marinnik Публикувано 15 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2020 И при мен съм забелязал, че при режим Д като цъкна пераата и веднага минава на ръчен режим. Чудих се това дали някак си ще мине на Д обратно без да трябва да местя лоста на ръчен и да ги връщам на автоматичен режим, но като гледам май и при другите е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 15 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2020 е, при мен се връща след n секунди, не съм засичал колко, явно и при CVT, но наистина няма комбинация, с която принудително да я върнеш в автоматичен режим. @marinnik: при теб след някакви секунди не си ли минава на D? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinnik Публикувано 15 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2020 Някой ми го беше споменал това с изчакването предии дооста време и последния път бях го пробвал това , но до колкото помня не се върна. Може да нее съм изчакал достатъчно времее. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 15 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2020 И при мен минава от автоматичен към ръчен при цъкане на перата. Аз си го ползвам при изпреварване и дълго спускане. После след около 30-40 секунди, ако не съм цъкал перата, пак се връща в автоматичен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 15 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2020 Връщането към автоматичен режим не е по време. Например ако пускаш баир и не подаваш газ, ако ще и 1 час да го пускаш, няма да върне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 15 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2020 (Редактирано) При мен е по време. Преди малко го пробвах точно какво прави на D (и на S) когато се цъкнат перата: Ако не се подава газ се връща на D точно 40 секунди след последната смяна на предавка от перата. Ако се подаде газ се връща на D точно 8 секунди след подаването на газ. Връща се на D ако скоростта падне под 10 км/ч Същото е и на S. Редактирано 15 Октомври 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinnik Публикувано 15 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2020 Интересни нееща сте написали. Ще взема да пробвам и аз да видя дали ще има същото повеедение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fr0sT Публикувано 16 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2020 (Редактирано) Така е както са го описали колегите - след известно време (или условия) връща само на D, не съм засичал кога точно. Случвало ми се е даже като карам примерно на 5-та и сваля на 4-та да се подготвя за изпреварване, но продължа да карам със същата скорост малко повече, да върне сама на D и да качи пак на 5-та, без да пипам нищо. Иначе аз перата главно ги ползвам при изпреварване - доста по-бързо я вкарвам в обороти като сваля предавка предварително а не да чакам лагавия кикдаун да се събуди. Редактирано 16 Октомври 2020 от Fr0sT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krischan Публикувано 16 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2020 Като става дума за волани, търся светъл бежов волан с подгрев ,естествено в супер вид. Да не претапицирам моя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 16 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2020 3 hours ago, Krischan said: ... ,естествено в супер вид. ... ... евентуално и за без пари ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 16 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2020 аз бих си претапицирал моя, когато му дойде времето. Има места, където ги правят супер, чисто нова естествена кожа, по избор - на дупки, алкантара, цвят шев, промяна на формата - да кажем плосък долу - както ти харесва. Може и като оригинален. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 16 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2020 По-скоро ще срещнеш еднорог. Най-добрият вариант е претапициране Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 16 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2020 26 minutes ago, pe6koo said: и то розов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 16 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2020 (Редактирано) Намерих и купих такъв розов еднорог когато реших да слагам пера. Обаче след 20 минути кормуване се оказа че не е розов и не е еднорог, а просто пребоядисано сиво магаре. Боята с която го бяха напръскали започна да лепне и да остава по ръцете. Намерих един доста добър тапицер в центъра на село Герман и той го направи като нов. След това ходих при него да ми тапицира скоростния лост и ръчната с надупчена кожа като тази на волана. Редактирано 16 Октомври 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 16 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2020 Доста коли и волани са ми минали през ръцете - бежов перфектен (да не е боядисван) до сега не съм видял, като добавим и подгрев ... :д Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 16 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2020 Карам ФВ Кади, купувано чисто ново 2016 декември, до сега съм направил 211000км. Волана е изкуствен, полу гумен, полу пластмасов, вече започна да се бели, образуваха се малки язви. Та в тоя ред на мисли, кола на 11 години примерно, дори и премиум, то само слънцето да го е пекло тоя волан, щеше да почне да се бели, да пуска черно и тн. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n0pain0gain Публикувано 16 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2020 Относно волана, в старата тема ми бяха питал и ми бяха дали линк към една страничка в фейсбок за претапициране в пловдив, снимките който постват изглеждат изглежда че ги правят много добре, даже им писах да ги питам, та може и по куриер да се прати волана ако не сте от пловдив, скоро ще го пращам моя и ще покажа после резултати. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 16 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2020 и на мен точно този ми харесва как ги прави, но и в почти всеки град има добър тапицер. Гадно е, че някои ги правят много дебели, все едно са подути воланите, а не като оригинални, но този е супер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 17 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2020 (Редактирано) Да, виждал съм такива по-дебели. Претапицирани над оригиналната кожа или просто са използвали гумен волан. Когато оригиналния волан на Голфа на баща ми започна да се рони, реших да му го сменя с кожен. Намерих най-евтиния и най-окаяния кожен който се продаваше. Беше тапициран над оригиналната кожа. Дадох го на моя тапицер и той но направи непознаваем. Редактирано 17 Октомври 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 17 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2020 За воланите в различен от черен цвят е много трудно да се намери същата по цвят кожа. Доста обикалях и търсих в София. На моя волан се беше изтрил повърхностния слой с боята. Боядисаха го в Автоинтериор на Стар Лозенски път и стана отлично. Нямаше разлика на допир преди и след. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 17 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2020 https://prikachi.net/image/img-20190409-200016.xWvL7 Моя го правих преди 3г, в момента седи доста по-тъмен от на снимкара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 17 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2020 прилича на от S8 мисля - не е дупчена кожа и с бял шев, но бегът ти е направен exclusive? Къде го прави, идеален е. Apotheke Edition е и той Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 17 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2020 Един приятел от Бургас ми го прави, но му е само хоби и не мога да го накарам да ми тапицира нищо друго. А такива брутални табла правеше, че не е истина... Декоративният шев е от S моделите, нямаше как да стане с перфорирана кожа, понеже иглата като попадне в дупка от перфорацията и криви тигела. Бега и него облече в кожа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 17 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2020 Изглежда страхотно, никакъв спор няма по този въпрос. Обаче при катастрофа възглавницата няма да се отвори заради кожата която стига чак до гривната. Погледни къде са разрезите - стигат чак до периферията, а самата гривна е направената да се счупи точно там. Изчислено е да се счупи по разрезите и да се отвори, а не да разпаря и кожа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 17 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2020 Взехме го под внимание Прорезите на капака, където се отваря сме ги срязали, а самата кожа от задната страна е прорязана - къса се лесно и на ръка. Дано не се налага, но в момента ще се отвори дори с по-малко усилие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts