Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

кои мрежички? Отзад отдясно при крика ли? Аз там нямах, но си сложих и стана супер.

Има и някаква супер смешна мрежичка до левия крак на пасажера, дано поне да е ОЕМ - там може човек да сложи две камъчета и три миди. Толкова. :)

...все пак колата да не е 4.92м дълга... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм го мислил това за мрежички при капака на крика и от другата страна при навигацията. Какви мрежички използва може ли да кажеш и аз да се обзаведа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен само капака на крика има ниша, която бе без мрежа и бе безсмислена. 

Поръчах си такава преди вече доста време, с велкро е и се залепва само върху самия капак от двете страни и става много добре, капакът си остава подвижен. 

https://www.aliexpress.com/item/32777898497.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4du4g7MG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Точно същите взех и аз.
Обаче се изхитрих и взех три различни:
1. за гърба на задните седалки като махна отзад капака за ските и слагам неща
2. за нишата на крика - точно като теб
3. за края на багажника - дълга и залепена почти до стоповете - много удобно държи бутилки и торби за пазар
И още
Моите чекмеджета са големички дълбоки около 10 см и дълги около 15 см - там бутам доста неща. Дърпат се точно като чекмеджета - има едни малки, които се отварят надолу като капак - те са много малки наистина.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз си имах друга "рибарска" мрежа в багажника, голяма, която се закрепва за две от 4-те куки на пода във всеки край. Аз съм със седан.

Чекмеджетата ми се дърпат като на релса (не са като капак) и пак са много малки и пише до 1кг на тях, което е ок, но не са ми никак удобни на мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 17 часа, OvivO написа:

при мен само капака на крика има ниша, която бе без мрежа и бе безсмислена. 

Поръчах си такава преди вече доста време, с велкро е и се залепва само върху самия капак от двете страни и става много добре, капакът си остава подвижен. 

https://www.aliexpress.com/item/32777898497.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4du4g7MG

Ясно, мерси гледам ги и тука ги продават по 10-12 лева, важното е че велкрото държи, щом ги ползваш вече доста време и си доволен. Иначе и аз имам само една ниша при крика като се замисля, объркАл съм се с Полото, което карам всеки ден из София, то има две кухини. Между другото е много добър вариант малък градски и икономичен автомобил за града и А6-цата за извънградско, за което е и направена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес получих "честитка " от кормилната колона,закачих и изтрих грешката и се оправи,но някой може ли да ме насочи какъв е проблема софтуер или хардуер 

20210706_132242.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е хардуерен, чисто износване на компоненти. Ходи при Коцето от Пазарджик да ти я спре, ако няма някой по вашия край да се справи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

понякога е и в електрониката, не знам тази грешка на какво отговаря. Иначе хардуерно ги оправя @sunshai в Пазарджик, оправя ги и @pe6koo в Бургас

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мене ми казаха, че ако си достатъчно сръчен да смъкнеш волана и да дръпнеш шалтера на ел.машинката, която го заключва, може да си караш и така, ама аз я бях вече изключил чрез препрограмиране при Съншай в Пазарджик. Иначе ако си от тези, които искаш да ти е всичко като ново на 15-годишния навес си имало ремонтен комплект, ама аз не съм от тия и спрях до тука с проучването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз разбрах нещо такова с изключването отварял се модула и се спирало захранването, обаче предполагам ще набива грешка ама важното е да не прави номера

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да може да пробваш, на мене ми го каза близък човек, който има сервиз и се занимава с Аудита доста отдавна. не виждам причина да ме лъже. Както си е на отворено положение, сваляш волана, спираш му захранването и вече си без заключване, имобилайзера би трябвало да остане активен, поне при мене е така. По принцип тия автоключарите са се специализирали в тези манипулации, предвид възрастта на автопарка. Ама може да изчакаш да минат изборите, след тях нямало да има вече бедни и да си вземеш нещо ново.😂

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги нужда от помощ щеката за маслото се счупи и пръчката остана вътре идея как мога да я изкарам без разглабяне . Благодаря предварително 

Редактирано от Vasil82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всичко може, но не си заслужава.

DSP свири добре, ако не - може да имаш говорител със скъсана мембрана. @pe6koo ги поправя за къси пари с гаранция дори

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма много качество когато дам макс намалява музиката и баса. 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, пък един колега ми каза, че неговото масло след настъпване и ластици и задръствания в София, не качва над 95 градуса. При същите условия, моето ходи до 105. Десет градуса разлика ми говорят за нещо гнило. От къде да започвам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, Gyulhan a6 said:

Няма много качество когато дам макс намалява музиката и баса. 

изключи си GALA и пробвай пак. Имаш скъсана мембранана на някой говорител, започва да изкривява, GALA го хваща и ти намалява сама, за да не криви. 

Аз съм с BOSE и там BOSE Audio Pilot работи точно по този начин.

 

@Gangbango: кви колеги имаш пък ти, ве :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, Vasil82 написа:

Колеги нужда от помощ щеката за маслото се счупи и пръчката остана вътре идея как мога да я изкарам без разглабяне . Благодаря предварително 

Ако се вижда счупеното парче, може на другата част да пробваш да намажеш секундно лепило и да ги притиснеш леко едно към друго (да не влезе по-надолу счупената част), да изчакаш няколко минути и да се опиташ да я извадиш. Дори и малко да излезе пак може да повториш с лепилото - това в случай, че не става с магнит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много е малко вероятно да стане с магнит, защото си има триене, а повърхността за контакт на магнита е прекалено малка. Някаква тънка пинцета евентуално? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е са вече съм озадачен. Преди час излезнах да размачкам дзвера. Аз принципно не обичам да карам на климатик и си карам на мексиканския. И гледам си аз 100 градуса на маслото както обикновено. Реших обаче да пусна малко хлад и точно 30 секунди след като климата вече почна да духа студ, маслото падна на 95. Знам знам........уат да фак. Не знам каква връзка може да има?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...