: явно при теб нещо кодингите или е друго...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, просто който е слагал допълнително волан с пера и като види, че работят и не пипа кодинги.

Както и да е, това го казвам за тези които са ориджинал с пера и работят само когато е в режим типтроник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия пера може да се кодират да работят и на D и на S.
Аз да питам като ги добавиш, трябва ли и лентов кабел или само волана с перата и кодинг?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 16 минути, ники 125кс. написа:

Тия пера може да се кодират да работят и на D и на S.
Аз да питам като ги добавиш, трябва ли и лентов кабел или само волана с перата и кодинг?
 

 

Ако минаваш от мултиволан без пера към мултиволан с пера, само кодиране е.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

48 minutes ago, Evgeni K. said:

Не, просто който е слагал допълнително волан с пера и като види, че работят и не пипа кодинги.

Както и да е, това го казвам за тези които са ориджинал с пера и работят само когато е в режим типтроник.

ако колата е излязла от завода с пера, те работят само в ръчен режим ли?! Моята не знам как е излязла, макар и воланът да е сменян по-късно, но ми е странно, ако е замислено така заводски.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не! Нали това ви обяснявам. Не кодирайте нищо. Сменяш и караш.

Редактирано от Evgeni K.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 31 минути, Evgeni K. написа:

не! Нали това ви обяснявам. Не кодирайте нищо. Сменяш и караш.

 

Не може без кодиране. Трябва също да се влезе в модула на волана 16: Steering wheel и да се кодира че е с Типтроник (това означава че им пера): цък!

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи по някаква причина модула на волана ти е бил кодиран за волан с пера. Моя не беше и не тръгна докато не го кодирах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия пера дето се въртят с волана са яка бутафория. С лоста е много по-удобно. Истинските стоят неподвижно на кормилната колона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не само, че са неудобни, но и шлеповете ни, особено печките, въобще не се развъртат чак толкова бързо, че да са нужни перата. Аз ги ползвам на студен двигател и кутия, да превключвам малко по-рано или ако се дърпам с някого - да превключвам на ~3800 оборота.

Случи ми се, че веднъж карах М2 - там беше уникално с перата, но оборотите и респонсът са други и през секунда почти качвах на по-горна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перата ми си работят винаги D, S и разбира се М.
Друг е въпроса какво правят там и за какво ги ползваш.
На мен ми е най Ок като слизам по наклон.
Работят си както си пише в книжката
- свалиш или вдигнеш 1 една - след време излиза от ръчен режим(М) и си минава на D или S,
- свалиш/ качиш две и повече или или започнеш да сваляш и качваш няколко поредни пъти трябва да сложа лоста на М и да го върна на D за да включа автоматичния режим,
- забелязах, че има леко забавяне при превключване с перата или с лоста - ама на кой му дреме за това или по важното тоя кораб кой иска да го кара на М режим като може да си мързелува и да се наслаждава - ако някой иска да кара на ръчен по добре с ръчни скорости - факт за мен.... ама аз не ща.
———-
p.s. бях пуснал една тема за набиване на нов софтуер на скоростни кутии (ZF) и други неща там - бая пъргава става доколкото знам... но съм фен на оригиналните неща.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Galin: има забавяне от цъкване на "перото" до самото превключване, но пък превклюването се получава супер мазно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щеше да е супер ако бяха се сетили когато лоста е на D и си минал в ръчен режим чрез перата, да може пак да се мине на D без да се пипа лоста. Например като ги натиснеш и двете заедно или нещо подобно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен като цъкна перата ми изписва от 1 до 6 и на коя съм и преминава отново сама на D след n секунди. Лостът не го пипам, а на ръчен с лоста съм пробвал сигурно два пъти за тест...

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и при мен ако не пипам перата определен период от време се връща на D. Но не мога да го върна когато си поискам без да пипам лоста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...