Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

И при мен съм забелязал, че при режим Д като цъкна пераата и веднага минава на ръчен режим. Чудих се това дали някак си ще мине на Д обратно без да трябва да местя лоста на ръчен и да  ги връщам на автоматичен режим, но като гледам май и при другите е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

е, при мен се връща след n секунди, не съм засичал колко, явно и при CVT, но наистина няма комбинация, с която принудително да я върнеш в автоматичен режим.

@marinnik: при теб след някакви секунди не си ли минава на D? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой ми го беше  споменал това с изчакването предии дооста време и последния път бях го пробвал това , но до колкото помня не се върна. Може  да нее съм изчакал  достатъчно времее.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен минава от автоматичен към ръчен при цъкане на перата. Аз си го ползвам при изпреварване и дълго спускане. После след около 30-40 секунди, ако не съм цъкал перата, пак се връща в автоматичен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Връщането към автоматичен режим не е по време. Например ако пускаш баир и не подаваш газ, ако ще и 1 час да го пускаш, няма да върне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е по време. Преди малко го пробвах точно какво прави на D (и на S) когато се цъкнат перата:

 

  • Ако не се подава газ се връща на D точно 40 секунди след последната смяна на предавка от перата.
  • Ако се подаде газ се връща на D точно 8 секунди след подаването на газ.
  • Връща се на D ако скоростта падне под 10 км/ч

 

Същото е и на S.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е както са го описали колегите - след известно време (или условия) връща само на D, не съм засичал кога точно. Случвало ми се е даже като карам примерно на 5-та и сваля на 4-та да се подготвя за изпреварване, но продължа да карам със същата скорост малко повече, да върне сама на D и да качи пак на 5-та, без да пипам нищо.

 

Иначе аз перата главно ги ползвам при изпреварване - доста по-бързо я вкарвам в обороти като сваля предавка предварително а не да чакам лагавия кикдаун да се събуди. 

Редактирано от Fr0sT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като става дума за  волани, търся светъл бежов волан с подгрев ,естествено в супер вид.

Да не претапицирам моя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз бих си претапицирал моя, когато му дойде времето.  Има места, където ги правят супер, чисто нова естествена кожа, по избор - на дупки, алкантара, цвят шев, промяна на формата - да кажем плосък долу - както ти харесва. Може и като оригинален. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих и купих такъв розов еднорог когато реших да слагам пера. Обаче след 20 минути кормуване се оказа че не е розов и не е еднорог, а просто пребоядисано сиво магаре. Боята с която го бяха напръскали започна да лепне и да остава по ръцете. Намерих един доста добър тапицер в центъра на село Герман и той го направи като нов. След това ходих при него да ми тапицира скоростния лост и ръчната с надупчена кожа като тази на волана.

 

IMG_2956.thumb.JPG.098cb0faa23b561f6c76060d1431ecd0.JPG

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста коли и волани са ми минали през ръцете - бежов перфектен (да не е боядисван) до сега не съм видял, като добавим и подгрев ...

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам ФВ Кади, купувано чисто ново 2016 декември, до сега съм направил 211000км. Волана е изкуствен, полу гумен, полу пластмасов, вече започна да се бели, образуваха се малки язви. Та в тоя ред на мисли, кола на 11 години примерно, дори и премиум, то само слънцето да го е пекло тоя волан, щеше да почне да се бели, да пуска черно и тн.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно волана, в старата тема ми бяха питал и ми бяха дали линк към една страничка в фейсбок за претапициране в пловдив, снимките който постват изглеждат изглежда че ги правят много добре, даже им писах да ги питам, та може и по куриер да се прати волана ако не сте от пловдив, скоро ще го пращам моя и ще покажа после резултати.
 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и на мен точно този ми харесва как ги прави, но и в почти всеки град има добър тапицер. Гадно е, че някои ги правят много дебели, все едно са подути воланите, а не като оригинални, но този е супер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, виждал съм такива по-дебели. Претапицирани над оригиналната кожа или просто са използвали гумен волан. Когато оригиналния волан на Голфа на баща ми започна да се рони, реших да му го сменя с кожен. Намерих най-евтиния и най-окаяния кожен който се продаваше. Беше тапициран над  оригиналната кожа. Дадох го на моя тапицер и той но направи непознаваем.

 

IMG_3312.JPG.299e3efad2ff3fdd2d6a2f51a78835d8.JPGIMG_3408.JPG.15d223736b219163e7a0fa5ce1046375.JPG

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За воланите в различен от черен цвят е много трудно да се намери същата по цвят кожа. Доста обикалях и търсих в София.

На моя волан се беше изтрил повърхностния слой с боята. Боядисаха го в Автоинтериор на Стар Лозенски път и стана отлично. Нямаше разлика на допир преди и след.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прилича на от S8 мисля - не е дупчена кожа и с бял шев, но бегът ти е направен exclusive?

Къде го прави, идеален е. Apotheke Edition е и той ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един приятел от Бургас ми го прави, но му е само хоби и не мога да го накарам да ми тапицира нищо друго. А такива брутални табла правеше, че не е истина...

 Декоративният шев е от S моделите, нямаше как да стане с перфорирана кожа, понеже иглата като попадне в дупка от перфорацията и криви тигела. Бега и него облече в кожа.

IMG_20200531_174736.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда страхотно, никакъв спор няма по този въпрос. Обаче при катастрофа възглавницата няма да се отвори заради кожата която стига чак до гривната. Погледни къде са разрезите - стигат чак до периферията, а самата гривна е направената да се счупи точно там. Изчислено е да се счупи по разрезите и да се отвори, а не да разпаря и кожа.

 

AirbagCover.png.1fb5abe639febee6cb236000085d43a3.png

 

 

A4-2-Medium.jpg

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взехме го под внимание :)

Прорезите на капака, където се отваря сме ги срязали, а самата кожа от задната страна е прорязана - къса се лесно и на ръка. Дано не се налага, но в момента ще се отвори дори с по-малко усилие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...