Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Авера с мерцедеса ми споделя, че има два момента с аутохолд-а. Единия е като спира на светофар с нормална спирачна сила. Тогава не задейства аутохолд-а. Пусне ли спирачката колата си тръгва. Втория е като е спрял вече на светофара, дава хубав натиск на спирачния педал и тогава задейства аутохолд-а. После не тръгва колата докато не даде газчица. Демек.......като не ти се държи спирачка в равното.......задействаш екстрата. Но, ако знаеш, че ще лазиш през 5 секунди, просто не набиваш дълбоко спирачката за да не пуска аутохолд-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8.06.2021 г. at 9:14, mili 75 написа:

Аз не знам какво му се връзвате на Джуни на глупостите.

 

 

Имаш много яка задна броня и добавки към ауспусите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз вече колеги мисля да се беся, какво по дяволите в таз кола трябва да сменя за да се оправи тази грешка, и да не ми реже системите през 10 мин да ми светка есп то????? Така смених акумолатора чисто нов варта агм, смених модула който е отзад на акумулатора, смених релето на генератора чисто ново ОЕМ! Какво остава за да се оправи?

9015926F-CB52-4B34-B89A-E450C63A6B15.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

30 minutes ago, Tonikaradjov said:

Аз вече колеги мисля да се беся, какво по дяволите в таз кола трябва да сменя за да се оправи тази грешка, и да не ми реже системите през 10 мин да ми светка есп то????? Така смених акумолатора чисто нов варта агм, смених модула който е отзад на акумулатора, смених релето на генератора чисто ново ОЕМ! Какво остава за да се оправи?

имах същата грешка миналото лято, смених реле регулатора и се оправи. Сложихме такъв и заспа, в сервиза казаха, че понякога с нов грешката си остава. Нещо не се харесват с някои.

 

audi-nov-rele-regulator.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

28 minutes ago, djuni_ibiza said:

Четките на генератора сменяш и си джъркаш колиото искаш.

Четките на генератора сменяш и си джъркаш колиото искаш.

Четките са си на самия регулатор, чисто нов е, и те са нови. 

 

6 minutes ago, OvivO said:

имах същата грешка миналото лято, смених реле регулатора и се оправи. Сложихме такъв и заспа, в сервиза казаха, че понякога с нов грешката си остава. Нещо не се харесват с някои.

 

audi-nov-rele-regulator.jpg

Моят е същия, преди малко го смениха грешката си остава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверихте ли за прекъснат кабел около генератора? Колко и странно да звучи, самото реле се слага трудно,защото четките стърчат и не могат да се приберат при поставянето им. Мисълта ми е, да не би самия монтаж да е накриво и да не прави някоя четка контакт с колектора?

Изпратено от моят JSN-L21 с помощта на Tapatalk



Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако си имал тази грешка, не знам защо въобще си сменял акумулатор и battery manager модула...

има един син кабел, който мисля тръгва от реле регулаторът и отива до отзад до battery reg модула, да не би той да е прекъснат?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видях че не е същото като твоето колега, ще поръчам същото като твоето, нензам каква ще е разликата но нямам друг избор…

3B8091F7-39E9-48F3-B3EF-31479516B28B.jpeg

14 minutes ago, OvivO said:

ако си имал тази грешка, не знам защо въобще си сменял акумулатор и battery manager модула...

има един син кабел, който мисля тръгва от реле регулаторът и отива до отзад до battery reg модула, да не би той да е прекъснат?!

Кабела е ок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дано, само да се оправи и те черпя, че вече ми дойде до гуша, то не бяха абс и, то не бяха сменяне на двигатели заради регистраций, абе страшна работа. Сменях дебитомера заради грешките дет ми свети есп то, то се оказа реле регулатора, смених си акумулатора щото си беше пълен пътник, от 800ампера стартов ток даде 280😄

Да не говоря и ръчната колко ме въртя хаха модули кабели моторчета всичко ново и тогава тръгна…

Направи ми впечатление че този регулатор който преди малко потъчах 599101 е към 130лв. А този който сложихме е към 75лв.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте…днес ударих и аз гредата :)  След 15км градско всичко си беше ток ;) спрях колата и след 1 час пак се качих и светна ш*баната свинска опашкЯ :( прибрах се още 15км до нас…  реди си скоростите нормално,но уви умряла е на 2000 оборота и до там…след малко светна и енджин чека…с махнат дпф съм,както софтуерно така и “хардуерно” :) егр-а мисля,че и той е така :) някаква първоначална идея да имате? И съответно да дадете идея утре къде мога да я закарам за да видим кво се случва…

3639649B-186A-4AB3-B077-96EFFF863861.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам защото не разбирам нито от компютри нито от коли :) ако имах, щях да съм качил Логове :(

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам защото не разбирам нито от компютри нито от коли [emoji4] ако имах, щях да съм качил Логове [emoji20]
Вземи си поне едно elm327 20-30лв да си четеш грешките.В некой случаи върши доста добра работа.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъпдейтвам :) благодаря на колегата Иво за бързата реакция :) благодарение на него имам логове и съответно още на място изрази мнение за “отишло си” моторче за управление на турбото… попрочетох,че ако е това,  май най-добре е да се пусна до порше и да го сменят с ново,да го обучат и да ми дадът 2 години гаранция за тази процедура…

8C8E65E6-27E6-43B7-8E60-D1CA2C543638.jpeg

6A1E837D-A2BE-4968-B877-12D8ED148DF4.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...